Gå til innhold

Hva het den skrekkfilmen...?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sånn er det her også. Han mener heller ikke jeg tåler "the saw", derfor vil jeg ikke engang vite hva den handler om. Jeg gikk og var livredd for en film jeg hadde hørt noen fortelle handlingen fra i mange år (jeg var ikke så stor, men allikevel).

Det samme skjedde med meg! Kusinen min fortalte meg om filmen "Evil Dead", og jeg var livredd i mange år, helt til jeg endelig fikk sett den selv. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

18

• ShitDiddelyDo

17

• hare1365380455

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åhja! Gudbedre.

Den så jeg på kino, jeg måtte gå ut en periode (sa til venninna jeg skulle på do, og ble veldig lenge borte). Men historien er ikke sann altså.

Gjest Personifica
Skrevet

En av de værre filmene jeg har sett er Den Sjette Sansen. Var redd i flere uker etterpå. Og Skyggen fra fortiden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nemlig. Til og med det barske mannfolket (som han selv synes han er) syntes den var skummel.

The Grudge er også skummel.

Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. :)

Skrevet

Det samme skjedde med meg! Kusinen min fortalte meg om filmen "Evil Dead", og jeg var livredd i mange år, helt til jeg endelig fikk sett den selv. :)

Jeg vil ikke se den filmen jeg har hørt om, men jeg aner ikke hva den heter heller.

Gjest Personifica
Skrevet

Den så jeg på kino, jeg måtte gå ut en periode (sa til venninna jeg skulle på do, og ble veldig lenge borte). Men historien er ikke sann altså.

He, det var da enda godt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

En av de værre filmene jeg har sett er Den Sjette Sansen. Var redd i flere uker etterpå. Og Skyggen fra fortiden.

Ja, den sjette sansen var også skummel! I see dead people... *grøss*

Hadde mareritt bare fordi jeg hadde sett traileren foran en annen film på kino! :-O

Skrevet

Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. :)

Jeg tror jeg dropper The Grudge...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se "Ubesvart anrop", du... Japansk film.

Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det.

Jobber om natta, vettu. ;)

Skrevet

Det blir neimen ikke bedre ved andre gangs gjennomseing, nei! Jeg og kjæresten så den på kino, jeg angret så snart jeg hadde satt meg ned i salen. :)

Hvis jeg noensinne lar meg overtale til skrekkfilm igjen og jeg blir livredd, så kommer jeg i å gå ut av salen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vil ikke se den filmen jeg har hørt om, men jeg aner ikke hva den heter heller.

Hva handlet den filmen om da? Kanskje du bør se den, for Evil Dead var ikke noe skummel i det hele tatt når jeg så den. :)

Gjest Personifica
Skrevet

Har ofte lurt på hva slags mennesker det er som klarer å "lage" slike filmer. Hvor får de det fra?

Skrevet

Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det.

Jobber om natta, vettu. ;)

Den er verre, synes jeg (jeg turte ikke se hele), selv om den er dårliger laget.

Skrevet

Hva handlet den filmen om da? Kanskje du bør se den, for Evil Dead var ikke noe skummel i det hele tatt når jeg så den. :)

Det var noe drap og noe spredning av innvoller og spøkelser, husker ikke helt.

Skrevet

Så skriver jeg også dem opp på lista over ikke-se-filmer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Evil Dead-filmene er jo bare morsomme. I hvert fall nummer 2 og 3. Nummer 1 var småskummel første gang jeg så den.

Men The Ring, The Grugde og The Sixth Sense er noe av det verre. Spesielt de to første.

De er forjævlige.

...og likevel setter jeg dem på i ny og ne.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Evil Dead-filmene er jo bare morsomme. I hvert fall nummer 2 og 3. Nummer 1 var småskummel første gang jeg så den.

Men The Ring, The Grugde og The Sixth Sense er noe av det verre. Spesielt de to første.

De er forjævlige.

...og likevel setter jeg dem på i ny og ne.

Nr 3 er jo en ren komedie, vil jeg si. :)

Hvorfor vil du deg selv så vondt at du ser på sånne filmer, da? :)

Gjest Personifica
Skrevet

Ja, den sjette sansen var også skummel! I see dead people... *grøss*

Hadde mareritt bare fordi jeg hadde sett traileren foran en annen film på kino! :-O

Ja jeg kan også bli livredd av bare å se trailers. har du prøvd å gå gjennom dunkle sykehuskorridorer, gjerne i kjelleren, om natten, etter å ha sett slike filmer?

jeg kjenner at jeg ikke skal se fler slike filmer. Nå er jeg blitt redd bare av denne tråden. Og jeg er alene hjemme!!!

Gjest Lysglimt
Skrevet

Den sjette sansen er en av de beste filmene jeg har sett..

Men så er jeg mere redd folk enn ånder jeg da,er vel der det ligger.

Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja jeg kan også bli livredd av bare å se trailers. har du prøvd å gå gjennom dunkle sykehuskorridorer, gjerne i kjelleren, om natten, etter å ha sett slike filmer?

jeg kjenner at jeg ikke skal se fler slike filmer. Nå er jeg blitt redd bare av denne tråden. Og jeg er alene hjemme!!!

Heldigvis slipper jeg å gå gjennom sykehuskorridorer om natta, men jeg kan tenke meg at det er skummelt ja! Sykehus er jo nesten skumle i seg selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...