Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Sånn er det her også. Han mener heller ikke jeg tåler "the saw", derfor vil jeg ikke engang vite hva den handler om. Jeg gikk og var livredd for en film jeg hadde hørt noen fortelle handlingen fra i mange år (jeg var ikke så stor, men allikevel). Det samme skjedde med meg! Kusinen min fortalte meg om filmen "Evil Dead", og jeg var livredd i mange år, helt til jeg endelig fikk sett den selv. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Åhja! Gudbedre. Den så jeg på kino, jeg måtte gå ut en periode (sa til venninna jeg skulle på do, og ble veldig lenge borte). Men historien er ikke sann altså. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 En av de værre filmene jeg har sett er Den Sjette Sansen. Var redd i flere uker etterpå. Og Skyggen fra fortiden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nemlig. Til og med det barske mannfolket (som han selv synes han er) syntes den var skummel. The Grudge er også skummel. Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Det samme skjedde med meg! Kusinen min fortalte meg om filmen "Evil Dead", og jeg var livredd i mange år, helt til jeg endelig fikk sett den selv. Jeg vil ikke se den filmen jeg har hørt om, men jeg aner ikke hva den heter heller. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den så jeg på kino, jeg måtte gå ut en periode (sa til venninna jeg skulle på do, og ble veldig lenge borte). Men historien er ikke sann altså. He, det var da enda godt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 En av de værre filmene jeg har sett er Den Sjette Sansen. Var redd i flere uker etterpå. Og Skyggen fra fortiden. Ja, den sjette sansen var også skummel! I see dead people... *grøss* Hadde mareritt bare fordi jeg hadde sett traileren foran en annen film på kino! :-O 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 The Grudge er også skummel. Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. Jeg tror jeg dropper The Grudge... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Se "Ubesvart anrop", du... Japansk film. Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det. Jobber om natta, vettu. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Det blir neimen ikke bedre ved andre gangs gjennomseing, nei! Jeg og kjæresten så den på kino, jeg angret så snart jeg hadde satt meg ned i salen. Hvis jeg noensinne lar meg overtale til skrekkfilm igjen og jeg blir livredd, så kommer jeg i å gå ut av salen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg vil ikke se den filmen jeg har hørt om, men jeg aner ikke hva den heter heller. Hva handlet den filmen om da? Kanskje du bør se den, for Evil Dead var ikke noe skummel i det hele tatt når jeg så den. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 The Grudge er også skummel. Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. Har ofte lurt på hva slags mennesker det er som klarer å "lage" slike filmer. Hvor får de det fra? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det. Jobber om natta, vettu. Den er verre, synes jeg (jeg turte ikke se hele), selv om den er dårliger laget. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Hva handlet den filmen om da? Kanskje du bør se den, for Evil Dead var ikke noe skummel i det hele tatt når jeg så den. Det var noe drap og noe spredning av innvoller og spøkelser, husker ikke helt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 En av de værre filmene jeg har sett er Den Sjette Sansen. Var redd i flere uker etterpå. Og Skyggen fra fortiden. Så skriver jeg også dem opp på lista over ikke-se-filmer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva handlet den filmen om da? Kanskje du bør se den, for Evil Dead var ikke noe skummel i det hele tatt når jeg så den. Evil Dead-filmene er jo bare morsomme. I hvert fall nummer 2 og 3. Nummer 1 var småskummel første gang jeg så den. Men The Ring, The Grugde og The Sixth Sense er noe av det verre. Spesielt de to første. De er forjævlige. ...og likevel setter jeg dem på i ny og ne. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Evil Dead-filmene er jo bare morsomme. I hvert fall nummer 2 og 3. Nummer 1 var småskummel første gang jeg så den. Men The Ring, The Grugde og The Sixth Sense er noe av det verre. Spesielt de to første. De er forjævlige. ...og likevel setter jeg dem på i ny og ne. Nr 3 er jo en ren komedie, vil jeg si. Hvorfor vil du deg selv så vondt at du ser på sånne filmer, da? 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, den sjette sansen var også skummel! I see dead people... *grøss* Hadde mareritt bare fordi jeg hadde sett traileren foran en annen film på kino! :-O Ja jeg kan også bli livredd av bare å se trailers. har du prøvd å gå gjennom dunkle sykehuskorridorer, gjerne i kjelleren, om natten, etter å ha sett slike filmer? jeg kjenner at jeg ikke skal se fler slike filmer. Nå er jeg blitt redd bare av denne tråden. Og jeg er alene hjemme!!! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 En av de værre filmene jeg har sett er Den Sjette Sansen. Var redd i flere uker etterpå. Og Skyggen fra fortiden. Den sjette sansen er en av de beste filmene jeg har sett.. Men så er jeg mere redd folk enn ånder jeg da,er vel der det ligger. Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja jeg kan også bli livredd av bare å se trailers. har du prøvd å gå gjennom dunkle sykehuskorridorer, gjerne i kjelleren, om natten, etter å ha sett slike filmer? jeg kjenner at jeg ikke skal se fler slike filmer. Nå er jeg blitt redd bare av denne tråden. Og jeg er alene hjemme!!! Heldigvis slipper jeg å gå gjennom sykehuskorridorer om natta, men jeg kan tenke meg at det er skummelt ja! Sykehus er jo nesten skumle i seg selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.