ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den sjette sansen er en av de beste filmene jeg har sett.. Men så er jeg mere redd folk enn ånder jeg da,er vel der det ligger. Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=) "Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=)" Du har åpenbart ikke sett The Grudge og The Ring. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nr 3 er jo en ren komedie, vil jeg si. Hvorfor vil du deg selv så vondt at du ser på sånne filmer, da? Jeg liker grøssere. Men det finnes utrolig få gode. Ja, Army of Darkness er ren parodi. Hysterisk morsomt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det. Jobber om natta, vettu. Det vil jeg også, men da får amber komme hit så jeg slipper å kjøre hjem etterpå! Du får se den en lys og koselig sommerdag, mens du har en stor pute klar om du må gjemme deg litt for å (ikke fordi du er redd) hvile et par sekunder.... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 The Grudge er også skummel. Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. The Grudge var jeg og sambo og så på kino da jeg var gravid (helt i begynnelsen, husker ikke hvor mange uker jeg var på vei). Etter den opplevelsen fikk jeg omtrent ikke se Norge Rundt engang før han hadde kontrollert om det var noe skummelt på sendeplanen :-) Det skal innrømmes at jeg er en av dem som hyler av skrekk, og skvetter som faen. Sannsynligvis en utfordrende opplevelse for knærten i magen... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det vil jeg også, men da får amber komme hit så jeg slipper å kjøre hjem etterpå! Du får se den en lys og koselig sommerdag, mens du har en stor pute klar om du må gjemme deg litt for å (ikke fordi du er redd) hvile et par sekunder.... Du. Jeg er mann aaaltså. Selv om det ikke ser sånn ut i kveld. Hvis jeg ikke legger meg snart nå gjør jeg så uopprettelig skade på min maskuline dolfremtoning at jeg må skifte nick. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du. Jeg er mann aaaltså. Selv om det ikke ser sånn ut i kveld. Hvis jeg ikke legger meg snart nå gjør jeg så uopprettelig skade på min maskuline dolfremtoning at jeg må skifte nick. Ingen fare. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=)" Du har åpenbart ikke sett The Grudge og The Ring. Joda har sett "the ring"....men den var ikke virkelig... Tror åndene er stort sett snille,de er ikke mer farlig enn mennesker iallefall. Det er jo det vi blir når vi dør "ånder",men når vi har kropper er vi bedre i stand til å skade andre,enn om vi ikke har kropp.... 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den sjette sansen er en av de beste filmene jeg har sett.. Men så er jeg mere redd folk enn ånder jeg da,er vel der det ligger. Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=) Hva synes du om Eksorsisten? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 The Ring, som du sikkert har skjønt nå. Men når vi snakker om skrekkfilmer: The Descent! Beste på år og dag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg liker grøssere. Men det finnes utrolig få gode. Ja, Army of Darkness er ren parodi. Hysterisk morsomt! Enig, og de som er gode er FOR gode, så de skremmer livskiten ut av en. En av mine irrasjonelle fobier er for eksempel at jeg åpner døra til soverommet, og at Linda Blair sitter i senga og vrir hodet 360 grader rundt. IIIIIIIIIIIK! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 The Ring, som du sikkert har skjønt nå. Men når vi snakker om skrekkfilmer: The Descent! Beste på år og dag. Den skal jeg med andre ord ikke se... :-) 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva synes du om Eksorsisten? Den kan jo godt være reel,folk kan jo bli besatt,men det går jo an å drive ånden som har besatt kroppen ut. Men var barn da jeg såg den første,den gangen ble jeg livredd for å bli besatt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Enig, og de som er gode er FOR gode, så de skremmer livskiten ut av en. En av mine irrasjonelle fobier er for eksempel at jeg åpner døra til soverommet, og at Linda Blair sitter i senga og vrir hodet 360 grader rundt. IIIIIIIIIIIK! Men akkurat den filmen syntes jeg ikke var skummel. Men The Exorcism of Emily Rose var guffen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men akkurat den filmen syntes jeg ikke var skummel. Men The Exorcism of Emily Rose var guffen. Jeg syntes ikke at den var skummel mens jeg satt og så på den, men etterpå satt den i meg lenge. Hvordan er Emily Rose i forhold da? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva synes du om Eksorsisten? Folk som er "onde" når de lever,er de som blir "onde ånder"...tror jeg. Men de får et valg tror jeg,de kan velge lyset,men noen forblir i "mørket",men det er alltid plass for dem i lyset. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den kan jo godt være reel,folk kan jo bli besatt,men det går jo an å drive ånden som har besatt kroppen ut. Men var barn da jeg såg den første,den gangen ble jeg livredd for å bli besatt. Uff, ja jeg var og barn da jeg så den. Har ikke sett den siden, Akter heller ikke å gjøre det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg syntes ikke at den var skummel mens jeg satt og så på den, men etterpå satt den i meg lenge. Hvordan er Emily Rose i forhold da? Det er egentlig et rettsalsdrama med grøsserelementer. Se den. Den er god! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Uff, ja jeg var og barn da jeg så den. Har ikke sett den siden, Akter heller ikke å gjøre det. Nei,jeg syns ikke sånt er underholdene akkuratt... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er egentlig et rettsalsdrama med grøsserelementer. Se den. Den er god! Tror ikke jeg tør. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei,jeg syns ikke sånt er underholdene akkuratt... Nei, det er jo ikke det. Men så må jeg liksom se alikevel. Det finnes så fantastisk mange flotte filmer. F.eks. en av mine favoritter, Duften av grønn papaya om morgenen...sukk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.