Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, det er jo ikke det. Men så må jeg liksom se alikevel. Det finnes så fantastisk mange flotte filmer. F.eks. en av mine favoritter, Duften av grønn papaya om morgenen...sukk. Det var mange ord på f. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 The Grudge er også skummel. Men The Ring er i en klasse for seg. Jeg er livredd små spøkelsesjenter. Spesielt når de er onde. Så du den som gikk på TV for et par uker siden da, husker ikke tittelen, men Cathrine Zeta Jones spilte en av rollene. Den var ganske spenstig den også... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Så du den som gikk på TV for et par uker siden da, husker ikke tittelen, men Cathrine Zeta Jones spilte en av rollene. Den var ganske spenstig den også... Den har jeg ikke noe sansen for. Du tenker på... ja, nå husker jeg ikke hva den heter. Men det er noen med søvnproblemer som tilbringer et par netter i et spøkelseshus? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, det er jo ikke det. Men så må jeg liksom se alikevel. Det finnes så fantastisk mange flotte filmer. F.eks. en av mine favoritter, Duften av grønn papaya om morgenen...sukk. Ja er mange flotte filmer,den har jeg ikke sett... Likte beloved jeg,den oprah winfrey er med i,og drømmenes verden,den var topp. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den har jeg ikke noe sansen for. Du tenker på... ja, nå husker jeg ikke hva den heter. Men det er noen med søvnproblemer som tilbringer et par netter i et spøkelseshus? The Haunting? 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja er mange flotte filmer,den har jeg ikke sett... Likte beloved jeg,den oprah winfrey er med i,og drømmenes verden,den var topp. Ikke sett noen av de. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du har jo fått svaret du søker mange nok ganger. Og jeg er enig i at det er en heftig film. Nå har jo dette utarta seg litt til å bli en sånn generell skrekkfilmtråd, og i den sammenhengen får jeg liksom ikke fra meg Jack Nicholson innesnødd på det tomme hotellet sammen med familien sin i The Shining, jeg da. Det å oppleve måten mannen ble galere og galere på, brant seg inn i et ungdomssinn mer enn noe annen av de mange skrekkfilmene jeg har sett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den skal jeg med andre ord ikke se... :-) Jo. Den kan du se. Med mindre du lider av klaustrofobi. Kul film, men du får ingen varige men av å se den. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Du har jo fått svaret du søker mange nok ganger. Og jeg er enig i at det er en heftig film. Nå har jo dette utarta seg litt til å bli en sånn generell skrekkfilmtråd, og i den sammenhengen får jeg liksom ikke fra meg Jack Nicholson innesnødd på det tomme hotellet sammen med familien sin i The Shining, jeg da. Det å oppleve måten mannen ble galere og galere på, brant seg inn i et ungdomssinn mer enn noe annen av de mange skrekkfilmene jeg har sett. Åja, den er ordentlig ekkel, selv om jeg ikke blir livredd av den. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den har jeg ikke noe sansen for. Du tenker på... ja, nå husker jeg ikke hva den heter. Men det er noen med søvnproblemer som tilbringer et par netter i et spøkelseshus? Ja, akkurat den ja. Var ikke spesielt bra film kanskje, men skremmende nok en sen kveld før man skal sove. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Jo. Den kan du se. Med mindre du lider av klaustrofobi. Kul film, men du får ingen varige men av å se den. Jeg lider ikke av klaustrofobi. Jeg vil vurdere å se den hvis jeg får tilbudet. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Se "Ubesvart anrop", du... Japansk film. Jeg husker jeg var på kino og så "Ett ubesvart anrop". Jeg var ufattelig skuffa, filmen fantes jo ikke skummel. Helt til den siste store scenen i det nedlagte sjukehuset. :-) Det kvarteret redda en ellers dårlig film. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det. Jobber om natta, vettu. Har du sett den amerikanske versjonen, tåler du fint den japanske. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Åja, den er ordentlig ekkel, selv om jeg ikke blir livredd av den. Nei, livredd er ikke ordet for den. Bare veldig uhyggelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, livredd er ikke ordet for den. Bare veldig uhyggelig. Veldig Jack. Han eier den filmen noe så jævlig, og stemningen Kubrick skaper er mildt sagt uhyggelig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Veldig Jack. Han eier den filmen noe så jævlig, og stemningen Kubrick skaper er mildt sagt uhyggelig. Har du sett The Shining på 30 sekunder gjenfortalt av kaniner? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Har du sett The Shining på 30 sekunder gjenfortalt av kaniner? Nei. Men den høres skummel ut. I hvert fall hvis det er med sånne kaniner som i Monty Python and the Holy Grail. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.