Gå til innhold

Hva het den skrekkfilmen...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

18

• ShitDiddelyDo

17

• hare1365380455

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

The Ring, og den er DRITSKUMMEL! :-O

Jeg skjønner ikke alle de som synes The Ring er skummel (og det virker som det er veldig veldig mange). Jeg har riktignok ikke sett toeren og det kan tenkes den er verre men eneren synes jeg ikke var i nærheten av skummel, ble skikkelig skuffet.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har selvinnsikt nok til å innse at den skal jeg _aldri_ se!

Samma her.

Skrevet

Den sjette sansen er en av de beste filmene jeg har sett..

Men så er jeg mere redd folk enn ånder jeg da,er vel der det ligger.

Folk kan skade folk,det kan ikke ånder...=)

Jeg er livredd for spøkelser og hater skrekkfilmer, men den sjette sans er en av de beste filmene jeg har sett!!! Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker historien. Men jeg må jo inrømme at jeg ser bort i et par tilfeller i filmen som blir en smuuule for skumle;) Hehe!

hare1365380455
Skrevet

Du. Jeg er mann aaaltså.

Selv om det ikke ser sånn ut i kveld. :)

Hvis jeg ikke legger meg snart nå gjør jeg så uopprettelig skade på min maskuline dolfremtoning at jeg må skifte nick. :)

Hihi, jeg vet du er mann! Bare tuller litt med deg, vet du.... :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg husker jeg var på kino og så "Ett ubesvart anrop". Jeg var ufattelig skuffa, filmen fantes jo ikke skummel. Helt til den siste store scenen i det nedlagte sjukehuset. :-) Det kvarteret redda en ellers dårlig film.

Jeg synes den var veldig skummel.....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skjønner ikke alle de som synes The Ring er skummel (og det virker som det er veldig veldig mange). Jeg har riktignok ikke sett toeren og det kan tenkes den er verre men eneren synes jeg ikke var i nærheten av skummel, ble skikkelig skuffet.

Vet ikke hva andre synes, men jeg synes iallfall slike creepy, psykologisk skumle filmer er mye verre enn f.eks. Nightmare on Elm Street og Fredag den 13. Det var en kjempe-ekkel stemning gjennom hele filmen, og den videoen de så på var skikkelig weird! Holdt på å klikke da den jenta kom ut av tv-en, hehe.

Skrevet

Vet ikke hva andre synes, men jeg synes iallfall slike creepy, psykologisk skumle filmer er mye verre enn f.eks. Nightmare on Elm Street og Fredag den 13. Det var en kjempe-ekkel stemning gjennom hele filmen, og den videoen de så på var skikkelig weird! Holdt på å klikke da den jenta kom ut av tv-en, hehe.

Sett denne?

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/4918/Cube/Product.html

Burde passe godt inn i din filmsmak, om psykologiske grøssere er din greie ;-)

Skrevet

Jepp, har sett den. Syntes ikke den var så skummel, mer spennende og "gory".

Ikke så mye gørr i den egentlig.

Bortsett fra åpningssekvensen, selvsagt. Som er en av de mer originale og slående åpningssekvensene jeg har sett på film.

"twang!"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke så mye gørr i den egentlig.

Bortsett fra åpningssekvensen, selvsagt. Som er en av de mer originale og slående åpningssekvensene jeg har sett på film.

"twang!"

Jepp. Det var en lavbudsjettsfilm, så de brukte nesten hele budsjettet på den første scenen. Men den sitter, ja! :D

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg vurderer å se The Ring i orginalversjonen også. Men jeg vet ikke om jeg har mage til det.

Jobber om natta, vettu. ;)

Den japanske er ikke verre enn den amerikanske, snarere tvert i mot.

De to "enerne" er ganske dønn like.

Men Ring II er svært forskjellig, altså mellom den amerikanske og den japanske. Helt forskjellig story, egentlig. Det virker som om amerikanerne ikke har brydd seg om å se den japanske, men heller laget sin egen fortsettelse ;)

Ring 0 er den tredje i den japanske ring-serien. Der kommer en del oppklaringer, samtidig som den også er en grøsser.

Du bør se dem :) Finnes både på DVD her til lands, og til å laste ned.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg er livredd for spøkelser og hater skrekkfilmer, men den sjette sans er en av de beste filmene jeg har sett!!! Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker historien. Men jeg må jo inrømme at jeg ser bort i et par tilfeller i filmen som blir en smuuule for skumle;) Hehe!

Ja,den er knall god den filmen,såg du etterfølgeren?

"The others",om de som var døde,men trodde de var levende?

Likte den og jeg...=)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den japanske er ikke verre enn den amerikanske, snarere tvert i mot.

De to "enerne" er ganske dønn like.

Men Ring II er svært forskjellig, altså mellom den amerikanske og den japanske. Helt forskjellig story, egentlig. Det virker som om amerikanerne ikke har brydd seg om å se den japanske, men heller laget sin egen fortsettelse ;)

Ring 0 er den tredje i den japanske ring-serien. Der kommer en del oppklaringer, samtidig som den også er en grøsser.

Du bør se dem :) Finnes både på DVD her til lands, og til å laste ned.

Lurer på om jeg skal se dem. Har fått en del asiatiske grøsserforslag i diverse filmfora.

Amerikanerne kan (med svært få unntak) ikke lage grøssere. Det er kun disse jævla monsterfigurene og blonde damer så blonde at man går og håper at de snart skal bli drept. Bare tull.

Den amerikanske Ring 2 har jeg faktisk ikke sett. Har noe imot 2-ere. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Lurer på om jeg skal se dem. Har fått en del asiatiske grøsserforslag i diverse filmfora.

Amerikanerne kan (med svært få unntak) ikke lage grøssere. Det er kun disse jævla monsterfigurene og blonde damer så blonde at man går og håper at de snart skal bli drept. Bare tull.

Den amerikanske Ring 2 har jeg faktisk ikke sett. Har noe imot 2-ere. :)

One missed call har jeg også hørt noe bra om. Jeg lastet den ned (trodde jeg), men det viste seg å være toeren, og den var rimelig meningsløs å se uten å ha sett eneren.

Asiatiske skrekkfilmer er gjerne litt "snillere". Jeg og ei venninne satt og lo godt, ettersom istedet for å hyle og skrike som det gjerne gjøres i amerikanske skrekkfilmer, så pleier japanske damer å svime av ;)

bugge -jenta
Skrevet

Ja,den er knall god den filmen,såg du etterfølgeren?

"The others",om de som var døde,men trodde de var levende?

Likte den og jeg...=)

Og der fortalte du hele filmen:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

One missed call har jeg også hørt noe bra om. Jeg lastet den ned (trodde jeg), men det viste seg å være toeren, og den var rimelig meningsløs å se uten å ha sett eneren.

Asiatiske skrekkfilmer er gjerne litt "snillere". Jeg og ei venninne satt og lo godt, ettersom istedet for å hyle og skrike som det gjerne gjøres i amerikanske skrekkfilmer, så pleier japanske damer å svime av ;)

Jeg så The Skeleton Key her forleden. Den var ganske skummel.

Men det er få gode engelskspråkelige grøssere.

De eneste jeg kan komme på i farta er The Shining, Den Sjette Sansen, The Ring, The Grugde, The Descent (mer klaustrofobisk og kul splatterfilm enn skummel), The Others og... tja. Det var vel egentlig det.

Norske Villmark er også grei, men jeg synes slutten er noe tam.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Og der fortalte du hele filmen:o)

Åja,søren,hmf...=)

Det var jo dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...