Gå til innhold

Hva het den skrekkfilmen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Ring, som du sikkert har skjønt nå.

Men når vi snakker om skrekkfilmer:

The Descent!

Beste på år og dag.

Descent? Er ikke det en gore/splatter film? Det er det jeg har sett av traileren er jo så og så mange kvinnfolk vassende i blod fra topp til tå.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

18

• ShitDiddelyDo

17

• hare1365380455

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Event horizon synes jeg var skummel.

The ring var ok, men har valgt å slutte å se skrekkfilmer. Jeg tåler det ikke så godt, får ikke sove skikkelig jeg da.

Skrevet

Ja, gubben må se dem først - og så sier han om jeg tåler dem eller ikke -den tåler jeg ikke sa han :)

Hehe sånn gjorde mannen min også. Han sa jeg fint tålte å se Gothika.

Og det gjorde jeg IKKE NEI!

Så nå holder jeg meg unna alt som heter skrekkfilmer, mens han ser alt som er av skrekkfilmer.

Kan bare fortelle at han ser de når jeg ikke er hjemme - takk og pris for det.

Skrevet

The ring var ok, men har valgt å slutte å se skrekkfilmer. Jeg tåler det ikke så godt, får ikke sove skikkelig jeg da.

Jeg sover godt etterpå, men handlingen får jeg ikke ut av hodet. Vemmelig.

Skrevet

Jeg tror filmen du mener er The ring.

Jeg har fått med meg det nå.. :-)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg har fått med meg det nå.. :-)

Jeg så bare nedover i deler av tråden, der flere hadde begynt å prate om andre filmer og jeg trodde at du ikke hadde fått svar på spørsmålet ditt.

Skrevet

Jeg så bare nedover i deler av tråden, der flere hadde begynt å prate om andre filmer og jeg trodde at du ikke hadde fått svar på spørsmålet ditt.

Helt i ordan! :-) takk for svar.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Event Horizon var skikkelig ekkel. Og jeg var helt uforberedt på at den skulle bli sånn, for jeg trodde i utgangspunktet at det var en sci-fi-romskip-verdensrom-film. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den var jo helt GENIAL! *ler fortsatt*

Ja, Angryalien er konge! :)

Skrevet

Event Horizon var skikkelig ekkel. Og jeg var helt uforberedt på at den skulle bli sånn, for jeg trodde i utgangspunktet at det var en sci-fi-romskip-verdensrom-film. :)

Ikke sant!!! Og den fremstillingen av "evig ondskap" var bare så forstyrrende at jeg klarte knapt å sove de neste 2 nettene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke sant!!! Og den fremstillingen av "evig ondskap" var bare så forstyrrende at jeg klarte knapt å sove de neste 2 nettene.

Den var rett og slett jævlig!

Skrevet

Hehe sånn gjorde mannen min også. Han sa jeg fint tålte å se Gothika.

Og det gjorde jeg IKKE NEI!

Så nå holder jeg meg unna alt som heter skrekkfilmer, mens han ser alt som er av skrekkfilmer.

Kan bare fortelle at han ser de når jeg ikke er hjemme - takk og pris for det.

Min gubbe ser dem når jeg har lagt meg - jeg tror at jeg skal se, -men feiger ut og så legger jeg meg og leser på senga -og hører DE skumle lydene fra tv'en - hehe

Skrevet

Ja,den er knall god den filmen,såg du etterfølgeren?

"The others",om de som var døde,men trodde de var levende?

Likte den og jeg...=)

Ja, den tror jeg faktisk jeg har sett. Husker ikke helt hvilket inntrykk den gjorde på meg, jeg er håpløs når det gjelder film og sånn! Men er det en film jeg liker skikkelig godt, husker jeg den for alltid, som f.eks den sjette sans:) Den eer så god!

Takk for at du minte meg på den, tror jeg må se den i nærmeste fremtid igjen, sikkert for 10 gang!!!

Gjest Lysglimt
Skrevet

Ja, den tror jeg faktisk jeg har sett. Husker ikke helt hvilket inntrykk den gjorde på meg, jeg er håpløs når det gjelder film og sånn! Men er det en film jeg liker skikkelig godt, husker jeg den for alltid, som f.eks den sjette sans:) Den eer så god!

Takk for at du minte meg på den, tror jeg må se den i nærmeste fremtid igjen, sikkert for 10 gang!!!

Har lyst å se den en gang til jeg også,har sett den opp til flere ganger :)

Med "the others" skjønte man ikke filmen helt på slutten.

Skrevet

Har lyst å se den en gang til jeg også,har sett den opp til flere ganger :)

Med "the others" skjønte man ikke filmen helt på slutten.

Gjorde man ikke? Hva var det du ikke skjønte?

Gjest Lysglimt
Skrevet

Gjorde man ikke? Hva var det du ikke skjønte?

I "the others"?

Skjønte ikke at de egentlig var døde med en gang,tok en stund før man skjønte det.

Skrevet

I "the others"?

Skjønte ikke at de egentlig var døde med en gang,tok en stund før man skjønte det.

Ok. Men du skjønte det til slutt:-)

Likte den filmen jeg. Alt ble snudd på hodet, og det viste seg at de levende var døde og de døde levende. Ikke en skummel film egentlig, men en som setter i gang tankene:-)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Ok. Men du skjønte det til slutt:-)

Likte den filmen jeg. Alt ble snudd på hodet, og det viste seg at de levende var døde og de døde levende. Ikke en skummel film egentlig, men en som setter i gang tankene:-)

Likte den jeg også..=)

Tror det kan være sånn egentlig,når to dimensjoner "kolliderer"....

Og de som ikke tror på et liv etter dette,kan jo bli værende (som i filmen) og tro at de fremdeles lever.

Men det er nå bare min tro :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...