Gå til innhold

veldig rar bæsj... hjelp..

Anbefalte innlegg

Gjest Miella
Skrevet

hadde litt hardere og stivere avføring enn jeg pleier i kveld...og det var små hvite "staver" i avføringen...den var altså mørk med hvite "staver", nærmeste beskrivelsen jeg kommer. Var ikke levende ormer eller noe så det er sagt...

er det noe alvorlig galt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg sitter og spiser... Takk for det mentale bildet. :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det slutter aldri å forundre meg hvordan folk finner ut sånt.

Hadde det vært noe galt med dritten min hadde jeg aldri registrert det. Det er jo ikke sånn at vanlige folk pleier å ta den opp og sjekke konsistensen etter utslippet?

Gjest expectations
Skrevet

Jeg sitter og spiser... Takk for det mentale bildet. :P

Haha! Men hva forventer du egentlig når du leser en tråd som heter "veldig rar bæsj"?

Gjest Personifica
Skrevet

Det slutter aldri å forundre meg hvordan folk finner ut sånt.

Hadde det vært noe galt med dritten min hadde jeg aldri registrert det. Det er jo ikke sånn at vanlige folk pleier å ta den opp og sjekke konsistensen etter utslippet?

Hehe, jeg undersøker alltid bæsjen. Altså ser ned i do før jeg trekker.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Haha! Men hva forventer du egentlig når du leser en tråd som heter "veldig rar bæsj"?

Nei, jeg burde egentlig takke meg selv. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg undersøker alltid bæsjen. Altså ser ned i do før jeg trekker.

Men da ligger det jo papir over? Det er i hvert fall logisk rekkefølge. Først dritt. Så papir.

Og hva mener du med "undersøker".

Nå blir jeg skeptisk her. :)

Skrevet

Men da ligger det jo papir over? Det er i hvert fall logisk rekkefølge. Først dritt. Så papir.

*himle*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*himle*

Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp".

Skrevet

Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp".

I grunn ikke ;-) Men ovreskriften tiltrakk deg vel da :-o Det kan jeg si, jeg leser alt.

Gjest Personifica
Skrevet

Først bæsje, så tørke, men kaster ikke papiret i do før jeg har kikket på bæsjen. Så trekker jeg. Er du ikke nysgjerrig på hvordan det ser ut? Så rart. Hehe.

Skrevet

Husj - ut igjen med deg!

(Jeg har også lest hele tråden - men bare later som noe annet *plystre*.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Først bæsje, så tørke, men kaster ikke papiret i do før jeg har kikket på bæsjen. Så trekker jeg. Er du ikke nysgjerrig på hvordan det ser ut? Så rart. Hehe.

Nå melder jeg meg ut av denne tråden før jeg mister nattesøvnen.

Skrevet

*flire* hva med når du en vakker dag blir pappa og skal skifte bleier? etter det går det til dotrening for minsten og da trengs det "tørkehjelp" en good stund fremover:)!

man venner seg til det meste ja;)

men enig med deg her, jeg setter meg da ikke til og glor ned i do når jeg har gjort nr2! nei huffda!!

Gjest Personifica
Skrevet

Tenk om du har mark i bæsjen uten å vite det fordi du aldri kikker ned i do!!!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husj - ut igjen med deg!

(Jeg har også lest hele tråden - men bare later som noe annet *plystre*.)

Du er i hvert fall smart nok til ikke å stille dyptgående spørsmål om andre menneskers dritevaner. :)

Skrevet

Du er i hvert fall smart nok til ikke å stille dyptgående spørsmål om andre menneskers dritevaner. :)

Takk for den! Det er noen få ting her i verden jeg prøver å holde meg for god til. ;-)

Gjest Personifica
Skrevet

Hehehehe. Hoho.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har bæsja tyttebær jeg.

Ja, det hender jeg tar en titt nedi doen jeg også:)

Takk for oppmerksomheten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...