Gjest Miella Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 hadde litt hardere og stivere avføring enn jeg pleier i kveld...og det var små hvite "staver" i avføringen...den var altså mørk med hvite "staver", nærmeste beskrivelsen jeg kommer. Var ikke levende ormer eller noe så det er sagt... er det noe alvorlig galt... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg sitter og spiser... Takk for det mentale bildet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det slutter aldri å forundre meg hvordan folk finner ut sånt. Hadde det vært noe galt med dritten min hadde jeg aldri registrert det. Det er jo ikke sånn at vanlige folk pleier å ta den opp og sjekke konsistensen etter utslippet? 0 Siter
Gjest expectations Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg sitter og spiser... Takk for det mentale bildet. Haha! Men hva forventer du egentlig når du leser en tråd som heter "veldig rar bæsj"? 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det slutter aldri å forundre meg hvordan folk finner ut sånt. Hadde det vært noe galt med dritten min hadde jeg aldri registrert det. Det er jo ikke sånn at vanlige folk pleier å ta den opp og sjekke konsistensen etter utslippet? Hehe, jeg undersøker alltid bæsjen. Altså ser ned i do før jeg trekker. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Haha! Men hva forventer du egentlig når du leser en tråd som heter "veldig rar bæsj"? Nei, jeg burde egentlig takke meg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hehe, jeg undersøker alltid bæsjen. Altså ser ned i do før jeg trekker. Men da ligger det jo papir over? Det er i hvert fall logisk rekkefølge. Først dritt. Så papir. Og hva mener du med "undersøker". Nå blir jeg skeptisk her. 0 Siter
Alana Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men da ligger det jo papir over? Det er i hvert fall logisk rekkefølge. Først dritt. Så papir. Og hva mener du med "undersøker". Nå blir jeg skeptisk her. *himle* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 *himle* Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp". 0 Siter
Alana Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp". I grunn ikke ;-) Men ovreskriften tiltrakk deg vel da :-o Det kan jeg si, jeg leser alt. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men da ligger det jo papir over? Det er i hvert fall logisk rekkefølge. Først dritt. Så papir. Og hva mener du med "undersøker". Nå blir jeg skeptisk her. Først bæsje, så tørke, men kaster ikke papiret i do før jeg har kikket på bæsjen. Så trekker jeg. Er du ikke nysgjerrig på hvordan det ser ut? Så rart. Hehe. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp". Husj - ut igjen med deg! (Jeg har også lest hele tråden - men bare later som noe annet *plystre*.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Først bæsje, så tørke, men kaster ikke papiret i do før jeg har kikket på bæsjen. Så trekker jeg. Er du ikke nysgjerrig på hvordan det ser ut? Så rart. Hehe. Nå melder jeg meg ut av denne tråden før jeg mister nattesøvnen. 0 Siter
sheba Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp". *flire* hva med når du en vakker dag blir pappa og skal skifte bleier? etter det går det til dotrening for minsten og da trengs det "tørkehjelp" en good stund fremover:)! man venner seg til det meste ja;) men enig med deg her, jeg setter meg da ikke til og glor ned i do når jeg har gjort nr2! nei huffda!! 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nå melder jeg meg ut av denne tråden før jeg mister nattesøvnen. Tenk om du har mark i bæsjen uten å vite det fordi du aldri kikker ned i do!!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Husj - ut igjen med deg! (Jeg har også lest hele tråden - men bare later som noe annet *plystre*.) Du er i hvert fall smart nok til ikke å stille dyptgående spørsmål om andre menneskers dritevaner. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du er i hvert fall smart nok til ikke å stille dyptgående spørsmål om andre menneskers dritevaner. Takk for den! Det er noen få ting her i verden jeg prøver å holde meg for god til. ;-) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du er i hvert fall smart nok til ikke å stille dyptgående spørsmål om andre menneskers dritevaner. Hehehehe. Hoho. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nå melder jeg meg ut av denne tråden før jeg mister nattesøvnen. Jeg har bæsja tyttebær jeg. Ja, det hender jeg tar en titt nedi doen jeg også Takk for oppmerksomheten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.