Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har bæsja tyttebær jeg. Ja, det hender jeg tar en titt nedi doen jeg også Takk for oppmerksomheten! *ler&ler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har bæsja tyttebær jeg. Ja, det hender jeg tar en titt nedi doen jeg også Takk for oppmerksomheten! For ikke å snakke om mais hihi. 0 Siter
sheba Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 For ikke å snakke om mais hihi. "hyler" MÅ DU??? hahahaha 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp". Ikke jeg heller. Jeg skal legge meg til å sove nå. Uten tvil. 0 Siter
Gjest Miella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Høres ut som barnemark. men ved mark så klør det jo i endetarmen og sånn? Det så ikke ut som mark... de var stiv og tynne... Virka mer som noe mat jeg har spist som ikke har blitt fordøyd, men aner ikke hva det kan være... :S Tror forøvrig avføringen normal igjen idag... Vi får se... 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 men ved mark så klør det jo i endetarmen og sånn? Det så ikke ut som mark... de var stiv og tynne... Virka mer som noe mat jeg har spist som ikke har blitt fordøyd, men aner ikke hva det kan være... :S Tror forøvrig avføringen normal igjen idag... Vi får se... Mark klør som regel, det har du helt rett i. Mulig "stavene" er ufordøyd fiber av en eller annen sort. At avføringen var hard kan jo tyde på at du har spist et fiberrikt måltid uten å ha fått i deg "nok" væske. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Tenk om du har mark i bæsjen uten å vite det fordi du aldri kikker ned i do!!!!! *hylflirer* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg burde aldri klikket meg inn på en tråd som heter "veldig rar bæsj... hjelp". Haha, nå renner sminken her :-))) 0 Siter
Gjest Miella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Mark klør som regel, det har du helt rett i. Mulig "stavene" er ufordøyd fiber av en eller annen sort. At avføringen var hard kan jo tyde på at du har spist et fiberrikt måltid uten å ha fått i deg "nok" væske. tusen takk for svar 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 For ikke å snakke om mais hihi. Maiskorn kommer hele gjennom ja. ;o) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Maiskorn kommer hele gjennom ja. ;o) Og når vi har spist pizza grandiosa, heldigvis sjelden, roper sønnen min fra do at det er paprika i bæsjen. 0 Siter
Gjest Miella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det slutter aldri å forundre meg hvordan folk finner ut sånt. Hadde det vært noe galt med dritten min hadde jeg aldri registrert det. Det er jo ikke sånn at vanlige folk pleier å ta den opp og sjekke konsistensen etter utslippet? men jeg bare titta ned liksom... for den føltes ikke bra... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 For ikke å snakke om mais hihi. Ja, hehe. 0 Siter
Gjest syngerpådo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nei, jeg burde egentlig takke meg selv. Hehe...kiker ikke ned i do jeg heller når jeg sitter med 2-ern på ramma. Men er vel sikkert lurt det da,eller kanskje det er bedre å leve i uvissheten!? 0 Siter
Gjest Miella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hehe...kiker ikke ned i do jeg heller når jeg sitter med 2-ern på ramma. Men er vel sikkert lurt det da,eller kanskje det er bedre å leve i uvissheten!? dere høres nesten litt ut som jenter som insisterer på at de aldri onanerer... For å virke "renere" enn oss andre... hehe neida bare tuller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.