Sofline Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Når jeg legger inn et bilde i Word, pleier jeg å trykke på "ram inn bilde" for deretter å kunne innstille det så teksten omslutter bildet. Nå finner jeg bare ikke den pekeren lenger. Er det noen som vet hvor jeg kan finne den? 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du kan sette inn bilde, trykke på det. Da kommer bildeverktøylinjen frem. Så tryker du på den knappen med svarte linjer. Da kan du ramme den inn. Men om det var en sånn innramming du ville ha vet jeg ikke. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Aller først, hvilken versjon av Word har du? Det er kommet enkelte forandringer på akkurat dette med bildeformatering i de siste versjonene. Jeg har Word 2003, engelsk utgave, så om du har en annen versjon kan fremgangsmåten være annerledes. For å få teksten til å omslutte bildet, så høyreklikker jeg på bildet, velger Format Picture, Layout, Square (i stedet for "In line with text"), og OK. Lykke til! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Du kan sette inn bilde, trykke på det. Da kommer bildeverktøylinjen frem. Så tryker du på den knappen med svarte linjer. Da kan du ramme den inn. Men om det var en sånn innramming du ville ha vet jeg ikke. Takk for svar, men det var ikke sånn innramming jeg mente. Mer sånn en grå, bred linje rundt som tillater at teksten kommer nær bildet. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Aller først, hvilken versjon av Word har du? Det er kommet enkelte forandringer på akkurat dette med bildeformatering i de siste versjonene. Jeg har Word 2003, engelsk utgave, så om du har en annen versjon kan fremgangsmåten være annerledes. For å få teksten til å omslutte bildet, så høyreklikker jeg på bildet, velger Format Picture, Layout, Square (i stedet for "In line with text"), og OK. Lykke til! :-) Der fant jeg den... Hvorfor i alle verden fant jeg den ikke i går? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Der fant jeg den... Hvorfor i alle verden fant jeg den ikke i går? :-) Bra du fikk det til nå i alle fall da. Håper det ikke var for sent ift. en deadline eller noe... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Bra du fikk det til nå i alle fall da. Håper det ikke var for sent ift. en deadline eller noe... :-) Neida, skal ikke levere før i ettermiddag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.