Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg legger inn et bilde i Word, pleier jeg å trykke på "ram inn bilde" for deretter å kunne innstille det så teksten omslutter bildet. Nå finner jeg bare ikke den pekeren lenger. Er det noen som vet hvor jeg kan finne den?

Videoannonse
Annonse
Gjest blue cucumber
Skrevet

Du kan sette inn bilde, trykke på det. Da kommer bildeverktøylinjen frem. Så tryker du på den knappen med svarte linjer. Da kan du ramme den inn. Men om det var en sånn innramming du ville ha vet jeg ikke.

Skrevet

Aller først, hvilken versjon av Word har du? Det er kommet enkelte forandringer på akkurat dette med bildeformatering i de siste versjonene. Jeg har Word 2003, engelsk utgave, så om du har en annen versjon kan fremgangsmåten være annerledes.

For å få teksten til å omslutte bildet, så høyreklikker jeg på bildet, velger Format Picture, Layout, Square (i stedet for "In line with text"), og OK.

Lykke til! :-)

Skrevet

Du kan sette inn bilde, trykke på det. Da kommer bildeverktøylinjen frem. Så tryker du på den knappen med svarte linjer. Da kan du ramme den inn. Men om det var en sånn innramming du ville ha vet jeg ikke.

Takk for svar, men det var ikke sånn innramming jeg mente. Mer sånn en grå, bred linje rundt som tillater at teksten kommer nær bildet.

Skrevet

Aller først, hvilken versjon av Word har du? Det er kommet enkelte forandringer på akkurat dette med bildeformatering i de siste versjonene. Jeg har Word 2003, engelsk utgave, så om du har en annen versjon kan fremgangsmåten være annerledes.

For å få teksten til å omslutte bildet, så høyreklikker jeg på bildet, velger Format Picture, Layout, Square (i stedet for "In line with text"), og OK.

Lykke til! :-)

Der fant jeg den... Hvorfor i alle verden fant jeg den ikke i går? :-)

Skrevet

Der fant jeg den... Hvorfor i alle verden fant jeg den ikke i går? :-)

Bra du fikk det til nå i alle fall da. Håper det ikke var for sent ift. en deadline eller noe... :-)

Skrevet

Bra du fikk det til nå i alle fall da. Håper det ikke var for sent ift. en deadline eller noe... :-)

Neida, skal ikke levere før i ettermiddag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...