jente 85 modell Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 tidligere i dag var jeg ute å gikk med hunden min,og ved ett boligområde stod en annen hund bidt fast i en klessnorstang. den kom seg løs lett som bare det, å løp rett mot hunden min.jeg kunne jo ikke bare løpe, men jeg ble jo redd for det var en stor rottweiler.de snuste på hverandre i ett øyeblikk,det var to tisper.. eieren til den hunden kom bare dassende bort..å ropte på den en gang.. 2 sek seinere sat den hunden fast i halsen på min hund. å ikke slapp den heller..eieren stod bare å så på.til de rulla ned på bakken, å den andre hunden hadde så godt tak at det var ikke mulig for min hund å komme seg løs,ho begynte å pipe som bare det.typen min å prøvde først å løsne de,men det var ikke mulig.i full panikk slo han på den andre hunden,å fortsatt så slapp den ikke.så slo han en gang til,å den ga seg fortsatt ikke, så han sparket litt til den,ikke sånn skikkelig hardt, men sånn at den skulle slippe.å da slapp den..heldigvis.men først så så det ut som at det gikk bra med hunden min.men etter ca15 min så jeg hun hadde blod oppe i nakken, der hadde det blitt ett lite hull,å ett tann merke. men også under ved halsen var det er kjempe hull, ser inn i halsen på den nesten..jeg lurer så sinnsykt på hva jeg skal gjøre..?anmelde hunden?men hva vil de si siden typen min tok tak i den andre bikja slik han gjorde. for den også endte med kutt ved munnen..men det var jo forsvar mot hunden min.det han gjorde..hjelp frustrerte meg.. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ta hunden med til dyrlegen i morgen! Det såret høres ikke bra ut. 0 Siter
jente 85 modell Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Ta hunden med til dyrlegen i morgen! Det såret høres ikke bra ut. det skal jeg gjøre, men hva syntes du om at jeg anmelder det?for den rottweileren kan jo være en fare for andre hunder..kan den ikke? 0 Siter
Gjest kontakt politiet Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 det skal jeg gjøre, men hva syntes du om at jeg anmelder det?for den rottweileren kan jo være en fare for andre hunder..kan den ikke? Anmeld hundeeieren! Neste gang kan det være et barn den tar. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var riktig av dere å forsvare deres egen hund. Dere handlet i forsvar, og jeg kan ikke tenke meg dere vil få problemer med det. Anmeld det til politiet. Det at hunden ikke gir seg er et farlig tegn. Den andre hundeeieren skal betale deres dyrlegeregning. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Anmeld hundeier og ta med din hund til dyrlegen. At din kjæreste tok tak i den andre hunden er ikke annet enn selvforsvar. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 det skal jeg gjøre, men hva syntes du om at jeg anmelder det?for den rottweileren kan jo være en fare for andre hunder..kan den ikke? Jeg vet ikke om jeg hadde giddet. Hvis hunden var bundet, har eieren jo fulgt reglene. Du kan jo evt. høre hva dyrlegen (og politiet) sier til det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.