Gå til innhold

kjedelig å ikke være student i eksamenstiden..

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Det er så kjedelig når alle har eksamen! Omtrent alle vennene mine har eksamen snart og sitter og leser hele dagen. Jeg jobber, så jeg slipper sånt tull. Men det er utrolig kjedelig når ingen vil finne på noe som helst, fordi de må lese! Jeg forstår ikke det. Sitter virkelig folk og leser hele dagen? Kan aldri være noe effektivt det vel? De går jo ikke på skolen nå i eksamensperioden, så sitter de liksom fra morgen til natt? Snufs stakkars meg.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter ikke å leser heele tiden, men sannsynligheten for å få lest er mye større om man setter av tid til å lese.

Lurer på hva jeg skal gjøre i xamenstiden når jeg blir ferdig engang......blir sikkert å kjede meg ihjel!

Gjest Violsa
Skrevet

hehe . tror det faktisk sitter og leser hele dagen jeg. Skippertaksmetoden er veldig velkjent og at man får panikk når eksamen nærmer seg og må lese masse mer enn man hadde behøvd om man faktisk hadde lest jevnt hele året.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg sitter stortsett å leser hele dagen ja. Det hender jeg tar meg litt fri og tar en liten tur til byen hvis jeg har noen ærender, men da foretrekker jeg gå alene for går jeg med venninner til byen så tar det ofte veldig mye lengre tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...