Gå til innhold

Sirkus billetter

Anbefalte innlegg

Gjest Isprinsessen
Skrevet

Det er sirkus på Østlandet for tiden, noen som vet hvor mye det koster for billettene?

Fikk noe halvpris greier fra barnehagen, reklamegreier...

Videoannonse
Annonse
Gjest var sirkus her nå
Skrevet

Mener det var 280 for barn og 380 for voksen.

Skrevet

Hvilket sirkus snakker du om? Arnardo, Merano, Agora eller hva de nå heter de forskjellige (vet ikke om alle de fortsatt eksisterer jeg, men). Vil jo tro at prisene står på nettsidene deres. Og vill gjetning tilsier at fx Arnardo har nettsiden www.arnardo.no - uten at jeg har sjekket ut det, men du kan jo sjekke det ut selv.

:-)

Skrevet

Sirkus er altfor dyrt i forhold til "produktet".

En familie kan knapt gå alle sammen.

Gjest Triste dyr
Skrevet

Jentungen på 10 år kom hjem fra cirkus og ville aldri mer på cirkus. Dyremishandling sa hun. Stakkars dyr som går der og labber. Hun syns dem så så trist ut.

Skrevet

Sirkus er altfor dyrt i forhold til "produktet".

En familie kan knapt gå alle sammen.

Husker ikke, men jeg regnet på det fort kort tid siden og fant ut av hvis en familie på 2 voksne og 2 barn skulle sitte på de rimelgste plassene ville det komme seg på godt over en tusing.... Og da regner jeg ikke med sukkerspinn, godis, komme inn og se på dyrene i pausen osv osv...

Gjest Ikke gå.
Skrevet

Dyrene blir mishandlet både her og i USA. De blir slått og pinet for å gjøre som sirkus folka vil.

Det er vel dokumentert.

DU støtter dyremishandlingen om du går på sirkus.

Vil du være et slikt forbilde for barna?

Gjest kosekaninen
Skrevet

Dyrene blir mishandlet både her og i USA. De blir slått og pinet for å gjøre som sirkus folka vil.

Det er vel dokumentert.

De dyra der blir vel neppe mishandlet så mye mer enn kaniner som unger får osv. DER har jeg sett mye stygt der.

laguna1365380434
Skrevet

Det er vel dokumentert.

Enig.

Gjest Ikke gå.
Skrevet

De dyra der blir vel neppe mishandlet så mye mer enn kaniner som unger får osv. DER har jeg sett mye stygt der.

Spar meg. Ta en google søk om dyremishanling i sirkus, så får du opp masse kjekt lesestoff.

Skrevet

Husker ikke, men jeg regnet på det fort kort tid siden og fant ut av hvis en familie på 2 voksne og 2 barn skulle sitte på de rimelgste plassene ville det komme seg på godt over en tusing.... Og da regner jeg ikke med sukkerspinn, godis, komme inn og se på dyrene i pausen osv osv...

Jeg trodde de slet sånn med å få folk til å komme på sirkus, at de delte ut gratisbilletter i fleng? Ser alltid slike gratisbillett-annonser i ulike aviser når det kommer sirkus til byen....

Gjest midia
Skrevet

Regner med det kan være snakk om sirkus arnardo å da er prisene sånn:Tribune billigst- voksne 280 barn 220

Losje dyrest. voksne 350 barn 280

De bilettene du har fått er vel rabatt kuponger som er halv pris på tribune for 4 personer eller 50 kr avslag på hver billet på de andre plassene for 4 personer.

Attpåtil kommer feks: program til 50 kroner sukkerspinn til 40 kr,popcorn 40 kr,saftboks 20 kr,lys som fenger alle barn og gjør at de maser hull ihodet på deg koster sikkert 100 eller 150 kr.

Sirkus er farlig dyrt for foreldre med mange barn ihvertfall hvis de pleier å mase om å få alt mulig.

Holder på å glemme ut å se på dyrene som også koster et sted mellom 20 og 40 pr person.

Sirkus er jo gøy å jeg har selv tenkt meg dit en tur når de kommer i nærheten.

Gjest slipp Jimmy fri
Skrevet

Spar meg. Ta en google søk om dyremishanling i sirkus, så får du opp masse kjekt lesestoff.

eller se

Skrevet

Jeg trodde de slet sånn med å få folk til å komme på sirkus, at de delte ut gratisbilletter i fleng? Ser alltid slike gratisbillett-annonser i ulike aviser når det kommer sirkus til byen....

Jada, vi får haugevis med halvprisbilletter på jobben, men selv det blir jo dyrt synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...