Gå til innhold

Har du tips til bryllupsgave og pris til noen som har alt?

Anbefalte innlegg

Gjest Filkmano
Skrevet

Venninnen min skal gifte seg etter 12-års samboerskap og 2 barn. De har alt mellom himmel og jord, og har god økonomi. Nå skal jeg og samboer i bryllup og lurer på hva iallverden vi skal gi brudeparet. En annen ting er hva skal det koste ca? Vi er begge studenter med ikke altfor god råd. Tips tas i mot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de samler på noe, bestikk eller glass eller servise, er det veldig greit å kjøpe noe som supplerer samlingen deres.

Og beløp, tja, om man pleier å gi gave til kanskje 150-200 til bursdag så vil jeg si ca 800-1000 til bryllup.

Gjest et par tips
Skrevet

Se på bokkilden (nettbokhandel) om de har en kokebok eller bok om hage/vin. Ellers kan du gi en kurv full av såper/boblebad/kluter, fotoalbum eller billedramme®.

Gjest dobba
Skrevet

Hva med en solid hengekøye?

Stor fin urne med mange sommerplanter og busk?

En serie med store utelykter til å ha kubbelys i?

Silke eller sateng sengesett?Etter en del år er slike ting modent for utskiftning.

Hva med å ta et fotografi av huset deres og la en hobbymaler lage et akvarellbilde? Ulempen med dette kan være at det blir for dyrt. Kanskje dere har en "tusenkunstner" i familien deres?

Keramikk eller glassting fra en kjent person eller firma? (kostaboda e.l) Dette gir samleverdi og status å eie.

Ny deilig solseng?

Et deilig pledd fra høie?

Tøffe moderne lysestaker? Man synes alltid at det er stas med noe nytt til lys.

Vinstativ hvis de ikke har fra før?

Disse forslagene koster fra 500,- og oppover.

Men skal man tenke økonomi her så ville jeg være så nytenkende at jeg gav et morsomt "klippekort" hvor dere tilbyr barnevakt en gang i måneden i et halvt år. Event. med overnatting av barna hos dere. Kan det bli bedre!!!!De fleste foreldre ville blitt henrykte og synes at det var den fineste gaven.

Skrevet

Hva med en kaketine fra Husfliden, med barn i heimen skal man jo til stadighet ha med kake til ditt og datt.

Har de ikke lagt ut en ønskeliste, det er vel ganske vanlig??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...