Gjest sommerhuhu Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kan noen hjelpe meg med hvilken trikk jeg må ta for å komme fra solli plass til Bogstadveien 1 i Oslo? 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nr. 19 eller nr. 12. Sistnevnte må du bli med forbi Majorstukrysset og nedover mot byen igjen. Holdeplass Rosenborg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Trikk nr 12 går fra Solli Plass til Majorstuen. Bogstadveien går gjennom Majorstuen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ellers står det nok ruteoversikt på holdeplassen på Solli Plass, trikkene går ganske ofte nå. Ellers kan du ta t-banen fra Nationaltheatret, 1 stopp vestover med hvilken som helst bane, så er du på Majorstuen. Mye raskere. 0 Siter
Gjest sommerhuhu Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Tisen takk for hjelpen dere. Ikke lett å se på trafikanten.no når jeg ikke vet hvilket gatenavn som er nærmest Bogstadveien. Er ikke kjent her i Oslo. Så etter å ha prøvd trafikanten.no først så måtte jeg spørre her... Mulig det enkleste/raskeste for meg er å ta taxi... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Tisen takk for hjelpen dere. Ikke lett å se på trafikanten.no når jeg ikke vet hvilket gatenavn som er nærmest Bogstadveien. Er ikke kjent her i Oslo. Så etter å ha prøvd trafikanten.no først så måtte jeg spørre her... Mulig det enkleste/raskeste for meg er å ta taxi... Er mange stoppesteder i Bogstadveien, siden det er navnene på tverrgatene som brukes. Som sagt, det enkleste er å ta t-banen, det er ikke langt unna Solli Plass, 4-5 min å gå. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.