Gjest Ulvinnen Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var kl 22.00 i går kveld. Så spåkula til togli hadde flaks denne gangen! Yippi! Togli, hvor du nå er, ser du at det var riktig av meg å stole på spåkula di :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Endelig kom gladmeldinga! Du må hilse så mye og gratulere! 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Yippi! Togli, hvor du nå er, ser du at det var riktig av meg å stole på spåkula di :-D Jeg slenger meg på for å formidle at jeg skjønner at både Togli og Ulvinnen er til å høre på! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg slenger meg på for å formidle at jeg skjønner at både Togli og Ulvinnen er til å høre på! ) Det var en godt tolkning, Gyda! :-D :-D :-D 0 Siter
carma Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Endelig...! :-D Gratulerer så mye, annegunn! Håper alt er bra med dere alle og at dere får et flott opphold på barsel. Utrolig koselig folk der :-) *klemmer* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var kl 22.00 i går kveld. Så spåkula til togli hadde flaks denne gangen! Høh, flaks du lissom?! *fornærma* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Yippi! Togli, hvor du nå er, ser du at det var riktig av meg å stole på spåkula di :-D Yess!!! :-)))))) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg slenger meg på for å formidle at jeg skjønner at både Togli og Ulvinnen er til å høre på! ) Ja, nå venter jeg bare på resten av tilhengerskaren her ;-)) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ja, nå venter jeg bare på resten av tilhengerskaren her ;-)) Nå er det definitivt slutt på å dra spåkula di i tvil! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nå er det definitivt slutt på å dra spåkula di i tvil! Jepp ;-) Ekstra moro at det er på dagen to år mellom Lillebolla mi og annegunns lillejente :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jepp ;-) Ekstra moro at det er på dagen to år mellom Lillebolla mi og annegunns lillejente :-) Ja, det var morsomt! Gratulerer med overstått for jenta di :-) Nå kommer du også til å huske fødselsdagen til til minstejenta til annegunn fremover :-) En annet pussig sammentreff er at sønnene til Gyda og meg har samme fødselsdag. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Ja, det var morsomt! Gratulerer med overstått for jenta di :-) Nå kommer du også til å huske fødselsdagen til til minstejenta til annegunn fremover :-) En annet pussig sammentreff er at sønnene til Gyda og meg har samme fødselsdag. Så da kommer vi alltid til å huske på hverandres sønners bursdag. Det er jo koselig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Så da kommer vi alltid til å huske på hverandres sønners bursdag. Det er jo koselig. Ja, veldig koselig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.