Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg trenger nye vesker, hvor handler du vesker? Noen gode nettbutikker? Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en veske med bilde av en dachshund på? Da blir jeg veldig glad, for det ønsker jeg meg ) 0 Siter
Gjest mortadella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Veske med hund på? Seriøst? Er dette et trolle-innlegg? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Veske med hund på? Seriøst? Er dette et trolle-innlegg? Nei, ikke noe tulleinnlegg. Jeg har sett en slik veske en gang, og jeg har dachshund. Smak og behag vet du ) 0 Siter
Gjest mortadella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nei, ikke noe tulleinnlegg. Jeg har sett en slik veske en gang, og jeg har dachshund. Smak og behag vet du ) Ja, så sannelig, for noe mer harry kan jeg ikke forestille meg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Veske med hund på? Seriøst? Er dette et trolle-innlegg? Hvis Shira er tolv år så er det vel ikke så merkelig å ønske seg hundeveske ;-) 0 Siter
Gjest mortadella Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hvis Shira er tolv år så er det vel ikke så merkelig å ønske seg hundeveske ;-) Nei, kanskje ikke, men tviler litt på at hun er 12 da.. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Veske med hund på? Seriøst? Er dette et trolle-innlegg? ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hvis Shira er tolv år så er det vel ikke så merkelig å ønske seg hundeveske ;-) Jada jeg er 12 år. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ja, så sannelig, for noe mer harry kan jeg ikke forestille meg. He he, det kan så være. Men jeg ønsker meg andre vesker også da ) 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 http://www.nbags.no/ Ellers kan du jo se på www.ellos.no - www.josefssons.no - www.hm.com osv. og videre under: http://katalog.abcsok.no/index.html?q=vesker&cs=latin1 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det har jeg aldri sett. Men du kan jo lage en selv. Laste ned et bilde til eurofoto, så bestiller du veske med motiv derfra? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det har jeg aldri sett. Men du kan jo lage en selv. Laste ned et bilde til eurofoto, så bestiller du veske med motiv derfra? Det kan jeg gjøre, jeg må uansett sette meg ned en kveld og lage fotoalbum, er opp til flere besteforeldre som har bursdag i disse dager. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 http://www.nbags.no/ Ellers kan du jo se på www.ellos.no - www.josefssons.no - www.hm.com osv. og videre under: http://katalog.abcsok.no/index.html?q=vesker&cs=latin1 Takk ) Har ikke shoppet så mye i det siste,men idag ble jeg shoppelysten, og må jo passe på at visakortet ikke begynner og kjede seg ;-) Men det fikk kjørt seg før idag. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det kan jeg gjøre, jeg må uansett sette meg ned en kveld og lage fotoalbum, er opp til flere besteforeldre som har bursdag i disse dager. Lag heller fotobok da vel. kjempegøy, og jeg er så glad for å slippe klipping og lim på alle fingertupper og bilder i feil rekkefølge. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Takk ) Har ikke shoppet så mye i det siste,men idag ble jeg shoppelysten, og må jo passe på at visakortet ikke begynner og kjede seg ;-) Men det fikk kjørt seg før idag. Ja, jeg har ordnet det så visa-kortet skal få kjørt seg litt nå jeg også. Bestilte meg Hellas-ferie i dag, drar om få uker :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Lag heller fotobok da vel. kjempegøy, og jeg er så glad for å slippe klipping og lim på alle fingertupper og bilder i feil rekkefølge. Er sånn fotobok jeg mente, det er bare genialt! Lagde noen til jul, og det var kjempesuksess ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ja, jeg har ordnet det så visa-kortet skal få kjørt seg litt nå jeg også. Bestilte meg Hellas-ferie i dag, drar om få uker :-) Å! Heldiggris! Du skulle ikke tilfeldigvis ha god plass i kofferten? Akkurat nok til og romme meg? ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Å! Heldiggris! Du skulle ikke tilfeldigvis ha god plass i kofferten? Akkurat nok til og romme meg? ;-) Nei jeg er håpløs på å pakke lett, så der er det nok stappfullt, men det ER fortsatt noen få ledige flyseter, så det er bare å bli med :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nei jeg er håpløs på å pakke lett, så der er det nok stappfullt, men det ER fortsatt noen få ledige flyseter, så det er bare å bli med :-) Det hørtes fristendes ut! Men som fersk huseier, har jeg så mange hull og putte pengene i. Vi har snakket om og ta oss en tur ikke så alt for langt frem i tid. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det hørtes fristendes ut! Men som fersk huseier, har jeg så mange hull og putte pengene i. Vi har snakket om og ta oss en tur ikke så alt for langt frem i tid. Kjenner til det der med hus som pengesluk. Har vel egentlig mye annet nå også, men jeg velger å prioritere ferie. Var i Hellas i fjor også, men nå er det jo mange år siden sist jeg var på Chios, så abstinensene ble for sterke.... ;-) Hvor langt fram i tid er den ferien deres da? I inneværende år en gang? Godt å ha noe å se fram til. For min del ble det ganske kort glede-seg-periode nå, i og med at avgjørelsen sånn endelig ble tatt i dag, og jeg drar om få uker... Men jeg GLEDER meg masse!!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.