Gå til innhold

Veskebutikk på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg trenger nye vesker, hvor handler du vesker? Noen gode nettbutikker?

Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en veske med bilde av en dachshund på? Da blir jeg veldig glad, for det ønsker jeg meg :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest mortadella
Skrevet

Veske med hund på? Seriøst? Er dette et trolle-innlegg?

Gjest Shira12
Skrevet

Nei, ikke noe tulleinnlegg.

Jeg har sett en slik veske en gang, og jeg har dachshund. Smak og behag vet du :o)

Gjest mortadella
Skrevet

Nei, ikke noe tulleinnlegg.

Jeg har sett en slik veske en gang, og jeg har dachshund. Smak og behag vet du :o)

Ja, så sannelig, for noe mer harry kan jeg ikke forestille meg. ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvis Shira er tolv år så er det vel ikke så merkelig å ønske seg hundeveske ;-)

Gjest mortadella
Skrevet

Nei, kanskje ikke, men tviler litt på at hun er 12 da..

Gjest Aimabel
Skrevet

;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jada jeg er 12 år.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, så sannelig, for noe mer harry kan jeg ikke forestille meg. ;)

He he, det kan så være.

Men jeg ønsker meg andre vesker også da :o)

Gjest Debra irl
Skrevet

Det har jeg aldri sett. Men du kan jo lage en selv. Laste ned et bilde til eurofoto, så bestiller du veske med motiv derfra?

Gjest Shira12
Skrevet

Det har jeg aldri sett. Men du kan jo lage en selv. Laste ned et bilde til eurofoto, så bestiller du veske med motiv derfra?

Det kan jeg gjøre, jeg må uansett sette meg ned en kveld og lage fotoalbum, er opp til flere besteforeldre som har bursdag i disse dager.

Gjest Debra irl
Skrevet

Det kan jeg gjøre, jeg må uansett sette meg ned en kveld og lage fotoalbum, er opp til flere besteforeldre som har bursdag i disse dager.

Lag heller fotobok da vel. kjempegøy, og jeg er så glad for å slippe klipping og lim på alle fingertupper og bilder i feil rekkefølge.

Skrevet

Takk :o)

Har ikke shoppet så mye i det siste,men idag ble jeg shoppelysten, og må jo passe på at visakortet ikke begynner og kjede seg ;-)

Men det fikk kjørt seg før idag.

Ja, jeg har ordnet det så visa-kortet skal få kjørt seg litt nå jeg også. Bestilte meg Hellas-ferie i dag, drar om få uker :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Lag heller fotobok da vel. kjempegøy, og jeg er så glad for å slippe klipping og lim på alle fingertupper og bilder i feil rekkefølge.

Er sånn fotobok jeg mente, det er bare genialt!

Lagde noen til jul, og det var kjempesuksess :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, jeg har ordnet det så visa-kortet skal få kjørt seg litt nå jeg også. Bestilte meg Hellas-ferie i dag, drar om få uker :-)

Å! Heldiggris!

Du skulle ikke tilfeldigvis ha god plass i kofferten? Akkurat nok til og romme meg? ;-)

Skrevet

Å! Heldiggris!

Du skulle ikke tilfeldigvis ha god plass i kofferten? Akkurat nok til og romme meg? ;-)

Nei jeg er håpløs på å pakke lett, så der er det nok stappfullt, men det ER fortsatt noen få ledige flyseter, så det er bare å bli med :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Nei jeg er håpløs på å pakke lett, så der er det nok stappfullt, men det ER fortsatt noen få ledige flyseter, så det er bare å bli med :-)

Det hørtes fristendes ut! Men som fersk huseier, har jeg så mange hull og putte pengene i.

Vi har snakket om og ta oss en tur ikke så alt for langt frem i tid.

Skrevet

Det hørtes fristendes ut! Men som fersk huseier, har jeg så mange hull og putte pengene i.

Vi har snakket om og ta oss en tur ikke så alt for langt frem i tid.

Kjenner til det der med hus som pengesluk. Har vel egentlig mye annet nå også, men jeg velger å prioritere ferie. Var i Hellas i fjor også, men nå er det jo mange år siden sist jeg var på Chios, så abstinensene ble for sterke.... ;-)

Hvor langt fram i tid er den ferien deres da? I inneværende år en gang?

Godt å ha noe å se fram til. For min del ble det ganske kort glede-seg-periode nå, i og med at avgjørelsen sånn endelig ble tatt i dag, og jeg drar om få uker... Men jeg GLEDER meg masse!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...