Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kjenner til det der med hus som pengesluk. Har vel egentlig mye annet nå også, men jeg velger å prioritere ferie. Var i Hellas i fjor også, men nå er det jo mange år siden sist jeg var på Chios, så abstinensene ble for sterke.... ;-) Hvor langt fram i tid er den ferien deres da? I inneværende år en gang? Godt å ha noe å se fram til. For min del ble det ganske kort glede-seg-periode nå, i og med at avgjørelsen sånn endelig ble tatt i dag, og jeg drar om få uker... Men jeg GLEDER meg masse!!! :-) Skjønner at du gleder deg ja! Vel vi er ikke helt enige om når ferien blir, sambo har lyst og reise i vinter, jeg holder litt igjen pga helsen min, vet ikke hvor god formen blir i vinter. Men vi er enige om at på tur før eller senere skal vi ) Vi lurer på og priotere guttungen i sommer, og ta turen til legoland, går litt penger da også ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Skjønner at du gleder deg ja! Vel vi er ikke helt enige om når ferien blir, sambo har lyst og reise i vinter, jeg holder litt igjen pga helsen min, vet ikke hvor god formen blir i vinter. Men vi er enige om at på tur før eller senere skal vi ) Vi lurer på og priotere guttungen i sommer, og ta turen til legoland, går litt penger da også ;-) Blir sikkert koselig med legoland-tur. Har vært der to ganger som barn sjøl. Men ang. ferie og vinter, er du usikker på om du blir bra nok til da, eller er du generelt dårligere om vinteren? Det er jo selvsagt deilig å komme bort fra snø, kulde og mørketid om vinteren, men det kan jo også være fint å reise til sør-europa om våren også, sånn før våren kommer skikkelig her. Eller - jeg for min del liker å reise i juni jeg da. Særlig sånn som været er her nå. Og som det faktisk ofte har vært når jeg tidligere år har reist i juni. Så får jeg resten av sommeren her hjemme, noen år med fine sommeruker, andre år regner det meste av sommeren bort, men da har jeg i alle fall fått en vitamininnsprøytning - bokstavlig og billedlig talt - med to uker med sol og sommer og ferie :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Blir sikkert koselig med legoland-tur. Har vært der to ganger som barn sjøl. Men ang. ferie og vinter, er du usikker på om du blir bra nok til da, eller er du generelt dårligere om vinteren? Det er jo selvsagt deilig å komme bort fra snø, kulde og mørketid om vinteren, men det kan jo også være fint å reise til sør-europa om våren også, sånn før våren kommer skikkelig her. Eller - jeg for min del liker å reise i juni jeg da. Særlig sånn som været er her nå. Og som det faktisk ofte har vært når jeg tidligere år har reist i juni. Så får jeg resten av sommeren her hjemme, noen år med fine sommeruker, andre år regner det meste av sommeren bort, men da har jeg i alle fall fått en vitamininnsprøytning - bokstavlig og billedlig talt - med to uker med sol og sommer og ferie :-) Jeg blir ikke verre av vinteren, men kroppen driver gradvis og stabler seg på beina igjen nå, så jeg er redd for og "gjøre" for mye, lage for store forventninger. Men man kan jo bestemme seg rett før ) Og bare dra dit sola skinner *drømmer seg vekk* ) 0 Siter
Gemini Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg blir ikke verre av vinteren, men kroppen driver gradvis og stabler seg på beina igjen nå, så jeg er redd for og "gjøre" for mye, lage for store forventninger. Men man kan jo bestemme seg rett før ) Og bare dra dit sola skinner *drømmer seg vekk* ) Ja, verden ligger der ute og venter, så dra når du er klar, ikke lag planer for lang tid i forveien, som du sier. Hvis du ikke orker for sterk varme eller altfor lange flyturer, så ta hensyn til slikt når det en gang blir aktuelt å velge feriested. Ellers er det jo uendelig med muligheter :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.