Gjest Le Monde Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Min søster gikk oppover Karl Johan med sin sønn på 11 år, og der møtte de på Asgeir Borgemoen. I ryggsekken sin hadde 11-åringen en CD hvor Asgeir "synger". Min søster spurte så Borgemoen om han kunne tenke seg å signere den for sønnen hennes. "Javisst," smilte Asgeir, og 11-åringen lyste opp. Så tok søs opp CD-platen, dvs. en brent plate. Da Borgemoen så den, sa han "Nei, den vil jeg ikke signere" og gikk. Sånn uten videre! Tilbake sto en slukøret mor og en veldig forvirra og lei seg 11-åring. Makan til ansvarløs opptreden av Borgemoen! Han må kjenne sin rolle, han er barne-tv mann og artist, barna elsker ham, han kan ikke holde på sånn. 0 Siter
Gjest Le Monde Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Glemte å si dette. Han har da tjent masse penger på platesalget sitt og å jobbe på TV. Han blir vel ikke bankerott av en brent CD. Hadde han vært lutfattig, kunne jeg skjønt det. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det er vel mer en prinsippsak, tror du ikke? En brent CD er per definisjon en stjålet vare. Dvs. den KAN jo være en kopi man velger å ha med seg ute, fordi man er redd for at originalen skal mistes eller bli ødelagt, fx i bilen eller i en discman. Men de fleste brente CDer er jo enten fra nedlasting fra nett eller kopiert av andres original-CD. Jeg har ikke problemer med å forstå at han ikke ville signere CDen, men han kunne kanskje forklart barnet hvorfor. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er enig i prinsippet hans jeg. syns det var helt ok ikkeå signere på en brent plate. MEN han kunne jo spurt om hun hadde et ark eller en skoledagbok el.lign han kunne sette navnetrekket sitt på i stedet. 0 Siter
Gjest applaus Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Selvsagt signerer han ikke ulovlige greier. Han tjener jo penger på å selge plater. Å brenne er tyveri. Bra gjort av ham! 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Selfølgelig signerer han ikke en brent cd!! Det synes jeg sier seg selv... Han kunne jo derimot foreslått og signere noe annet, men han ble nok litt irritert. Det er jo ikke lov - så det er ganske rart at hun spurte. 0 Siter
petter smart Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det kunne aldri fallt meg inn og bedt en artist om å signere en piratkopiert plate. Litt skamvett bør man ha. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Klart han kan, og det var tøft av ham...Selvom platekompaniet tjener masse penger kunne du ikke gått der heller å fått signert ei plate du hadde stjålet der... Man burde ha bedre skamvett og sosiale antenner enn å be artister signere brente skiver, det sier seg selv. 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Klart han kan, og det var tøft av ham...Selvom platekompaniet tjener masse penger kunne du ikke gått der heller å fått signert ei plate du hadde stjålet der... Man burde ha bedre skamvett og sosiale antenner enn å be artister signere brente skiver, det sier seg selv. Skal du på konsert i parken i dag da? Det er lydsjekk her så det rister i vinduene - nesten ;-) 0 Siter
lex Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Snakk om å snu ting på hodet! Den som var uansvarlig og burde skamme seg er din søster! 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg blir så flau på deres vegne.. Like dumt som å stjele en cd-plate og komme tilbake og be om å få med coveret også.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Skal du på konsert i parken i dag da? Det er lydsjekk her så det rister i vinduene - nesten ;-) Er det konsert i dag? Har ikke fått med meg det engang jeg..Kuba? Kanskje jeg rusler nedom..Skal du? Jeg hørr bare vaktmesteren jeg, som står i bakhagen og kutter trestammer med motorsag..:-I Hvilke band er det da? 0 Siter
collins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hvis du, eller søstra di, ikke sjøl skjønner at en artist ikke vil signere en brent CD, så tror jeg neiggu ikke jeg gidder å forklare det en gang. Asgeir er en generøs, fin og jordnær fyr! 0 Siter
Gjest høres ut som om du kjenner han Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hvis du, eller søstra di, ikke sjøl skjønner at en artist ikke vil signere en brent CD, så tror jeg neiggu ikke jeg gidder å forklare det en gang. Asgeir er en generøs, fin og jordnær fyr! hehe, kjenner du ham gjennom barnetv eller privat? 0 Siter
collins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 hehe, kjenner du ham gjennom barnetv eller privat? Kjente han litt privat fra før , men ble veldig kjent med han gjennom Ekstrem Oppussing. 0 Siter
Gjest Til trådstarter. Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Herlighet. Og du begriper ikke at han nektet å signere? Hvorfor i huleste skulle en artist signere på en plate du i praksis har stjelt? 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Er det konsert i dag? Har ikke fått med meg det engang jeg..Kuba? Kanskje jeg rusler nedom..Skal du? Jeg hørr bare vaktmesteren jeg, som står i bakhagen og kutter trestammer med motorsag..:-I Hvilke band er det da? Det er i Sofienbergparken. Mye fin saksofonlyd i hvert fall :-) http://oslopuls.no/musikk/article1326906.ece Vi skal dit en tur ja. Hadde ikke sluppet unna lyden uansett. If you can´t beat them, join them ;-) Jeg drømte forresten om deg i natt! Godt gjort synes jeg ;-) Kanskje jeg bør logge av for godt. 0 Siter
Nellie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Glemte å si dette. Han har da tjent masse penger på platesalget sitt og å jobbe på TV. Han blir vel ikke bankerott av en brent CD. Hadde han vært lutfattig, kunne jeg skjønt det. Så dersom du tjener bra, så hadde det vært helt ok for deg om noen hadde stjålet genseren din, rivd hull i den, og kommet til deg og bedt deg lappe den?? 0 Siter
Gjest trådstarter trenger å læres opp i folkeskikk. Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Glemte å si dette. Han har da tjent masse penger på platesalget sitt og å jobbe på TV. Han blir vel ikke bankerott av en brent CD. Hadde han vært lutfattig, kunne jeg skjønt det. Som om det har noe å si!? !????? Hvor er høfligheten, respekten og folkevettet ditt!? Du er ikke mye voksen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det er i Sofienbergparken. Mye fin saksofonlyd i hvert fall :-) http://oslopuls.no/musikk/article1326906.ece Vi skal dit en tur ja. Hadde ikke sluppet unna lyden uansett. If you can´t beat them, join them ;-) Jeg drømte forresten om deg i natt! Godt gjort synes jeg ;-) Kanskje jeg bør logge av for godt. Dæven! Noe kult håper jeg! ;-) Hehe! Jeg blir jæsklig fornærmet om det viser seg det var et mareritt, altså..;-P Kanskje jeg rusler bort i Sofienbergparken jeg også... Har lovet å komme innom en kompis som jobber i kveld, på en bar bort i høgget, så en liten parkturførst kunne vært gøy det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.