Gå til innhold

Han ville ikke signere en brent plate. Hva er problemet med det?

Anbefalte innlegg

Gjest noen mennesker forstår det bare ikke.
Skrevet

Dæven! Noe kult håper jeg! ;-) Hehe! Jeg blir jæsklig fornærmet om det viser seg det var et mareritt, altså..;-P

Kanskje jeg rusler bort i Sofienbergparken jeg også... Har lovet å komme innom en kompis som jobber i kveld, på en bar bort i høgget, så en liten parkturførst kunne vært gøy det!

:-)

DET HETER MELDINGER! BRUK DET!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

36

• Dorthe

22

• laguna1365380434

15

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Surpomp..;-P

Skrevet

Asgeir gjorde jo det eneste riktige, da.

Hva i all verden tenkte søsteren din på da hun dro fram en piratkopiert CD?

En autograf er jo artig å ha, men da burde hun ha tatt fram noe annet han kunne skrive på.

Og så har sannsynligvis populariteten til Asgeir uberettiget sunket betraktelig hos barnet (hvis ikke moren forklarer grunnen, og det virker usannsynlig ut fra det du skriver).

Skrevet

Dæven! Noe kult håper jeg! ;-) Hehe! Jeg blir jæsklig fornærmet om det viser seg det var et mareritt, altså..;-P

Kanskje jeg rusler bort i Sofienbergparken jeg også... Har lovet å komme innom en kompis som jobber i kveld, på en bar bort i høgget, så en liten parkturførst kunne vært gøy det!

Altså...Jeg vet ikke i hvilken kategori jeg skal putte den drømmen. Den handlet mest om mange bilder av deg. Jeg burde kanskje ikke nevne at den kom natten etter at jeg hadde diskutert verdens skumleste Brødrene Dal-episode her på DOL. Den handlet jo som kjent om et veldig uhyggelig maleri ;-)

OBS! Ingen kjent sammenheng mellom deg og den episoden :-)

Jeg skal se etter deg i parken :-)

Gjest Moderator
Skrevet

Som om det har noe å si!? !?????

Hvor er høfligheten, respekten og folkevettet ditt!?

Du er ikke mye voksen.

Og du bør begynne å holde deg til ett nick i hver tråd.

Vi ønsker ikke at man skriver under flere nick i en og samme tråd.

Skrevet

Glemte å si dette. Han har da tjent masse penger på platesalget sitt og å jobbe på TV. Han blir vel ikke bankerott av en brent CD. Hadde han vært lutfattig, kunne jeg skjønt det.

Det er noe som heter prinsipp, da.

Skrevet

Ja, enig med deg! Det utartet seg litt! Sorry! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Altså...Jeg vet ikke i hvilken kategori jeg skal putte den drømmen. Den handlet mest om mange bilder av deg. Jeg burde kanskje ikke nevne at den kom natten etter at jeg hadde diskutert verdens skumleste Brødrene Dal-episode her på DOL. Den handlet jo som kjent om et veldig uhyggelig maleri ;-)

OBS! Ingen kjent sammenheng mellom deg og den episoden :-)

Jeg skal se etter deg i parken :-)

*lol* Hehehe! Interessant! :-D

Det hadde vært gøy å sees. Sånn tl informasjon har jeg kort bleket hår, men med mye lugg, og mye i nakke..En lags light mohawk..(Hm? det var jo en uhyggelig klar beskrivelse;-)) Grønn militærjakke og jeans. Som sånn ca 40% av alle i Sofienbergparken, men, men..;-)

Nå kommer jeg til å spekulere på m jeg går forbi alana da! Gjett om!

Gjest trådstarter trenger å læres opp i folkeskikk.
Skrevet

Og du bør begynne å holde deg til ett nick i hver tråd.

Vi ønsker ikke at man skriver under flere nick i en og samme tråd.

Ops,beklager. Skal gjøre det fra nå av. Litt flau nå.

Skrevet

Det er ETT problem her: Søsteren din må være dum som et stykke brød.

"............................................"

Skrevet

Skal du på konsert i parken i dag da? Det er lydsjekk her så det rister i vinduene - nesten ;-)

Alana! Jeg lurer på om du eller gemalen forsøkte å ringe meg eller sende en melding for en tid siden. Jeg husker jeg fikk en melding om mat, drikke og park mens jeg satt på toget til kr.sand. Og hvis jeg ikke husker feil, så kjente jeg ikke nummeret, og glemte å sjekke det opp og svare. Hvis det var dere, så var det overhodet ikke meningen å være overlegen :-)

Skrevet

Jeg håper denne tråden utarter seg til en skikkelig jattetråd, bare som en reaksjon på noe så usannsynlig barnslig som å skrive en slik surmaget kommentar - med store bokstaver. :-)

".............................................."

Skrevet

Alana! Jeg lurer på om du eller gemalen forsøkte å ringe meg eller sende en melding for en tid siden. Jeg husker jeg fikk en melding om mat, drikke og park mens jeg satt på toget til kr.sand. Og hvis jeg ikke husker feil, så kjente jeg ikke nummeret, og glemte å sjekke det opp og svare. Hvis det var dere, så var det overhodet ikke meningen å være overlegen :-)

Hei!

Du mente ikke det nei? Takk for oppklaring, vi hadde egentlig slettet alle spor etter deg nå... Men vi får se hva vi kan gjenopprette ;-)

Klart det var oss!

Skrevet

Kopierte CD'er er ulovlige. Så enkelt er det. Fyren lever av bisniss, ikke luft.

At barn må lide for mødrenes forbrytelser.... ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

En brent plate? Du ber da ikke en artist signere en plate stjålet av artisten.

Herremin!

Skrevet

Det er jo DERE som har lært ungene deres at det er greit å stjele.....jeg skjønner han godt.

Skrevet

Joda, sånn kan han godt holde på!;-(

Det er ulovlig å brenne CD'er, det er det samme som å stjele musikk, i mitt hode, iallefall!

Jeg er også musiker, og hadde noen bedt meg om å signere en cd med min musikk, men som jeg ikke hadde gitt ut (altså en brent cd) hadde jeg ikke signert, nei!

Det er faktisk søsteren din som er dum, her! Ikke Asgeir!

;-)

Skrevet

Hei!

Du mente ikke det nei? Takk for oppklaring, vi hadde egentlig slettet alle spor etter deg nå... Men vi får se hva vi kan gjenopprette ;-)

Klart det var oss!

Nei, er du gal. Kan ikke du/dere sende en ny mld hvis dere har nummeret? Hvis ikke skal jeg vel klare å finne deg/dere. Så får jeg lagret det, og unngått å miste det når jeg bytter telefon igjen :-)

Og så må det vel gå an at det skal klaffe med øl, vin og mat for en gangs skyld. Man skulle jo tro at det gikk an? :-)

"............................................."

Skrevet

Kopierte CD'er er ulovlige. Så enkelt er det. Fyren lever av bisniss, ikke luft.

At barn må lide for mødrenes forbrytelser.... ja.

"At barn må lide for mødrenes forbrytelser.... ja."

Det verste er at kjøtthuet kommer garantert ikke til å innrømme eller forklare overfor guttungen at det er hun som tar feil. Ergo enda mindre sjangse for at han skal vokse opp med et minimum av moral på det området.

"............................................."

Skrevet

Dette kan da ikke være seriøst?

Tror det er noen som er ute etter å ha litt moro igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...