laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 En eller annen la meg til på msn i sta... Kan ha vært Laguna, men aner ikke hvordan hun i så fall har adressen...hmmm... Det var nok ikke meg..;-) Jeg gikk ikke bort i parken..Jeg hørte litt på på avstand, ble opptatt med noe på den baren hvor jeg skulle møte han vennen..Men det kommer sikkert flere sjanser..Er jeg, du og Dorthe de eneste løkkaboerne her forresten? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 En eller annen la meg til på msn i sta... Kan ha vært Laguna, men aner ikke hvordan hun i så fall har adressen...hmmm... Jeg har ikke gitt henne noen adresse i hvert fall. 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var nok ikke meg..;-) Jeg gikk ikke bort i parken..Jeg hørte litt på på avstand, ble opptatt med noe på den baren hvor jeg skulle møte han vennen..Men det kommer sikkert flere sjanser..Er jeg, du og Dorthe de eneste løkkaboerne her forresten? :-) Der ser du ja... Vi så masse etter deg altså! Vet ikke om vi er alle..sikkert ikke? Er du hjemme igjen allerede nå? :-o 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Og jeg angrer på at jeg ikke fikk mobilnummeret hennes. Da kunne vi fikset det hele... Neste gang skal jeg huske på sånt!! Telefonnummer er kjekke saker å ha ) 0 Siter
Simen Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var nok ikke meg..;-) Jeg gikk ikke bort i parken..Jeg hørte litt på på avstand, ble opptatt med noe på den baren hvor jeg skulle møte han vennen..Men det kommer sikkert flere sjanser..Er jeg, du og Dorthe de eneste løkkaboerne her forresten? :-) Jeg bor også på Løkka. I nærheten av Dælenenga idrettsplass. 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg bor også på Løkka. I nærheten av Dælenenga idrettsplass. Da er du også med Simen :-) Lenge siden sist! 0 Siter
Simen Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Da er du også med Simen :-) Lenge siden sist! Hei på deg alana :-) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hei på deg alana :-) Hei, hei! Hvordan går det med deg? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg bor også på Løkka. I nærheten av Dælenenga idrettsplass. Flere naboer! Så koselig da! Kubaområdet her! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Der ser du ja... Vi så masse etter deg altså! Vet ikke om vi er alle..sikkert ikke? Er du hjemme igjen allerede nå? :-o Jupp..Ble ikke noen henge rundt og drikke seg full dag...;-) Men det blir en på søndag! Om været holder skal vi henge på Kuba, en liten lot av oss...Så går du forbi da kan det hende vi hilses! ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg bor også på Løkka. I nærheten av Dælenenga idrettsplass. Oi, kanskje vi har vært naboer? Jeg bodde der i traktene i mange år:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg bor også på Løkka. I nærheten av Dælenenga idrettsplass. Så hyggelig med flere naboer ) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jupp..Ble ikke noen henge rundt og drikke seg full dag...;-) Men det blir en på søndag! Om været holder skal vi henge på Kuba, en liten lot av oss...Så går du forbi da kan det hende vi hilses! ;-) Jeg må jo begynne å tvile på at vi treffes sånn tilfeldig! ;-) Så da får du heller sende en melding her...eller på mobilen...eller noe... Du kan melde meg på [email protected] hvis du vil... 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Oi, kanskje vi har vært naboer? Jeg bodde der i traktene i mange år:-) Du får pelle deg ned igjen, så kan du være med på Løkka-treff :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hun må jo være litt uintelligent hvis hun ber ham signere en brent plate. Det er jo ulovlig og han har tapt penger på det. Noe så pinlig for henne egentlig. Amen. 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du får pelle deg ned igjen, så kan du være med på Løkka-treff :-) Jeg peller meg i vei med hele flyttelasset om en måneds tid, og har planer om mange løkkapils i sommer:-) Du får vinke da vettu;-) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg peller meg i vei med hele flyttelasset om en måneds tid, og har planer om mange løkkapils i sommer:-) Du får vinke da vettu;-) Nææ, er det sant!? :-) Det er jo kjempeartig! Da tar vi et treff med både den ene og den abdre da :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nææ, er det sant!? :-) Det er jo kjempeartig! Da tar vi et treff med både den ene og den abdre da :-) Vi må bare få laget et treff en dag. Jeg blir rånysgjerrig på hvordan vi hadde trivdes sammen. 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nææ, er det sant!? :-) Det er jo kjempeartig! Da tar vi et treff med både den ene og den abdre da :-) Det er en fin plan. Men bare snille, greie og ikke for prektige folk med god musikksmak, ja? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.