Gå til innhold

Han ville ikke signere en brent plate. Hva er problemet med det?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

En eller annen la meg til på msn i sta... Kan ha vært Laguna, men aner ikke hvordan hun i så fall har adressen...hmmm...

Det var nok ikke meg..;-)

Jeg gikk ikke bort i parken..Jeg hørte litt på på avstand, ble opptatt med noe på den baren hvor jeg skulle møte han vennen..Men det kommer sikkert flere sjanser..Er jeg, du og Dorthe de eneste løkkaboerne her forresten?

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

36

• Dorthe

22

• laguna1365380434

15

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En eller annen la meg til på msn i sta... Kan ha vært Laguna, men aner ikke hvordan hun i så fall har adressen...hmmm...

Jeg har ikke gitt henne noen adresse i hvert fall.

Skrevet

Jeg gikk ikke bort i parken..Jeg hørte litt på på avstand, ble opptatt med noe på den baren hvor jeg skulle møte han vennen..Men det kommer sikkert flere sjanser..Er jeg, du og Dorthe de eneste løkkaboerne her forresten?

Der ser du ja... Vi så masse etter deg altså! Vet ikke om vi er alle..sikkert ikke? Er du hjemme igjen allerede nå? :-o

Skrevet

Og jeg angrer på at jeg ikke fikk mobilnummeret hennes. Da kunne vi fikset det hele... Neste gang skal jeg huske på sånt!!

Telefonnummer er kjekke saker å ha :o)

Skrevet

Jeg bor også på Løkka. I nærheten av Dælenenga idrettsplass.

Skrevet

Da er du også med Simen :-) Lenge siden sist!

Skrevet

Da er du også med Simen :-) Lenge siden sist!

Hei på deg alana :-)

Skrevet

Hei på deg alana :-)

Hei, hei!

Hvordan går det med deg?

laguna1365380434
Skrevet

Flere naboer! Så koselig da! Kubaområdet her! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Der ser du ja... Vi så masse etter deg altså! Vet ikke om vi er alle..sikkert ikke? Er du hjemme igjen allerede nå? :-o

Jupp..Ble ikke noen henge rundt og drikke seg full dag...;-) Men det blir en på søndag! Om været holder skal vi henge på Kuba, en liten lot av oss...Så går du forbi da kan det hende vi hilses! ;-)

Skrevet

Oi, kanskje vi har vært naboer? Jeg bodde der i traktene i mange år:-)

Skrevet

Så hyggelig med flere naboer :o)

Skrevet

Jupp..Ble ikke noen henge rundt og drikke seg full dag...;-) Men det blir en på søndag! Om været holder skal vi henge på Kuba, en liten lot av oss...Så går du forbi da kan det hende vi hilses! ;-)

Jeg må jo begynne å tvile på at vi treffes sånn tilfeldig! ;-) Så da får du heller sende en melding her...eller på mobilen...eller noe... Du kan melde meg på [email protected] hvis du vil...

Skrevet

Oi, kanskje vi har vært naboer? Jeg bodde der i traktene i mange år:-)

Du får pelle deg ned igjen, så kan du være med på Løkka-treff :-)

mariaflyfly
Skrevet

Hun må jo være litt uintelligent hvis hun ber ham signere en brent plate. Det er jo ulovlig og han har tapt penger på det.

Noe så pinlig for henne egentlig.

Amen.

Skrevet

Du får pelle deg ned igjen, så kan du være med på Løkka-treff :-)

Jeg peller meg i vei med hele flyttelasset om en måneds tid, og har planer om mange løkkapils i sommer:-)

Du får vinke da vettu;-)

Skrevet

Jeg peller meg i vei med hele flyttelasset om en måneds tid, og har planer om mange løkkapils i sommer:-)

Du får vinke da vettu;-)

Nææ, er det sant!? :-) Det er jo kjempeartig! Da tar vi et treff med både den ene og den abdre da :-)

Skrevet

Nææ, er det sant!? :-) Det er jo kjempeartig! Da tar vi et treff med både den ene og den abdre da :-)

Vi må bare få laget et treff en dag. Jeg blir rånysgjerrig på hvordan vi hadde trivdes sammen.

Skrevet

Det er en fin plan. Men bare snille, greie og ikke for prektige folk med god musikksmak, ja? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...