Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vi må bare få laget et treff en dag. Jeg blir rånysgjerrig på hvordan vi hadde trivdes sammen. Vet du... Jeg tror det hadde vært kjempegøy! Det er ikke lenge før de er åpent på Grünerhaven til 23.00. Var der her om dagen, og hele bydelsutvalget hadde godkjent det... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg må jo begynne å tvile på at vi treffes sånn tilfeldig! ;-) Så da får du heller sende en melding her...eller på mobilen...eller noe... Du kan melde meg på [email protected] hvis du vil... Takker..Saver den og sender deg en mail..:-) Tør ikke å gi deg min sånn åpent her, da den inneholder navnet mitt. Men sender en etterpå. Koselig! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vet du... Jeg tror det hadde vært kjempegøy! Det er ikke lenge før de er åpent på Grünerhaven til 23.00. Var der her om dagen, og hele bydelsutvalget hadde godkjent det... Så bra! Det visste jeg ikke! Det var på tide! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vet du... Jeg tror det hadde vært kjempegøy! Det er ikke lenge før de er åpent på Grünerhaven til 23.00. Var der her om dagen, og hele bydelsutvalget hadde godkjent det... Kult, vi prøver det en dag. Men ikke glem at jeg er ei gammal kjerring i forhold til dere andre da og at dere ikke får lov å skamme dere over at jeg blir med likevel ;o) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det er en fin plan. Men bare snille, greie og ikke for prektige folk med god musikksmak, ja? ;-) Snille: OK Greie: OK God musikksmak...: Sannsynligvis! Men hva skal vi foretrekke synes du? 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Takker..Saver den og sender deg en mail..:-) Tør ikke å gi deg min sånn åpent her, da den inneholder navnet mitt. Men sender en etterpå. Koselig! :-) Nei, det var derfor jeg tenkte du kunne sende en mail... Vel er jeg ikke veldig anonym her, men det får være måte på! Hadde vært kjempegøy å treffe deg en dag - uten å få kink i nakken. Vi ble nesten litt triste i dag...seriøst... 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kult, vi prøver det en dag. Men ikke glem at jeg er ei gammal kjerring i forhold til dere andre da og at dere ikke får lov å skamme dere over at jeg blir med likevel ;o) Vet du... Jeg er så lite opptatt av alder at du aner ikke... Har venner i alle aldersgrupper, så slapp av :-)) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kult, vi prøver det en dag. Men ikke glem at jeg er ei gammal kjerring i forhold til dere andre da og at dere ikke får lov å skamme dere over at jeg blir med likevel ;o) Kan vi ikke bare bestemme en dato da...? Vi er med :-) 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Snille: OK Greie: OK God musikksmak...: Sannsynligvis! Men hva skal vi foretrekke synes du? Njæh, ved nærmere ettertanke bør vi kanskje ikke være så strenge på det punktet, men vi kan kanskje sette som minimumskrav at de vet å sette pris på minst _en_ Marillion-låt? Eller at de greier å late som de gjør det? ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nei, det var derfor jeg tenkte du kunne sende en mail... Vel er jeg ikke veldig anonym her, men det får være måte på! Hadde vært kjempegøy å treffe deg en dag - uten å få kink i nakken. Vi ble nesten litt triste i dag...seriøst... Det hadde vært gøy..Beklager at jeg ikke kom allikevel..rotet bort tiden. Men vi kn helt sikkert møtes en annen gang, for det hadde vært koselig & du har mail. :-) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Njæh, ved nærmere ettertanke bør vi kanskje ikke være så strenge på det punktet, men vi kan kanskje sette som minimumskrav at de vet å sette pris på minst _en_ Marillion-låt? Eller at de greier å late som de gjør det? ;-) Vel...jeg tror at det er ca 9054% sikkert at Marillion passerer her, hehe... 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det hadde vært gøy..Beklager at jeg ikke kom allikevel..rotet bort tiden. Men vi kn helt sikkert møtes en annen gang, for det hadde vært koselig & du har mail. :-) Ja, er du gal! Jeg er ikke sinna... Men mail har jeg ikke... Kommer vel :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ja, er du gal! Jeg er ikke sinna... Men mail har jeg ikke... Kommer vel :-) Den kommer sikkert snart..Næh så gøy det hadde ært med et lite grunerdoler møte! :-) Med øl, på grunerhaven, sånn f.eks. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vel...jeg tror at det er ca 9054% sikkert at Marillion passerer her, hehe... Jeg regnet i grunnen med det:-) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Den kommer sikkert snart..Næh så gøy det hadde ært med et lite grunerdoler møte! :-) Med øl, på grunerhaven, sånn f.eks. :-) Jeg/vi er klare som egg! Som jeg sa til Dorthe... Vi må finne en dato! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg/vi er klare som egg! Som jeg sa til Dorthe... Vi må finne en dato! Det må vi! :-) Nå har jeg MYE tid på hendene en stund..Småjobber bare meget bedagelig frem til jeg stikker en måned til junaiten i begynnelsen av juli. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kan vi ikke bare bestemme en dato da...? Vi er med :-) Jeg tror ikke jeg har barnefri før skolen slutter nå. Nå har han vært borte i tre uker så jeg kan nesten ikke sende ham bort til helga igjen. Også savner jeg ham litt også da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Njæh, ved nærmere ettertanke bør vi kanskje ikke være så strenge på det punktet, men vi kan kanskje sette som minimumskrav at de vet å sette pris på minst _en_ Marillion-låt? Eller at de greier å late som de gjør det? ;-) Jeg vet ikke hva Marillion er engang (. Får jeg ikke være med da, jeg er veldig grei og hyggelig da, bare spør laguna ;o) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg tror ikke jeg har barnefri før skolen slutter nå. Nå har han vært borte i tre uker så jeg kan nesten ikke sende ham bort til helga igjen. Også savner jeg ham litt også da ) Klart du gjør :-) Vi får se da vet du! Kanskje vi kan ha flere treff. Du kan sikkert ta med lille tassen din også...sånn tidlig på kvelden :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg/vi er klare som egg! Som jeg sa til Dorthe... Vi må finne en dato! Hei igjen..Jeg er tom for teleskritt, så jeg får ikke svart på tekstmeldingen din..:-) Men tusen takk..Også snakkes vi! Detta blir gøy! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.