Gå til innhold

Han ville ikke signere en brent plate. Hva er problemet med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regnet i grunnen med det:-)

Hehe. Why am I not surprised ? ;-) Neida, jeg liker dem også. Men jeg har lært ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

36

• Dorthe

22

• laguna1365380434

15

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klart du gjør :-) Vi får se da vet du! Kanskje vi kan ha flere treff. Du kan sikkert ta med lille tassen din også...sånn tidlig på kvelden :-)

Han kan være alene en stund da. Men han vil ikke være alene om kvelden enda. Men Grünerhagen er så nært at han kan være med og gå hjem hvis han kjeder seg.

Skrevet

Hei igjen..Jeg er tom for teleskritt, så jeg får ikke svart på tekstmeldingen din..:-) Men tusen takk..Også snakkes vi! Detta blir gøy! :-)

Det gjør vi vet du :-) Enklere når man har nummeret... :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det gjør vi vet du :-) Enklere når man har nummeret... :-)

Jupp! :-)

Skrevet

Han kan være alene en stund da. Men han vil ikke være alene om kvelden enda. Men Grünerhagen er så nært at han kan være med og gå hjem hvis han kjeder seg.

Da kan du være med uansett da! Lurte forresten på om jeg så tassen din her om dagen også... På fanget til en i rullestol? Men jeg lurer alltid...

Skrevet

Jeg vet ikke hva Marillion er engang :o(. Får jeg ikke være med da, jeg er veldig grei og hyggelig da, bare spør laguna ;o)

Klart du får:-) Du greier sikkert å late som, men gidder du ikke det er du hjertelig velkommen uansett;-)

Skrevet

Da kan du være med uansett da! Lurte forresten på om jeg så tassen din her om dagen også... På fanget til en i rullestol? Men jeg lurer alltid...

Det var nok meg men det er noen uker siden for jeg kom hjem i dag. Han synes det er så gøy og hyler og skriker så jeg får altfor mye oppmerksomhet ;o)

Skrevet

Det var nok meg men det er noen uker siden for jeg kom hjem i dag. Han synes det er så gøy og hyler og skriker så jeg får altfor mye oppmerksomhet ;o)

Nei, det var absolutt ikke deg! Det var en mann...

Skrevet

Klart du får:-) Du greier sikkert å late som, men gidder du ikke det er du hjertelig velkommen uansett;-)

Klart jeg klarer å late som. Sikkert helt greit det :o)

Skrevet

Nei, det var absolutt ikke deg! Det var en mann...

LOL, nei, mann er jeg ikke :o)

Skrevet

LOL, nei, mann er jeg ikke :o)

Jeg vet det da ;-) Men kan sønnen din ha sittet på med en man i rullestol? (Sikkert ikke, siden jeg _alltid_ tar feil...)

Skrevet

Så koselig:-) Jeg lå på sykehus i en uke like før jul, og da var småen kjempesjenert, såra og vonbråten da jeg kom hjem. Ville ikke gi meg klem på flere dager, men han var bare to og et halvt da.

Skrevet

Jeg vet det da ;-) Men kan sønnen din ha sittet på med en man i rullestol? (Sikkert ikke, siden jeg _alltid_ tar feil...)

Nei, han er hos pappan sin og du tar alltid feil hihihihi

Skrevet

Så koselig:-) Jeg lå på sykehus i en uke like før jul, og da var småen kjempesjenert, såra og vonbråten da jeg kom hjem. Ville ikke gi meg klem på flere dager, men han var bare to og et halvt da.

Min er snart 10 og så er han vant til at jeg drar på sykehuset og blir borte innimellom. Det eneste er at han gjerne vil være med for han synes det er så kult der :o)

Mye oppmerksomhet på et slikt sted hvor ingen er syke og alle stort sett liker unger :o)

Skrevet

Nei, han er hos pappan sin og du tar alltid feil hihihihi

*Vrææææl* ;-)

Men du... Det er minst to uker siden! *Håpe*

Skrevet

*Vrææææl* ;-)

Men du... Det er minst to uker siden! *Håpe*

Stemmer ikke, hihi, jeg har vært borte i tre uker og jeg tror ikke han har sittet på fanget til noen andre på veldig lenge.

Skrevet

Stemmer ikke, hihi, jeg har vært borte i tre uker og jeg tror ikke han har sittet på fanget til noen andre på veldig lenge.

*hruhiuhofiugfdiyo*

Der har du den ;-) Men han var jo klin lik Harry Potter!!!

*Aldeles håpløs*

F.... Dorthe! Du har å møte på Grünerhave-treff!

Skrevet

*hruhiuhofiugfdiyo*

Der har du den ;-) Men han var jo klin lik Harry Potter!!!

*Aldeles håpløs*

F.... Dorthe! Du har å møte på Grünerhave-treff!

Klart jeg skal. Jeg lar ikke en slik anledning gå fra meg da vet du.

Forresten, bor ikke Spirello på løkka også?

Skrevet

Klart jeg skal. Jeg lar ikke en slik anledning gå fra meg da vet du.

Forresten, bor ikke Spirello på løkka også?

Det vet jeg ikke? Mulig det? Da får hun møte på treffet... Det blir vel det artigste treffet ever tenker jeg :-)

Skrevet

Det oppsiksvekkende her er utelukkende at moren til denne 11-åringen spurte Asgeir Borgermoen om å signere en brent plate! En ting er å gjøre det (det gjør mange), men noe helt annet å forvente at han skal signere den!

På toppen av det hele er det altså Asgeir som fremviser en ansvarløs opptreden. Den tar kaka. Er nesten litt i tvil om dette innlegget er ekte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...