Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det vet jeg ikke? Mulig det? Da får hun møte på treffet... Det blir vel det artigste treffet ever tenker jeg :-) Det tror jeg også. Jeg hadde ledd meg ihjel, en haug med tullete dolere *knis* 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det tror jeg også. Jeg hadde ledd meg ihjel, en haug med tullete dolere *knis* Jeg kan ikke tenke meg at du ville angre ;-) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det tror jeg også. Jeg hadde ledd meg ihjel, en haug med tullete dolere *knis* Jeg er veldig klar! 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er veldig klar! Etter tre uker med et fengselsaktig sykehusopphold så er jeg ganske klar jeg og. Folk la seg klokka ni hver kveld, jeg holdt på å kjede meg ihjel. Det var ikke noe kult å dole engang, det ble sånn strikkballopplegg mellom dataen og ut for å røyke. Så nå trenger jeg litt skikkelig moro ) 0 Siter
Alana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Etter tre uker med et fengselsaktig sykehusopphold så er jeg ganske klar jeg og. Folk la seg klokka ni hver kveld, jeg holdt på å kjede meg ihjel. Det var ikke noe kult å dole engang, det ble sånn strikkballopplegg mellom dataen og ut for å røyke. Så nå trenger jeg litt skikkelig moro ) Hva skal jeg si... Håper du ble uthvilt! Vi er klare for å gi deg litt bedre input her ;-) 0 Siter
Gjest så det så! Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Dårlig gjort av ham synes jeg. Han kunne uansett ikke vite om de hadde brent den lovlig (dvs. betalt for det). Har de betalt for en brent plate er det i alle fall ulovlig! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det er ETT problem her: Søsteren din må være dum som et stykke brød. "............................................" Det er slemt å rakke ned på god mat på den måten! :-) 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Han der Asgeir burde ikke fått lov å drive med TV mer så mye dårlig PR som han har opparbeidet seg i det siste. Driver å slåss, oppfører seg som en liten drittunge fordi det var en brent cd.. osv osv... Asgeir er skikkelig idiot syns nå jeg. Ærlig talt! makan til frekk fyr!! 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Har de betalt for en brent plate er det i alle fall ulovlig! Det finnes internettsider hvor man kan kjøpe musikk lovlig. Det er ikke så lenge siden det var en tråd her som anbefalte en side. Uansett er det lov til å kopiere CDer man har kjøpt hvis man ønsker å ha to, så lenge det kun er til eget bruk. 0 Siter
Gjest så det så! Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det finnes internettsider hvor man kan kjøpe musikk lovlig. Det er ikke så lenge siden det var en tråd her som anbefalte en side. Uansett er det lov til å kopiere CDer man har kjøpt hvis man ønsker å ha to, så lenge det kun er til eget bruk. Jeg vil nok tro at sjefen over alle sjefer neppe hadde reagert på den måten han gjorde om det var fullt mulig å kjøpe musikken hans lovlig på nettet. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vil nok tro at sjefen over alle sjefer neppe hadde reagert på den måten han gjorde om det var fullt mulig å kjøpe musikken hans lovlig på nettet. Uansett er det fullt lovlig å brenne en kopi til seg selv av en CD man har kjøpt i butikken. 0 Siter
Gjest så det så! Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Uansett er det fullt lovlig å brenne en kopi til seg selv av en CD man har kjøpt i butikken. Jada, og det vet sikkert Asgeir også. Men uansett er det helt idiot å be han signere en brent kopi av en CD. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det er slemt å rakke ned på god mat på den måten! :-) Sant nok. Dum som et stykke muggent, gammelt dansk øllebrød. :-) "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.