Gå til innhold

Han ville ikke signere en brent plate. Hva er problemet med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet jeg ikke? Mulig det? Da får hun møte på treffet... Det blir vel det artigste treffet ever tenker jeg :-)

Det tror jeg også. Jeg hadde ledd meg ihjel, en haug med tullete dolere *knis*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

36

• Dorthe

22

• laguna1365380434

15

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at du ville angre ;-)

Skrevet

Jeg er veldig klar!

Skrevet

Jeg er veldig klar!

Etter tre uker med et fengselsaktig sykehusopphold så er jeg ganske klar jeg og. Folk la seg klokka ni hver kveld, jeg holdt på å kjede meg ihjel. Det var ikke noe kult å dole engang, det ble sånn strikkballopplegg mellom dataen og ut for å røyke.

Så nå trenger jeg litt skikkelig moro :o)

Skrevet

Etter tre uker med et fengselsaktig sykehusopphold så er jeg ganske klar jeg og. Folk la seg klokka ni hver kveld, jeg holdt på å kjede meg ihjel. Det var ikke noe kult å dole engang, det ble sånn strikkballopplegg mellom dataen og ut for å røyke.

Så nå trenger jeg litt skikkelig moro :o)

Hva skal jeg si... Håper du ble uthvilt! Vi er klare for å gi deg litt bedre input her ;-)

Gjest så det så!
Skrevet

Dårlig gjort av ham synes jeg. Han kunne uansett ikke vite om de hadde brent den lovlig (dvs. betalt for det).

Har de betalt for en brent plate er det i alle fall ulovlig!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er ETT problem her: Søsteren din må være dum som et stykke brød.

"............................................"

Det er slemt å rakke ned på god mat på den måten! :-)

Gjest Thekla84
Skrevet

Han der Asgeir burde ikke fått lov å drive med TV mer så mye dårlig PR som han har opparbeidet seg i det siste. Driver å slåss, oppfører seg som en liten drittunge fordi det var en brent cd.. osv osv... Asgeir er skikkelig idiot syns nå jeg. Ærlig talt! makan til frekk fyr!!

Skrevet

Har de betalt for en brent plate er det i alle fall ulovlig!

Det finnes internettsider hvor man kan kjøpe musikk lovlig. Det er ikke så lenge siden det var en tråd her som anbefalte en side. Uansett er det lov til å kopiere CDer man har kjøpt hvis man ønsker å ha to, så lenge det kun er til eget bruk.

Gjest så det så!
Skrevet

Det finnes internettsider hvor man kan kjøpe musikk lovlig. Det er ikke så lenge siden det var en tråd her som anbefalte en side. Uansett er det lov til å kopiere CDer man har kjøpt hvis man ønsker å ha to, så lenge det kun er til eget bruk.

Jeg vil nok tro at sjefen over alle sjefer neppe hadde reagert på den måten han gjorde om det var fullt mulig å kjøpe musikken hans lovlig på nettet.

Skrevet

Jeg vil nok tro at sjefen over alle sjefer neppe hadde reagert på den måten han gjorde om det var fullt mulig å kjøpe musikken hans lovlig på nettet.

Uansett er det fullt lovlig å brenne en kopi til seg selv av en CD man har kjøpt i butikken.

Gjest så det så!
Skrevet

Uansett er det fullt lovlig å brenne en kopi til seg selv av en CD man har kjøpt i butikken.

Jada, og det vet sikkert Asgeir også. Men uansett er det helt idiot å be han signere en brent kopi av en CD.

Skrevet

Det er slemt å rakke ned på god mat på den måten! :-)

Sant nok. Dum som et stykke muggent, gammelt dansk øllebrød. :-)

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...