Gå til innhold

FU: Burger king eller Macdonalds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, har en liten diskusjon med min mann her om dette.

Er ikke så ofte vi spiser burgere i det hele tatt. Men jeg liker BigMac hos Macdonalds, og han liker BigKing hos burgerking.

Han slakter alltid Macdonalds opp og ned, sier at nesten ingen liker maten der.

Jeg bryr meg generelt ikke, for jeg spiser så sjelden burger derfra.

Men er lei av at han er så påståelig så jeg vil gjerne se om det er hold i det han sier.

Så folkens, om dere måtte velge mellom produkter fra BurgerKing eller MacDonalds, hva er valget?

Videoannonse
Annonse
Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg liker virkelig ikke fastfood. Men må jeg velge mellom to onder så velger jeg mcdonalds.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei takk, ingen av delene. :)

Men hvis jeg hadde fått kniven på strupen, så hadde jeg gått på Burger King.

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg liker ingen av dem men MC Donalds er billigst! Gikk dit i ungdomstida

laguna1365380434
Skrevet

Jeg jafser sjelden burger, men måtte jeg velge : Burgerking, uten tvil. Baconburger med løkringer til er ganske godt.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker McDonalds bedre enn Burger King.

Men hvis dere bor i hovedstadsområdet burde dere slutte og krangle og gå på Tex Burger.

De kan burger!

Skrevet

Det eneste jeg spiser på McDonalds er Chicken Premiere. Den er knallgod! Går ikke på Burger King.

Skrevet

Vi har bare Burger King i byen, men foretrekker BigMac fra McDonalds. Det er den eneste jeg liker og spiser. BK har jeg aldri likt hamburgerne til

Skrevet

Liker egentlig ingen av dem, men...

I Norge måtte det nok ha blitt Burger King.

I utlandet har derimot McDonalds mange gode veggisburgere.

Skrevet

De få gangen jeg har spist et av disse stedene har jeg oftest spist på McDonalds, men kun fordi det ikke finnes noen BurgerKing her. Egentlig liker jeg BurgerKing best, men jeg har ikke smakt burgerne deres.

Skrevet

De få gangen jeg har spist et av disse stedene har jeg oftest spist på McDonalds, men kun fordi det ikke finnes noen BurgerKing her. Egentlig liker jeg BurgerKing best, men jeg har ikke smakt burgerne deres.

Hehe hvordan kan du like BurgerKing best om du ikke har smakt burgerne?

Gjest midia
Skrevet

Mc Donalds er vineren hos oss.

Var i Oslo i sommer på Burger King og gikk ut skuffet derifra.

Gjest Shira12
Skrevet

Vi velger før Burger King enn McDonalds.Men vi liker begge deler.

Skrevet

Burger King, om jeg kan velge. Eller det lokale gatekjøkkenet aller helst, hvis det skal være fastfood av noe slag.

Vi har ikke Burger King her jeg bor, men McDonalds finnes i overkommelig avstand. Men ikke så ofte jeg er innom der.

Skrevet

Om jeg må velge (er ikke så glad i noen av delene): Burger King.

Om jeg er på Mac Donalds spiser jeg bare Chicken Premiere, den går an.

Gjest BK er best
Skrevet

Det varierer litt hva jeg foretrekker, men sånn generelt, så liker jeg nok BK best, de hamburgerene der er liksom litt mer "chunky", mer å bite i liksom. Hampisene til MCD er så veike og litt sånn slaskete.Det er mer struktur og motgang i de til BK..de er mer maskuline, rett og slett. Om Big Mac var gift med Whopper, så ville sistnevnte vært herremannen mens Big MAc´en ville vært tissekonen.

Når det er sagt, så skal det også sies at jeg ikke spiser mye fastfood. Er sikkert over et år siden jeg har spist en Big Mac eller whopper eller hva de nå heter... Men meninger skal man alltid ha, så..

Skrevet

Jeg foretrekker absolutt BurgerKing! De steker burgerne over ild, noe som gir mye bedre smak synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...