Hatsumomo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ok, har en liten diskusjon med min mann her om dette. Er ikke så ofte vi spiser burgere i det hele tatt. Men jeg liker BigMac hos Macdonalds, og han liker BigKing hos burgerking. Han slakter alltid Macdonalds opp og ned, sier at nesten ingen liker maten der. Jeg bryr meg generelt ikke, for jeg spiser så sjelden burger derfra. Men er lei av at han er så påståelig så jeg vil gjerne se om det er hold i det han sier. Så folkens, om dere måtte velge mellom produkter fra BurgerKing eller MacDonalds, hva er valget? 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg liker virkelig ikke fastfood. Men må jeg velge mellom to onder så velger jeg mcdonalds. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Nei takk, ingen av delene. Men hvis jeg hadde fått kniven på strupen, så hadde jeg gått på Burger King. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 jeg liker ingen av dem men MC Donalds er billigst! Gikk dit i ungdomstida 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg jafser sjelden burger, men måtte jeg velge : Burgerking, uten tvil. Baconburger med løkringer til er ganske godt. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg liker McDonalds bedre enn Burger King. Men hvis dere bor i hovedstadsområdet burde dere slutte og krangle og gå på Tex Burger. De kan burger! 0 Siter
Albertine Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det eneste jeg spiser på McDonalds er Chicken Premiere. Den er knallgod! Går ikke på Burger King. 0 Siter
EllaJo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vi har bare Burger King i byen, men foretrekker BigMac fra McDonalds. Det er den eneste jeg liker og spiser. BK har jeg aldri likt hamburgerne til 0 Siter
Mañana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Liker egentlig ingen av dem, men... I Norge måtte det nok ha blitt Burger King. I utlandet har derimot McDonalds mange gode veggisburgere. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 De få gangen jeg har spist et av disse stedene har jeg oftest spist på McDonalds, men kun fordi det ikke finnes noen BurgerKing her. Egentlig liker jeg BurgerKing best, men jeg har ikke smakt burgerne deres. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 De få gangen jeg har spist et av disse stedene har jeg oftest spist på McDonalds, men kun fordi det ikke finnes noen BurgerKing her. Egentlig liker jeg BurgerKing best, men jeg har ikke smakt burgerne deres. Hehe hvordan kan du like BurgerKing best om du ikke har smakt burgerne? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Mc Donalds er vineren hos oss. Var i Oslo i sommer på Burger King og gikk ut skuffet derifra. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vi velger før Burger King enn McDonalds.Men vi liker begge deler. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Burger King, om jeg kan velge. Eller det lokale gatekjøkkenet aller helst, hvis det skal være fastfood av noe slag. Vi har ikke Burger King her jeg bor, men McDonalds finnes i overkommelig avstand. Men ikke så ofte jeg er innom der. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Om jeg må velge (er ikke så glad i noen av delene): Burger King. Om jeg er på Mac Donalds spiser jeg bare Chicken Premiere, den går an. 0 Siter
Gjest BK er best Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det varierer litt hva jeg foretrekker, men sånn generelt, så liker jeg nok BK best, de hamburgerene der er liksom litt mer "chunky", mer å bite i liksom. Hampisene til MCD er så veike og litt sånn slaskete.Det er mer struktur og motgang i de til BK..de er mer maskuline, rett og slett. Om Big Mac var gift med Whopper, så ville sistnevnte vært herremannen mens Big MAc´en ville vært tissekonen. Når det er sagt, så skal det også sies at jeg ikke spiser mye fastfood. Er sikkert over et år siden jeg har spist en Big Mac eller whopper eller hva de nå heter... Men meninger skal man alltid ha, så.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg foretrekker absolutt BurgerKing! De steker burgerne over ild, noe som gir mye bedre smak synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.