Hatsumomo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Jeg foretrekker absolutt BurgerKing! De steker burgerne over ild, noe som gir mye bedre smak synes jeg. Jeg som flest folk, syntes kjøttet hos MacD er ganske slapt ja. Hadde de hatt bigmac dressingen hos burgerking så hadde jeg spist der Bigmac er også den eneste burgeren jeg liker på MacD. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Pest eller Kolera. Men Burger King er ok en sjelden gang. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Pleier å gå på MacDonalds. :-) Men jeg liker den Chicken Panini til Burger King kjempegodt! Så det kommer vel an på hva som passer best. Med ungene blir det Maccer'n. Når jeg har vært på byn blir det Burger King. *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 MacDonalds ) Jeg liker ikke BurgerKing i det hele tatt. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Burger King!! Hvorfor? Fordi de ikke er MacDonalds!... 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Grilled chicken panini på Burger King er kjempegod. Ellers er det Mc Donalds som er best synes jeg. Men IKKE Big Mac! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.