Gjest Femur Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fått noen mollusker på brystet og på ryggen. Det er ca 5 stk på hver plass og har vært her i ca 3 mnd. Siden jeg er i kontakt med barn og det er smittsomt så vil jeg gjerne fjerne dem. Jeg synst å skjære dem bort/fryse dem bort virker som et dårlig alternativ siden jeg er redd for skjemmende arr på disse plassene. Er det noe jeg kan ha på molluskene for at de går bort? Gjerne noe respetfritt? De er allerede litt på retur, men det tar så lang tid :/ 0 Siter
Gjest grønn tulipan Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg trodde mollusker kun var smittsomt i "siste fase", dvs når de blir betent. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg trodde mollusker kun var smittsomt i "siste fase", dvs når de blir betent. Det har jeg også hørt, men i de siste månedene har jeg alltid hatt ca 2 stk som er modne og smittsomme omkranset av bittesmå røde vanlige. Jeg har prøvd å knærte noen av de modne, og behandlet område med bakteriedrepende kremer, men det dukker alltid opp nye :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.