Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker den serien?

Sitter og ser på sesong 1 her nå (tilbud fra play.com).

Ikke like morsom som da den gikk på TV; men stadig severdig og ganske morsom ;-)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker. Hvor mye betalte du? Har tidligere vurdert å bestille den, men den var over tollgrensa (det er den med begge sesongene, ikke sant?).

Men det er jo ikke godt å vite om jeg ler like jævlig i dag som for 15 år siden. :)

Bundy går forresten på tv3 nattestid, og jeg ler i hvert fall like jævlig av den godeste Al nå som da. :)

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Husker serien såvidt, gal mann i blank dress som fyker rundt med en svææær revolver. Tror jeg så bare et par episoder av den...

Skrevet

Jeg husker. Hvor mye betalte du? Har tidligere vurdert å bestille den, men den var over tollgrensa (det er den med begge sesongene, ikke sant?).

Men det er jo ikke godt å vite om jeg ler like jævlig i dag som for 15 år siden. :)

Bundy går forresten på tv3 nattestid, og jeg ler i hvert fall like jævlig av den godeste Al nå som da. :)

150 spenn (sånn cirka) pr. sesong.

De selger hver sesong for seg nå - så da går det greit under tollgrensa ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

150 spenn (sånn cirka) pr. sesong.

De selger hver sesong for seg nå - så da går det greit under tollgrensa ;-)

Hehe, jeg husker han i en eller annen episode skal koble fra en atombombe og ender opp med å sprenge hele jorda til helvete. :)

Jeg må nesten sjekke ut denne!

Skrevet

BTW - ikke fullt så morsom nå - men enkelte sketsjer sitter godt.

Episode to her, som avsluttes med at Sledge leker Wilhelm Tell, er stadig til å knekke sammen av.

...aldri har et eple blitt skutt på den måten med pil og bue...

Skrevet

Jeg husker! :)

Kommer du over serien, er den vel verdt å kjøpe (til en anstendig pris).

Har humret meg gjennom 3 episoder her nå - og selv om det ikke er hysterisk morsomt lenger, får man trimmet lattermusklene en del *s*

hare1365380455
Skrevet

Jeg husker det ikke. Hvilken kanal gikk det på?

Skrevet

Tror faktisk det var NRK - men er på langt nær sikker...

hare1365380455
Skrevet

Tror faktisk det var NRK - men er på langt nær sikker...

Hm.. nrk er nok den eneste kanalen vi hadde på den tiden.

Skrevet

Jeg syntes ikke den var _litt_ morsom engang da den gikk på TV, så jeg tror jeg står over:-)

Skrevet

Åh, sorry...nå så jeg feil på tittel...

Sledge Hammer gikk på TV3 den...

Skrevet

Jeg syntes ikke den var _litt_ morsom engang da den gikk på TV, så jeg tror jeg står over:-)

Smak og behag ;-)

hare1365380455
Skrevet

Åh, sorry...nå så jeg feil på tittel...

Sledge Hammer gikk på TV3 den...

Det hadde ikke vi, så da er det derfor jeg ikke kjenner til serien. Men hva gikk på nrk da? (Som du tenkte på....) :)

Skrevet

Det hadde ikke vi, så da er det derfor jeg ikke kjenner til serien. Men hva gikk på nrk da? (Som du tenkte på....) :)

Beauty and the Beast (som jeg og startet tråd om).

Tror den het Skjønnheten og udyret på norsk, og har et vagt minne om at den gikk sånn ved syvtiden på kvelden - rett før Dagsrevyen.

hare1365380455
Skrevet

Beauty and the Beast (som jeg og startet tråd om).

Tror den het Skjønnheten og udyret på norsk, og har et vagt minne om at den gikk sånn ved syvtiden på kvelden - rett før Dagsrevyen.

Jeg husker ikke den heller. :)

bugge -jenta
Skrevet

Å ja, den husker jeg godt. Langt bak i erindringen. Vet ikke hva jeg ville synes om den i dag da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...