Gå til innhold

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Jeg husker. Hvor mye betalte du? Har tidligere vurdert å bestille den, men den var over tollgrensa (det er den med begge sesongene, ikke sant?).

Men det er jo ikke godt å vite om jeg ler like jævlig i dag som for 15 år siden. :)

Bundy går forresten på tv3 nattestid, og jeg ler i hvert fall like jævlig av den godeste Al nå som da. :)

Bundy var stort. En av de beste. Og blant dem du kunne se igjen og igjen.

Ellers likte jeg cheers husker jeg, og Seinfeld, Friends kunne jeg godt hoppe over en periode, men var jo gøy til tider. Og med reprisene har jeg vel fått med meg det meste.

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg og sett Seinfeld fra A ti Å.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Bundy var stort. En av de beste. Og blant dem du kunne se igjen og igjen.

Ellers likte jeg cheers husker jeg, og Seinfeld, Friends kunne jeg godt hoppe over en periode, men var jo gøy til tider. Og med reprisene har jeg vel fått med meg det meste.

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg og sett Seinfeld fra A ti Å.

Ja, Cheers er konge. Det var min favoritt!

Men Bundy er råbra han også, ja.

Seinfeld er kult, men de har gått om igjen og om igjen på tv3 nå i en årrekke, så jeg er smålei.

Tror dog det bør være mulig å finne de første sesongene veldig billig på dvd.

Friends er greit nok, men det blir kjedelig i lengden. Ikke noe jeg gidder å betale penger for å se.

bugge -jenta
Skrevet

Ja, Cheers er konge. Det var min favoritt!

Men Bundy er råbra han også, ja.

Seinfeld er kult, men de har gått om igjen og om igjen på tv3 nå i en årrekke, så jeg er smålei.

Tror dog det bør være mulig å finne de første sesongene veldig billig på dvd.

Friends er greit nok, men det blir kjedelig i lengden. Ikke noe jeg gidder å betale penger for å se.

Jeg har ikke TV 3 nå, så jeg har ikke sett noen episoder de siste fem årene i hvertfall. Heldig for meg.

Dessuten liker jeg, eller likte en stund Alle elsker Raymond. Den har jeg sett i reprise nok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke TV 3 nå, så jeg har ikke sett noen episoder de siste fem årene i hvertfall. Heldig for meg.

Dessuten liker jeg, eller likte en stund Alle elsker Raymond. Den har jeg sett i reprise nok.

Synes den blir litt manisk. Ingen i den familien er likandes i det hele tatt. Slitsomme folk alle som en! :)

bugge -jenta
Skrevet

Synes den blir litt manisk. Ingen i den familien er likandes i det hele tatt. Slitsomme folk alle som en! :)

Omtrent som min familie.... I hvertfall enkelte av menneskene:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Omtrent som min familie.... I hvertfall enkelte av menneskene:o)

:)

Gjest Ellipse
Skrevet

Åja, Sledge Hammer, ja!:-D Jeg og pappa benket oss foran den serien hver torsdag(?) da den gikk!! Lo så smilebåndene nesten røyk, mens resten av familien ikke skjønte humoren i det hele tatt;)

Vet du om serien selges i vanlige butikker også, eller bare på nettet? Papsen har bursdag snart, og et gjensyn med Sledge ville nok falt i smak.

Skrevet

Åja, Sledge Hammer, ja!:-D Jeg og pappa benket oss foran den serien hver torsdag(?) da den gikk!! Lo så smilebåndene nesten røyk, mens resten av familien ikke skjønte humoren i det hele tatt;)

Vet du om serien selges i vanlige butikker også, eller bare på nettet? Papsen har bursdag snart, og et gjensyn med Sledge ville nok falt i smak.

Vet kun at den selges på play.com. Ikke norske tekster, kun engelske.

Gjest Ellipse
Skrevet

Vet kun at den selges på play.com. Ikke norske tekster, kun engelske.

Får vel ta en kikk der da. Det med engelsk tekst er ikke noe problem. Jeg er bare ikke noen ivrig netthandler:-p Aldri blitt helt fortrolig med det,jeg.

Takk for at du minte meg om "de gode gamle dager", da:)

Skrevet

Får vel ta en kikk der da. Det med engelsk tekst er ikke noe problem. Jeg er bare ikke noen ivrig netthandler:-p Aldri blitt helt fortrolig med det,jeg.

Takk for at du minte meg om "de gode gamle dager", da:)

Bare hyggelig *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...