Gå til innhold

Bleking hos tannlege

Anbefalte innlegg

Gjest hvitere...NÅ
Skrevet

Når man bleker tennene hos tannlege, kan man få faktura på det da? Gjør det vondt, tar det lang tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest amparro...
Skrevet

Jeg aner ikke om du kan få faktura. Jeg har gjort det på begge måter, hos tannlegen og hjemme med skinner og blekemiddel (fra tannlegen). Hos tannlegen var det gjort på en time, men fy f*** så vondt det var etterpå. Det iset så mye at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Når jeg bleket de hjemme lå jeg med skinna hver natt i ca. en uke. Resultatet ble like bra!! Det er dyrere og gjøre det hos tannlegen, jeg betalte vel 4000, men prisene varierer.

Gjest hvitere...NÅ
Skrevet

Jeg aner ikke om du kan få faktura. Jeg har gjort det på begge måter, hos tannlegen og hjemme med skinner og blekemiddel (fra tannlegen). Hos tannlegen var det gjort på en time, men fy f*** så vondt det var etterpå. Det iset så mye at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Når jeg bleket de hjemme lå jeg med skinna hver natt i ca. en uke. Resultatet ble like bra!! Det er dyrere og gjøre det hos tannlegen, jeg betalte vel 4000, men prisene varierer.

Ok! Du sier du gjorde det hjemme også. Hva betalte du da? Og hvilket merke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...