Gjest Lav-karbo dietten.. Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er på lav-karbo diett..har vært det noen uker nå og begynner å bli lei. Noen som har noen gode oppskrifter? FOrresten så er jeg ikke på den dietten for å bli så mye tynnere, men mer fordi jeg har hørt mye positivt om den. Jeg føler også at maten "ligger" bedre i magan etter måltidene. Men..som sagt så er det hardt å klare seg uten brød, pasta og poteter.. Så, oppskrifter mottas med takk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kjøp bøkene til dr. Lindberg. Masse gode og fine oppskrifter. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Som jubalong70 sier, Lindberg har mange godt oppskrifter. Personlig tror jeg ikke på å kutte ut brød, pasta og poteter helt. Hvis ikke du trives med det du spiser, så må du kuttet det ut. Kjøp i stedet grov ris (eller bulgur-masse sunde fibre her), grov pasta og grovt brød (eller bak det grove brødet selv) og spis med måte. Det går an å spise grønnsaker sammen med pasta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.