Hawkwind Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 ...mens jeg satt og tittet på "Sledge Hammer" (se annen tråd), kom jeg på en annen gammel serie jeg savner: Skjønnheten og udyret. Om denne snille og sterke løvemannen som bor nede i undergrunnen under New York (?). Og etter et kjapt søk på nett, konstatrerer jeg at serien aldri har blitt sluppet på DVD... Bare jeg som kunne tenke seg et gjensyn med den serien - eller andre her også...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Den fulgte jeg faktisk med på. Hehe, på den tiden fulgte jeg nok med på veldig mye. Men det var en av mine favoritter den gang. Jeg vet dog ikke om jeg har lyst til å rippe opp i de gode minnene jeg har av serien ved å se den igjen. Men jeg klinte til med Alien-nostalgi her for noen måneder siden, og har siden da sett veldig mye X-Files. Det er en serie som holder seg jævla bra. £12.99 per sesong hos Play - hvis du er interessert. For opp til 25 episoder i hver sesong er det mye tv for pengene. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Den fulgte jeg faktisk med på. Hehe, på den tiden fulgte jeg nok med på veldig mye. Men det var en av mine favoritter den gang. Jeg vet dog ikke om jeg har lyst til å rippe opp i de gode minnene jeg har av serien ved å se den igjen. Men jeg klinte til med Alien-nostalgi her for noen måneder siden, og har siden da sett veldig mye X-Files. Det er en serie som holder seg jævla bra. £12.99 per sesong hos Play - hvis du er interessert. For opp til 25 episoder i hver sesong er det mye tv for pengene. Nah - X-files var ikke så bra synes jeg. Og er vel litt for lite glad i grøssere og grøssereffekter til at jeg vil bruke noe særlig penger på den serien ;-) Men takk for tipset - skal videresende dette til andre jeg kjenner som har interesse av denne serien ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Den fulgte jeg faktisk med på. Hehe, på den tiden fulgte jeg nok med på veldig mye. Men det var en av mine favoritter den gang. Jeg vet dog ikke om jeg har lyst til å rippe opp i de gode minnene jeg har av serien ved å se den igjen. Men jeg klinte til med Alien-nostalgi her for noen måneder siden, og har siden da sett veldig mye X-Files. Det er en serie som holder seg jævla bra. £12.99 per sesong hos Play - hvis du er interessert. For opp til 25 episoder i hver sesong er det mye tv for pengene. Du, nå kommer jeg med ett sikkert urteit spørsmål.... Jeg likte x-files i sin tid, og lurer på om dvdène du kjøper hos play da har norsk tekst? Eller må jeg friske opp engelsken? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du, nå kommer jeg med ett sikkert urteit spørsmål.... Jeg likte x-files i sin tid, og lurer på om dvdène du kjøper hos play da har norsk tekst? Eller må jeg friske opp engelsken? De har kun engelsk tekst. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 De har kun engelsk tekst. Ok. Egentlig så trenger jeg vel ikke tekst, men gammel vane vondt og vende sies det ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ok. Egentlig så trenger jeg vel ikke tekst, men gammel vane vondt og vende sies det ) Engelsk tekst holder nok for de fleste! 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Har jeg aldri sett, tror jeg. Er det denne? http://www.imdb.com/title/tt0092319/ Ron Perlman har gjort mange rare roller i sin karriere, ihvertfall. Tidenes kuleste skuespiller 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Har jeg aldri sett, tror jeg. Er det denne? http://www.imdb.com/title/tt0092319/ Ron Perlman har gjort mange rare roller i sin karriere, ihvertfall. Tidenes kuleste skuespiller Da han spilte i filmen Hellboy, hadde han sminke over hele kroppen, det var bare leppene som vistes som var hans egne! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Har jeg aldri sett, tror jeg. Er det denne? http://www.imdb.com/title/tt0092319/ Ron Perlman har gjort mange rare roller i sin karriere, ihvertfall. Tidenes kuleste skuespiller Var nok den der ja. Husker ikke hvilken kanal som sendte den serien nå lenger; muligens var det NRK. Og ja, Perlman har gjort mye artig. City of Lost Children er vel høydepunktet så langt for min del ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.