Gjest blue cucumber Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg skulle kjøpe en glutenfri pannekakeblanding til en veninne. Så ser jeg denne pakka hvor det står at jeg må tilsette både vann, melk og egg. Vann kan jeg forstå trengs, men når jeg må tilsette egg og melk også, så kan jeg jo bare kjøpe glutenfri mel istedenfor? Hva er poenget med sånne "ferdigpakker", hvis jeg må tilsette alt mulig? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det selges vel fordi noen (les: menn?) ikke tør å lage mat fra bunnen av. Man får faktisk kjøpt hvit saus på pose. Bare tilsett smør og melk, hohoho 0 Siter
Gjest Slurps! Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Skulle kjøpe brownies blanding her om dagen. Der var det også mye som skulle tilsettes. Jeg nekter da å betale svinmasse for en mel og kakao. Så ble nok ikke toro den gangen Men toro sine pannekaker er svinaktig gode da:D 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det selges vel fordi noen (les: menn?) ikke tør å lage mat fra bunnen av. Man får faktisk kjøpt hvit saus på pose. Bare tilsett smør og melk, hohoho Med andre ord: hvetemel. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.