ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117792 Den teksten her bør alle som sliter med løpsk tastefinger og ingen hemninger etter et par øl printe ut og slå i bordet med neste gang fadesen er et faktum. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du må da ikke publisere oppfordringer til slike fristelser! Hvem vet hvem jeg kan komme til å bli nå? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Du må da ikke publisere oppfordringer til slike fristelser! Hvem vet hvem jeg kan komme til å bli nå? Hehe, det var det første som slo meg da jeg leste artikkelen. VG skriver jo faktisk noe sånt som at det ikke er så veldig mange som vet om denne muligheten. Vel; det var fram til de reklamerte for muligheten på førstesida si. Jeg ser for meg at mange kan finne på å ha det gøy på fest nå. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Dette er definitivt noe for meg ja. Bare spør hare og Angelica, som mottok noen svært merkelige sms fra meg onsdag kveld/natt. ;-P 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hehe, det var det første som slo meg da jeg leste artikkelen. VG skriver jo faktisk noe sånt som at det ikke er så veldig mange som vet om denne muligheten. Vel; det var fram til de reklamerte for muligheten på førstesida si. Jeg ser for meg at mange kan finne på å ha det gøy på fest nå. "Jeg ser for meg at mange kan finne på å ha det gøy på fest nå." Helt klart. Av og til undrer jeg litt på om pressen tenker over om "nyhetene" de bringer alltid er like nødvendige. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Dette er definitivt noe for meg ja. Bare spør hare og Angelica, som mottok noen svært merkelige sms fra meg onsdag kveld/natt. ;-P Jeg hørte rykter om det. Men du kan ikke ro deg unna. De som kopierer deg ville sannsynligvis skrevet noe annet enn: "79inkdrfere here!!!!!" - og ville derfor blitt avslørt umiddelbart. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg hørte rykter om det. Men du kan ikke ro deg unna. De som kopierer deg ville sannsynligvis skrevet noe annet enn: "79inkdrfere here!!!!!" - og ville derfor blitt avslørt umiddelbart. Ryktene går altså? hehe du kan jo prøve om du greier å tyde den meldigen harepusen så iherdig prøvde å tyde. Ingen av oss har greid det til nå. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Ryktene går altså? hehe du kan jo prøve om du greier å tyde den meldigen harepusen så iherdig prøvde å tyde. Ingen av oss har greid det til nå. :-) Be harepusen legge den ut her, så skal jeg dekode den ganske enkelt. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Be harepusen legge den ut her, så skal jeg dekode den ganske enkelt. Ok, her kommer den: "Drikke. 60.z mat.wrina.z høyay " Kan du tyde dette er du god. *lol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Ok, her kommer den: "Drikke. 60.z mat.wrina.z høyay " Kan du tyde dette er du god. *lol* Den er enkel. "Drikke! 60 %! Mat og vin. Det er en høydare!" Utrolig at ikke hare tok den. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Den er enkel. "Drikke! 60 %! Mat og vin. Det er en høydare!" Utrolig at ikke hare tok den. hehe bra tolkning! Det var kanskje det jeg mente. Skjønt pils har vel ikke 60%. Og maten var bare chips men... Det var nok det jeg mente. :-D Jeg får sende tolke-nødvendige sms'er til deg heretter. *s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 hehe bra tolkning! Det var kanskje det jeg mente. Skjønt pils har vel ikke 60%. Og maten var bare chips men... Det var nok det jeg mente. :-D Jeg får sende tolke-nødvendige sms'er til deg heretter. *s* Jeg er utrolig god til å debugge meldinger. Jeg tyvtittet forresten på spacen din. Den bikkja de er artig. Det var for øvrig hun du røyker med også. Men hvem var kaptein sortebill? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er utrolig god til å debugge meldinger. Jeg tyvtittet forresten på spacen din. Den bikkja de er artig. Det var for øvrig hun du røyker med også. Men hvem var kaptein sortebill? De to røykende jentene ja, det var to venninner. Hvis du leser kommentarene under bildene ser du hvem de er. :-) Kaptein Sortebill? Er det pga hodeplagget han hadde på den kvelden? *lol* Det er typen det vettu. *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er utrolig god til å debugge meldinger. Jeg tyvtittet forresten på spacen din. Den bikkja de er artig. Det var for øvrig hun du røyker med også. Men hvem var kaptein sortebill? Forresten har du helt rett i at bikkja er artig ja. *s* Kuleste hunden i mils omkrets, det er med på aaalt. Akkurat som meg. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 De to røykende jentene ja, det var to venninner. Hvis du leser kommentarene under bildene ser du hvem de er. :-) Kaptein Sortebill? Er det pga hodeplagget han hadde på den kvelden? *lol* Det er typen det vettu. *s* Hehe, ja, det var hodeplagget jeg så. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Dette er definitivt noe for meg ja. Bare spør hare og Angelica, som mottok noen svært merkelige sms fra meg onsdag kveld/natt. ;-P Forståelig de da!! *Kremt* Hihi 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ok, her kommer den: "Drikke. 60.z mat.wrina.z høyay " Kan du tyde dette er du god. *lol* Jeg tror det står: Vi drikker 60% sprit og spiser god mat. Har det gøy! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Dette har skjedd med meg. Alle som tror de har fått sms med meg på lørdagskveldene, har blitt grundig lurt. 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Iiiiiiik! Vil det si at det er en liten mulighet for at det ikke _var_ Brad Pitt som meldte og inviterte meg på date i morgen...? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148671386' post='3133387] Jeg tror det står: Vi drikker 60% sprit og spiser god mat. Har det gøy! hehe veldig bra tyding det og. :-) Det er vel sånn omtrentlig ja. Men det var ikke noe 60% sprit jeg drakk altså! :-.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.