keinstein Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har aldri stolt på SMS. Det er for lett å jukse. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Iiiiiiik! Vil det si at det er en liten mulighet for at det ikke _var_ Brad Pitt som meldte og inviterte meg på date i morgen...? Det var bare jeg som kødda med deg. 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var bare jeg som kødda med deg. *hikster, hulker og hyperventilerer* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Dette kan være greit å bruke som unnskyldning, ihvertfall fram til den dagen de finner opp en angreknapp for SMS. Det skulle gått an å trekke SMS tilbake. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Dette kan være greit å bruke som unnskyldning, ihvertfall fram til den dagen de finner opp en angreknapp for SMS. Det skulle gått an å trekke SMS tilbake. Helt enig. Men det blir vel snart en uskreven regel om at alle tekstmeldinger man sender- eller får i helgene er ugyldige fram til det motsatte er bevist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.