Gå til innhold

Skilsmisse-bråk

Gjest hva skal man gjøre, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit at en mor rakker ned på faren til ungene og forteller hele verden hvilken drittsekk fyren er? Han har oppført seg dumt, og hun kastet ham ut hjemmefra.

Nå er han i et nytt forhold, og hun er sur for det også.

Ungene er rett rundt 20, og hun ødelegger ungene sine. Skjelte blant annet faren og den nye dama ut i full offentlighet, mens ungene var til stede (på skolen til den ene, under en tilstelning).

Er ikke dette for ille. Selv om faren virkelig har trådt i baret i forhold til henne? Han har alltid vært en bra pappa, men ungene vil ikke snakke med ham nå. Jeg tror ikke de tør.

Er venninne av moren, og skjønner at hun er sinna og bitter, men ser det går ut over ungene. Jeg mener de bør kunne ha et forhold til faren, selv om mora deres ikke vil ha det, og at mora bør forsøke å holde igjen sine egne negative følelser.

Men hvis jeg sier noe om det, er h.... løs. Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er greit nei.

Det er ungene det går ut over når foreldrene ikke klarer å oppføre seg ordentlig overfor hverandre.

Det å rakke ned på faren så ungene og andre hører det, er skikkelig stygt syns jeg. Uansett hva han har gjort, er ikke dette veien å gå.

Ungene fortjener å ha et godt forhold til faren sin, noe denne moren ødelegger totalt for.

Det merkelige er at de som driver på sånn tror at det er den andre parten som blir skadelidende, og gjør det som en slags hevn. I realiteten er det ungene det går ut over - og det er så dårlig gjort!!

Skrevet

Det finnes ikke unger på 20 år, 20-åringer er voksne og har forhåpentligvis oppdaget livets realiteter.

Forøvrig er jeg enig med deg at man ikke rakker ned på den andre av foreldrene men i en alder av 20 har ungene sine egne meninger og blir ikke påvirket noen veier.

Gjest kronblom
Skrevet

Kvinner er bare sånn, vi må bare leve med det.

Skrevet

Det finnes ikke unger på 20 år, 20-åringer er voksne og har forhåpentligvis oppdaget livets realiteter.

Forøvrig er jeg enig med deg at man ikke rakker ned på den andre av foreldrene men i en alder av 20 har ungene sine egne meninger og blir ikke påvirket noen veier.

Det stemmer ikke i dette tilfellet. De er nok uselvstendige på mange vis, og blir på toppen kynisk brukt av moren. Dessuten er det barn som er noen år under 20 inne i bildet også.

Skrevet

Det stemmer ikke i dette tilfellet. De er nok uselvstendige på mange vis, og blir på toppen kynisk brukt av moren. Dessuten er det barn som er noen år under 20 inne i bildet også.

OK, jeg så for meg min 20-åring. Hun har helt egne meninger om det meste og bryr seg lite om hva jeg mener om andre. Hun skjenner skikkelig på meg dersom jeg sier noe hun er uenig i, det er nesten så jeg må be om unnskyldning fordi jeg har vært sleivete i kjeften. Og slik har hun vært siden hun var ca 17 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...