Gå til innhold

Om svigerfar

Anbefalte innlegg

Gjest Jeremia
Skrevet

Vet ikke om dere husket innlegget jeg skrev om den festen hvor jeg ble betatt av svigerfar, men nå må jeg skrive noen ord til.

Trodde ikke at svigerfar gjengjelte følelsene for meg, men under et kaffeselskap så han hele tiden på meg. Og jeg kjente at det kriblet sånn inni meg. Problemet var at mannen min satt så lykkelig og holdt meg i hånden rent så jeg fikk klump i halsen. Svigerfar så meg dypt inni øynene der han satt ved siden av svigermor og jeg følte meg helt syk av dårlig samvittighet men også noe som lignet ..forelskelse..

Jeg sa jeg skulle på do og gikk ut i gangen..sto foran speilet for å hente meg inn litt, var rød i ansiktet. Svigerfar kom inn og grep om meg..holdt rundt meg og kysset meg..det var det deiligste kysset jeg har fått i hele mitt liv...overgikk mine manns kyss..ALT!!

Han hvisket i øret mitt: "Mandag kl 20.00 på hotell xxxx"

Og vi møttes. Fantastisk. Og igjen. Og igjen. Men nå har det skjedd en katastroe. Svigermor har fått mistanke om noe. Hun har nå drevet og forhørt svigerfar i tre dager. mannen min kom hjem i går kveld og sukket: Det er problemer mellom mor og far. Jeg vet ikke hva det er..og han virket lei seg. Jeg følte meg direkte syk.

Svigerfar ringte i sted og sa han har innrømt at han har vært utro mot en ung dame. Og at han vet ikke hvor lenge han kan holde på "hemmeligheten vår".

Og hva gjør jeg nå? Hva gjør jeg for å holde på mannen min? Først nå innser jeg hvem jeg elsker. Mannen min. Og jeg gjør hva som helst for å holde på han. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeremia
Skrevet

Ja, det var sant, sann.

hva er sant,sann?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er en elendig løgner.

Dere møttes på mandag. I dag er det fredag.

Du skrev ditt første innlegg tirdag eller onsdag.

Ta medisinene dine nå.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Knull helt til noen har bevis. Og nekt for alt det er verdt. Hvis mannen din elsker deg like høyt som du tydeligvis elsker ham, så bryr han seg uansett ikke om det når det kommer i lyset. Bare koselig at du blir kjent med hans familie.

hare1365380455
Skrevet

Kjøpe bok 2 i serien og se hva som skjer?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Du er en elendig løgner.

Ta medisinene dine nå.

Er det ikke lov å ha det litt gøy her. Denne var jo veldig avslørende, men jeg tror at det er utrolig mange tulleinnlegg her som folk villig svarer på.

Gjest togli
Skrevet

Nå har du lest for mange romaner eller sett for mye på Ricki Lake!

*rister Jeremia våken*

hare1365380455
Skrevet

Du er en elendig løgner.

Ta medisinene dine nå.

Hysj... hun leser fortsettelsen nå.....:)

Gjest Zuleika
Skrevet

Du lever fort. Jeg har ikke lest dine forrige innlegg, men ifølge innlegget ditt har dere rukket mer på fire dager enn de fleste på måneder eller år.

Innrømmer at jeg ikke tror på deg, og hvis dette er riktig så er du og din svigerfar ganske dumme.

Gjest Zuleika
Skrevet

Gjesp!

Jeg angrer allerede på at jeg svarte trådstarter. Innlegget er ikke morsomt engang.

Gjest Zuleika
Skrevet

Du er en elendig løgner.

Ta medisinene dine nå.

Du er tydeligvis godt informert om medisinering hos dolere.

Gjest Jeremia
Skrevet

Du er en elendig løgner.

Ta medisinene dine nå.

Møttes på mandag? På onsdag møttes vi for 3 uker siden, dvs 3.mai. Har du glugger foran øynene?

Hva mener du med "Ta medisinene dine? Synes du er mer enn overkant frekk her!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hysj... hun leser fortsettelsen nå.....:)

:)

Jeg er bare litt imponert over at hun siden tirsdag eller onsdag har rukket et kaffeselskap og en mandag. :)

Gjest Jeremia
Skrevet

Du lever fort. Jeg har ikke lest dine forrige innlegg, men ifølge innlegget ditt har dere rukket mer på fire dager enn de fleste på måneder eller år.

Innrømmer at jeg ikke tror på deg, og hvis dette er riktig så er du og din svigerfar ganske dumme.

Nei, jeg snakker om hva som har skjedd i denne 3,5 ukers perioden siden 3.mai

Skrevet

Jeg angrer allerede på at jeg svarte trådstarter. Innlegget er ikke morsomt engang.

Det er ekkelt - og sikkert en skisse til en "Fra virkeligheten"-historie i et ukeblad - hun vil vel teste ut ideen her...hehe

Gjest Jeremia
Skrevet

:)

Jeg er bare litt imponert over at hun siden tirsdag eller onsdag har rukket et kaffeselskap og en mandag. :)

Herlighet, må du ha ting inn med en pitteliten skje? :)

dette har skjedd siden 3.mai.

DET jeg ønsker tilbakemelding på, er hva jeg skal gjøre for å holde på han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...