Gjest tjukkebolla feita Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Skal til New York i sommer og lurer på om ikke reductil er billigere der borte enn her hjemme? Går det an å kjøpe det i alle apoteker eller andre butikker? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 tror amerikanernes "navn" på reductil er noe annet. Det finnes noe liknende der bare under et annet navn. Men husk at det i USA selges hundre og ørten naturprodukter som er mye mer effektivt enn reductil 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 tror amerikanernes "navn" på reductil er noe annet. Det finnes noe liknende der bare under et annet navn. Men husk at det i USA selges hundre og ørten naturprodukter som er mye mer effektivt enn reductil _mer_ effektivt enn Reductil? Hva er dette slags produkter da? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 _mer_ effektivt enn Reductil? Hva er dette slags produkter da? preparater som har mer bivirkninger . Som inneholder blandinger av effedrin og koffein etc. som ikke er helt trygge. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 preparater som har mer bivirkninger . Som inneholder blandinger av effedrin og koffein etc. som ikke er helt trygge. Oki, da forstår jeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 preparater som har mer bivirkninger . Som inneholder blandinger av effedrin og koffein etc. som ikke er helt trygge. Preparater med effedrin ble forbudt i usa for et par år siden. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Preparater med effedrin ble forbudt i usa for et par år siden. det selges noe med noe effedrin lignende enda. Kalles sympehrine. Tror du USA har så stor kontroll med kosttilskuddsbransjen der. De finner stadig på nye ting. Også finnes det urtevarianter av de kjemiske stoffene effedrin også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 det selges noe med noe effedrin lignende enda. Kalles sympehrine. Tror du USA har så stor kontroll med kosttilskuddsbransjen der. De finner stadig på nye ting. Også finnes det urtevarianter av de kjemiske stoffene effedrin også. Plantevarianten er ulovlig også i USA. Nei, jeg tror ikke de har kontroll på alt av produkter i USA, og at mye kosttilskudd inneholder ulovlige substanser er det liten tvil om, men man kan ikke lenger gå inn i en seriøs butikk i USA og kjøpe helsekostprodukter med effedrin, verken effedrin fra planter eller annet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 preparater som har mer bivirkninger . Som inneholder blandinger av effedrin og koffein etc. som ikke er helt trygge. effedrin er forbudt i USA 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Plantevarianten er ulovlig også i USA. Nei, jeg tror ikke de har kontroll på alt av produkter i USA, og at mye kosttilskudd inneholder ulovlige substanser er det liten tvil om, men man kan ikke lenger gå inn i en seriøs butikk i USA og kjøpe helsekostprodukter med effedrin, verken effedrin fra planter eller annet. og det er synd. På grunn av idioter som har overdosert , eller ikke lest om at hvis d u har hørt blodtrykk og lignende skal man ikke ta de. Den funker bedre enn reductil. Jeg har brukt begge. Masse energi. Kan trene dobbelt så hardt som uten de p illene. Og matlysten er totalt borte. Rask framgang. selvfølgelig er det bivirkninger. Men det er noe som finnes ved alle legemidler 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 effedrin er forbudt i USA jo vet det , men på masse lysky kostholdsforetninger selger de alt mulig. i usa er de mye slappere med hva som kan selger på apotek og hva som ikke trenger det. Er ikke mye kontroll med akkurat det der 0 Siter
Mekri Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg fikk beskjed av legen min i dag om at jeg kan få tilbakebetalt 90% av alle medisinutgifter, uansett blå eller hvit resept, som overstiger kr 1.600 på et år. Dette gjelder selvfølgelig også reductil :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 og det er synd. På grunn av idioter som har overdosert , eller ikke lest om at hvis d u har hørt blodtrykk og lignende skal man ikke ta de. Den funker bedre enn reductil. Jeg har brukt begge. Masse energi. Kan trene dobbelt så hardt som uten de p illene. Og matlysten er totalt borte. Rask framgang. selvfølgelig er det bivirkninger. Men det er noe som finnes ved alle legemidler Bivirkningene til effedrin kan i verste fall være dødelig, selv i normale doser. De færreste unge mennesker, og det er unge mennesker som er kundegruppen, vet om de har hjerteproblemer eller ikke. Altså løper de en stor risiko ved å bruke produktet. Like alvorlig er de psykiske bivirkningene bruk av effedrin kan medføre. Men det er klart: Det finnes gode argumenter for å legalisere heroin også. Jeg ser dog ingen grunn til at et produkt som i hovedsak blir brukt til slanking skal være lovlig. Ikke når det er så skadelig som effedrin. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 jo vet det , men på masse lysky kostholdsforetninger selger de alt mulig. i usa er de mye slappere med hva som kan selger på apotek og hva som ikke trenger det. Er ikke mye kontroll med akkurat det der ok:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 jo vet det , men på masse lysky kostholdsforetninger selger de alt mulig. i usa er de mye slappere med hva som kan selger på apotek og hva som ikke trenger det. Er ikke mye kontroll med akkurat det der Det er klart. Selv på diverse helsestudioer i Oslo får man effedrin over disk. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg fikk beskjed av legen min i dag om at jeg kan få tilbakebetalt 90% av alle medisinutgifter, uansett blå eller hvit resept, som overstiger kr 1.600 på et år. Dette gjelder selvfølgelig også reductil :-) ok , jeg hørte at det bare var tull. Har faktisk en hel pakke med reductil liggende. Det er så mange som vil bruke den medisinen og den er så dyr. Så de har ikke råd og putte den ordningen med blå resept . Du kan ikke putte den under skattefradraget for store sykdomsutgifter heller. Sikker på at det også gjelder reductil? det tror ikke jeg de virker ikke. Ble megaskuffet etter folk her på dol skrøt sååååå mye av de. Merket ingenting. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det er klart. Selv på diverse helsestudioer i Oslo får man effedrin over disk. jeg kjøpte noe greier av en idiot i sverige i dag. Jeg spurte om det var effedrin i det han skulle selge meg. og han sier ja. , og jeg spør om det ikke er ulovlig nå. Så sier han jo egentlig. Det sto helt framme midt i butikken og å selge noe ulovlig sånn helt framme kan selv ikke en idiot gjøre. Men han tror åpenbart at hvis noe er ulovlig vil folk lettere kjøpe de. Tittet på boksen nå og den inneholder noe greier som heter synephrine. ikke effedrin.. og det stinker grusomt av de. tror ikke jeg kommer til å greie å ta de uten av å kaste opp 0 Siter
Mekri Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 ok , jeg hørte at det bare var tull. Har faktisk en hel pakke med reductil liggende. Det er så mange som vil bruke den medisinen og den er så dyr. Så de har ikke råd og putte den ordningen med blå resept . Du kan ikke putte den under skattefradraget for store sykdomsutgifter heller. Sikker på at det også gjelder reductil? det tror ikke jeg de virker ikke. Ble megaskuffet etter folk her på dol skrøt sååååå mye av de. Merket ingenting. Jeg fikk resept på reductil i dag OG et skriv fra trygdekontoret om at man får tilbake 90% av alle utgifter til medisin som overstiger kr 1.600. Dette må søkes om, men det er en rettighet man har, sa legen. Resepten jeg fikk var ikke blå, men vanlig hvit. Synd de ikke virket på deg. Jeg håper på et bedre resultat :-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg fikk resept på reductil i dag OG et skriv fra trygdekontoret om at man får tilbake 90% av alle utgifter til medisin som overstiger kr 1.600. Dette må søkes om, men det er en rettighet man har, sa legen. Resepten jeg fikk var ikke blå, men vanlig hvit. Synd de ikke virket på deg. Jeg håper på et bedre resultat :-) ja , håper det funker fint for deg. er jo mange her på dol som har hatt god effekt. Jeg har en tante som også har prøvd de uten effekt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 ja , håper det funker fint for deg. er jo mange her på dol som har hatt god effekt. Jeg har en tante som også har prøvd de uten effekt. Men uansett: Reductil, effedrin, osv, vil ha minimal - om noen, effekt, dersom du ikke ved siden av holder et godt kosthold. Det er ikke nødvendigvis pillene som ikke funker. Det kan være alt annet du gjør ved siden av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.