Gå til innhold

Reductil

Gjest tjukkebolla feita

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Men uansett: Reductil, effedrin, osv, vil ha minimal - om noen, effekt, dersom du ikke ved siden av holder et godt kosthold.

Det er ikke nødvendigvis pillene som ikke funker. Det kan være alt annet du gjør ved siden av.

ja selvfølgelig. Og jeg vet om folk som sitter og koser seg med tørr kyllsingfillet og skeier ut når de tar en skje ekstra ris.

sånn er ikke jeg. jeg elsker maat og koser meg med det til alle anledninger. Og piller som gjør at den matlysten er borte er barea vidunderlig

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

ja selvfølgelig. Og jeg vet om folk som sitter og koser seg med tørr kyllsingfillet og skeier ut når de tar en skje ekstra ris.

sånn er ikke jeg. jeg elsker maat og koser meg med det til alle anledninger. Og piller som gjør at den matlysten er borte er barea vidunderlig

Man skal kose seg med mat, men hvis maten man koser seg med i hovedsak er usunn, kan man heller ikke forvente vektreduksjon.

Det finnes ikke piller på denne jord som kan erstatte et godt kosthold.

Gjest Violsa
Skrevet

Man skal kose seg med mat, men hvis maten man koser seg med i hovedsak er usunn, kan man heller ikke forvente vektreduksjon.

Det finnes ikke piller på denne jord som kan erstatte et godt kosthold.

nei , men når man har piller som gjør at lysten etter mat forsvinner kan man spise tørr kyllingfillet bare for å bli mett og få i seg næring.

er ikke noe big deal. man savner ikke noe..

folk som ikke har slitt med vektproblemer selv skjønnner ikke at vi vet vi må spise sunt og trene , men vi klarer det ikke

ShitDiddelyDo
Skrevet

nei , men når man har piller som gjør at lysten etter mat forsvinner kan man spise tørr kyllingfillet bare for å bli mett og få i seg næring.

er ikke noe big deal. man savner ikke noe..

folk som ikke har slitt med vektproblemer selv skjønnner ikke at vi vet vi må spise sunt og trene , men vi klarer det ikke

Det er jo ikke enkelt for noen som er glade i mat. Det er utrolig enkelt for alle matvrak, meg selv inkludert, å fyre opp en grandis eller løpe innom mackern.

Men poenget mitt er ikke at noe er enkelt, men at det ikke finnes noen piller som gjør underverker, og at det i hvert fall ikke finnes noe som funker hvis man ikke lever sunt ved siden av pilleinntaket.

Gjest Violsa
Skrevet

Det er jo ikke enkelt for noen som er glade i mat. Det er utrolig enkelt for alle matvrak, meg selv inkludert, å fyre opp en grandis eller løpe innom mackern.

Men poenget mitt er ikke at noe er enkelt, men at det ikke finnes noen piller som gjør underverker, og at det i hvert fall ikke finnes noe som funker hvis man ikke lever sunt ved siden av pilleinntaket.

det finnes jo piller som gjør underverker og gjør at man lett kan følge en sund diett og trene.

hvorfor bare overser du alle erfaringene jeg og endel andre som har prøvd reductil og andre midler har.

En pille som får deg til å gjøre de rette tingene liksom , å ikke være slave etter mat og sånt

Gjest ductil
Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min i dag om at jeg kan få tilbakebetalt 90% av alle medisinutgifter, uansett blå eller hvit resept, som overstiger kr 1.600 på et år. Dette gjelder selvfølgelig også reductil :-)

Nei, det gjelder ikke Reductil. Les på trygdeetatens hjemmesider om bidrag etter §5-22 og du vil se at man eksplisitt har gjort unntak fra refusjonsordningen når det gjelder Reductil, Xenical og noen andre medikamenter.

Gjest ductil
Skrevet

ok , jeg hørte at det bare var tull. Har faktisk en hel pakke med reductil liggende.

Det er så mange som vil bruke den medisinen og den er så dyr. Så de har ikke råd og putte den ordningen med blå resept . Du kan ikke putte den under skattefradraget for store sykdomsutgifter heller.

Sikker på at det også gjelder reductil? det tror ikke jeg

de virker ikke. Ble megaskuffet etter folk her på dol skrøt sååååå mye av de.

Merket ingenting.

Refusjonsordningen gjelder ikke for Reductil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

det finnes jo piller som gjør underverker og gjør at man lett kan følge en sund diett og trene.

hvorfor bare overser du alle erfaringene jeg og endel andre som har prøvd reductil og andre midler har.

En pille som får deg til å gjøre de rette tingene liksom , å ikke være slave etter mat og sånt

En pille kan aldri få deg til å droppe grandisen hvis grandisen er favorittmaten din, og spiser du brød 5 ganger om dagen, eventuelt spiser alt for lite, kan heller ikke en pille hjelpe deg.

Gjest Violsa
Skrevet

En pille kan aldri få deg til å droppe grandisen hvis grandisen er favorittmaten din, og spiser du brød 5 ganger om dagen, eventuelt spiser alt for lite, kan heller ikke en pille hjelpe deg.

jeg elsker potetgull

det er det beste jeg vet.

jeg vil gjerne spise det hver dag.

når jeg tar de dere pillene forsvinner den lysten. Jeg kunne faktisk sluttet helt å spise. Men jeg spiser for å få næring og fordi jeg trenger det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg elsker potetgull

det er det beste jeg vet.

jeg vil gjerne spise det hver dag.

når jeg tar de dere pillene forsvinner den lysten. Jeg kunne faktisk sluttet helt å spise. Men jeg spiser for å få næring og fordi jeg trenger det.

Men får du i deg nok og riktig næring ca. hver tredje time for å holde forbrenninga konstant?

Spiser du for lite, og det gjør mange når de f.eks. går på effedrin (du mister jo matlysten av det, nøyaktig som med amfetamin, et ikke ulikt stoff), og da vil kroppen som kjent lagre fettet. Det er mulig du går ned i vekt, men det er muskler. Og det er det siste man vil.

Gjest Violsa
Skrevet

Men får du i deg nok og riktig næring ca. hver tredje time for å holde forbrenninga konstant?

Spiser du for lite, og det gjør mange når de f.eks. går på effedrin (du mister jo matlysten av det, nøyaktig som med amfetamin, et ikke ulikt stoff), og da vil kroppen som kjent lagre fettet. Det er mulig du går ned i vekt, men det er muskler. Og det er det siste man vil.

har lest masse artikler og effedrin har en egenskap som også gjør at man forbrenner fettet , og man sparer musklene..

det er et win win produkt.

bivirkningene jeg har er hjertebank og problemer med å sove.

ShitDiddelyDo
Skrevet

har lest masse artikler og effedrin har en egenskap som også gjør at man forbrenner fettet , og man sparer musklene..

det er et win win produkt.

bivirkningene jeg har er hjertebank og problemer med å sove.

Du sparer definitivt ikke musklene når du dytter i deg effedrin. Du kan finne artikler om det meste, men det vet jeg. Jeg vet hvordan kroppsbyggere bruker effedrin, og de er veldig var på å beholde muskelmasse, og effedrin har ingen muskelbevarende effekt.

Men ja: Det brenner fett. Dog ikke hvis man spiser for lite over tid. Da vil kroppen gå i sparebluss, okke som.

Og svært mange slankere spiser alt for lite. Spesielt når de dytter i seg et preparat som noe så til de grader innvirker på matlysten.

Gjest Violsa
Skrevet

Du sparer definitivt ikke musklene når du dytter i deg effedrin. Du kan finne artikler om det meste, men det vet jeg. Jeg vet hvordan kroppsbyggere bruker effedrin, og de er veldig var på å beholde muskelmasse, og effedrin har ingen muskelbevarende effekt.

Men ja: Det brenner fett. Dog ikke hvis man spiser for lite over tid. Da vil kroppen gå i sparebluss, okke som.

Og svært mange slankere spiser alt for lite. Spesielt når de dytter i seg et preparat som noe så til de grader innvirker på matlysten.

det jeg har kjøpt har noe som heter synephrine i seg. skal vist være slankende det også

jeg vil gjerne ta det.

men det stinker pyton. sånn at jeg nesten må kaste opp

ShitDiddelyDo
Skrevet

det jeg har kjøpt har noe som heter synephrine i seg. skal vist være slankende det også

jeg vil gjerne ta det.

men det stinker pyton. sånn at jeg nesten må kaste opp

Aner ikke hva det er.

Men sånn generelt sett ville jeg aldri dytta i meg noe jeg ikke visste hva var. Det er fordelen med internett. Et søk og du får sikkert svar!

Gjest Violsa
Skrevet

Aner ikke hva det er.

Men sånn generelt sett ville jeg aldri dytta i meg noe jeg ikke visste hva var. Det er fordelen med internett. Et søk og du får sikkert svar!

kjøpte i svinesund , er ikke lovlig i norge. så egentlig smuglet jeg

Gjest Settlers
Skrevet

og det er synd. På grunn av idioter som har overdosert , eller ikke lest om at hvis d u har hørt blodtrykk og lignende skal man ikke ta de.

Den funker bedre enn reductil. Jeg har brukt begge.

Masse energi. Kan trene dobbelt så hardt som uten de p illene. Og matlysten er totalt borte. Rask framgang. selvfølgelig er det bivirkninger. Men det er noe som finnes ved alle legemidler

"Den funker bedre enn reductil. Jeg har brukt begge. Masse energi. Kan trene dobbelt så hardt som uten de p illene. Og matlysten er totalt borte."

Jeg lurer bare på en ting; hva skjer når du slutter å ta tablettene? Joda, du har gått ned i vekt, men hva gjør du når du ikke tar tablettene lenger? Blir problemet ditt borte ved å gjøre det på den måten?

Det tror ikke jeg.

Du sier jo selv at du elsker mat og spiser for mye mat. Da må du jobbe med å finne en bedre måte å leve på, hvor mat og trening sammen utgjør noe som du kan leve med.

Skrevet

kjøpte i svinesund , er ikke lovlig i norge. så egentlig smuglet jeg

Skjønner ikke at du tør å gamble på produkter du ikke vet hva inneholder?

Og spesielt på produkter som skal ha oppfølging av lege fordi de har farlige/dødelige bivirkninger.

Jeg har _ekstremt_ lyst på reductil, men pga høyt blodtrykk - foreløpig - så får jeg den ikke.

Men jeg kunne aldri ha kjøpt reductil på f.eks et nettsted, når jeg vet hvor farlig det kan være for meg å ta et slikt preparat uten tilsyn.

At du er villig til å gamble livet ditt bare for å gå ned i vekt, er skremmende syntes jeg.

Gjest tjukkebolla feita
Skrevet

jo vet det , men på masse lysky kostholdsforetninger selger de alt mulig.

i usa er de mye slappere med hva som kan selger på apotek og hva som ikke trenger det. Er ikke mye kontroll med akkurat det der

De er ikke slappere, de har bare ikke denne enorme kontrolltrangen som nordmenn har. Du får ikke lov til å bestemme over deg selv i dette landet. Det er slik i mange andre land også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...