Gå til innhold

Din verste tabbe? :)

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dama ble sikkert skitredd?

:-)

Jeg var på fest og kom litt sent. Doen var veldig liten. Det var en kø på 3-4 stykker. Ei venninne hadde satt seg godt til rette på do, passe påseilet, glemt å låse døra og lente seg på dørhåndtaket. En annen påseilet gjest skjønte ikke at det var kø, åpnet døra og dro. Dermed snublet dama med buksa på knærne og naken rompe ut på gangen der det sto flere i kø, og datt i en haug på gulvet.

Det rare er at halvparten lo mens de andre bare syntes synd på henne. Kun jeg hjalp henne opp.

Der fikk du en stor stjerne, keinstein.

;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• laguna1365380434

9

• ShitDiddelyDo

7

• Ugga Bugga

7

Skrevet

Der fikk du en stor stjerne, keinstein.

;-)

Jeg kjenner egentlig mange kyniske, lite empatiske og skadefro mennesker. De fleste er kvinner, dessverre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg kjenner egentlig mange kyniske, lite empatiske og skadefro mennesker. De fleste er kvinner, dessverre.

Ja, de fleste av dem er kvinner.

Enig i det.

;-)

Gjest togli
Skrevet

Dama ble sikkert skitredd?

:-)

Jeg var på fest og kom litt sent. Doen var veldig liten. Det var en kø på 3-4 stykker. Ei venninne hadde satt seg godt til rette på do, passe påseilet, glemt å låse døra og lente seg på dørhåndtaket. En annen påseilet gjest skjønte ikke at det var kø, åpnet døra og dro. Dermed snublet dama med buksa på knærne og naken rompe ut på gangen der det sto flere i kø, og datt i en haug på gulvet.

Det rare er at halvparten lo mens de andre bare syntes synd på henne. Kun jeg hjalp henne opp.

*ler*

Satser på at hun var så påseilet at hun ikke huska noe dagen derpå ;-)

Skrevet

*ler*

Satser på at hun var så påseilet at hun ikke huska noe dagen derpå ;-)

Nei. Hun begynte å grine selv to uker etter den episoden. Et følelsesmenneske. De andre kvinnfolka lo seg nesten skakke. Men det var kjekt å se hvem som lo og ikke, da får jeg plassert dem bedre der de skal være.

Menna lo ikke faktisk, ikke det jeg så.

Gjest togli
Skrevet

*Ler høyt*

Utrolig god historie!

Men synd at dere stakk så fort at dere ikke fikk forklart for dama hvorfor dere brøt dere inn!

Ja, huff, jeg tror nesten det klikka litt for oss der. Den dag i dag ergrer jeg meg over at vi kunne være så dumme!! Skjønner ikke hva vi tenkte på :-/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å herre gud, den var hakket verre enn min tabbe :-))))

Der tar du feil.

Din tabbe er noe av det kuleste jeg har lest på dol noensinne. :)

Gjest togli
Skrevet

Nei. Hun begynte å grine selv to uker etter den episoden. Et følelsesmenneske. De andre kvinnfolka lo seg nesten skakke. Men det var kjekt å se hvem som lo og ikke, da får jeg plassert dem bedre der de skal være.

Menna lo ikke faktisk, ikke det jeg så.

Det er typisk meg å bli flau på andres vegne, så du kan være sikker på at jeg hadde hjulpet henne opp!

Latteren ville trolig kommet når den uheldige var utenfor synsvidde og jeg hadde fått fordøyd synet ;-)

Gjest togli
Skrevet

Der tar du feil.

Din tabbe er noe av det kuleste jeg har lest på dol noensinne. :)

Hehe, du skal ikke se bort fra at denne historien om noen år blir en vandrehistorie..

Hele slekta mi og en drøss med venner har hørt historien og fortalt den videre. Min rektor-onkel har til og med fortalt historien på et rektorseminar.

Nå vet du iallefall hvem historien handler om ;-)

Skrevet

Det er typisk meg å bli flau på andres vegne, så du kan være sikker på at jeg hadde hjulpet henne opp!

Latteren ville trolig kommet når den uheldige var utenfor synsvidde og jeg hadde fått fordøyd synet ;-)

Jeg får dårlig samvittighet likevel om vedkommende er ute av hørevidde, dessuten vil andre se at jeg ler av det, det syns jeg ikke er bra for meg heller.

Av samme grunn baksnakker jeg ikke noen, da det kompromitterer meg selv som baksnakker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, du skal ikke se bort fra at denne historien om noen år blir en vandrehistorie..

Hele slekta mi og en drøss med venner har hørt historien og fortalt den videre. Min rektor-onkel har til og med fortalt historien på et rektorseminar.

Nå vet du iallefall hvem historien handler om ;-)

Hehe. En tidligere klassekameraet hadde også en historie som til slutt ble en vandrerhistorie.

Det var på videregående og han var dritings på vei hjem i taxi sammen med et par andre, hvorpå han begynner å skryte til taxisjåføren om hvor til de grader deilig en navngitt lærer er. Han skryter på seg vill og detaljert sex med dama, og holder det gående hele veien.

Etter en endeløs beskrivelse om sex så vill at kun en dritings 17-åring kan få seg til å dra det lenger, får taxisjåføren nok og stopper bilen.

Han trekker førerkortet ut av lommeboka og sender det over til passasjeren, og det viser seg at han er mannen til den aktuelle lærerinna.

Du skulle sett trynet hans da han kom på skolen. Alle visste om historien. Han antok naturligvis at vår lærerinne hadde fått gjenfortalt historien.

Vi hadde den lærerinna (hun var til og med klasseforstanderen vår) en del den dagen, men hun holdt maska. Helt til det ringte ut etter siste time, og hun ga oss et råd: - Og til slutt: Hvis dere skal ut og ta dere noen øl til helgen så pass på at dere ikke driter dere ut så jææææææææææææævlig som X gjorde på lørdag.

Jeg har aldri i hele mitt liv sett en mer skamfull person enn min klassekompis den aktuelle dagen, men jeg tror han syntes det var greit at hun sa det hun sa og fikk det overstått. :)

Gjest sikkan
Skrevet

Hehe. En tidligere klassekameraet hadde også en historie som til slutt ble en vandrerhistorie.

Det var på videregående og han var dritings på vei hjem i taxi sammen med et par andre, hvorpå han begynner å skryte til taxisjåføren om hvor til de grader deilig en navngitt lærer er. Han skryter på seg vill og detaljert sex med dama, og holder det gående hele veien.

Etter en endeløs beskrivelse om sex så vill at kun en dritings 17-åring kan få seg til å dra det lenger, får taxisjåføren nok og stopper bilen.

Han trekker førerkortet ut av lommeboka og sender det over til passasjeren, og det viser seg at han er mannen til den aktuelle lærerinna.

Du skulle sett trynet hans da han kom på skolen. Alle visste om historien. Han antok naturligvis at vår lærerinne hadde fått gjenfortalt historien.

Vi hadde den lærerinna (hun var til og med klasseforstanderen vår) en del den dagen, men hun holdt maska. Helt til det ringte ut etter siste time, og hun ga oss et råd: - Og til slutt: Hvis dere skal ut og ta dere noen øl til helgen så pass på at dere ikke driter dere ut så jææææææææææææævlig som X gjorde på lørdag.

Jeg har aldri i hele mitt liv sett en mer skamfull person enn min klassekompis den aktuelle dagen, men jeg tror han syntes det var greit at hun sa det hun sa og fikk det overstått. :)

Det må jo være derfra du har det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må jo være derfra du har det?

Har hva?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dine sexnoveller.

Har jeg skrevet sexnoveller her?

Det er utrolig hva jeg går glipp av.

Skrevet

Jeg kom til å huske på noe jeg gjorde på barneskolen, og det begynner å bli en del år siden.

Vi hadde "morgensamling" hver morgen, det vil si at alle skolens elever skulle møtes i gymsalen om morgen, hvor generelle beskeder ble gitt, og vi sang gjerne en sang eller liknende. Det var alltid slik at vi måtte ta av oss på beina før vi gikk inn i gymsalen.

En dag kom jeg litt for seint, så alle var på plass i gymsalen, og 100 elever stod i en stor ring i salen.

Jeg kom inn døren, og sokken hang seg selvsagt fast i en spiker i dørstokken, slik at jeg gikk på snørra inn i gymsalen.

Det var skikkelig pinlig, jeg var sikkert ikke mer enn 8 eller 9 år, men jeg husker det tydelig ennå.

Skrevet

Jeg har en lignende, men ikke like pinlig historie:

Da kjæresten min tok sertifikatet, hadde han er kjørelærer (en lite vakker kvinne) som likte å snakke om sexlivet sitt. På vei til glattkjøring i minibuss fortalte kjæresten min om disse historiene til kjørelæreren til en annen elev. Så viste det seg at minibusssjåføren var gift med denne kjørelærerdama.

Gjest togli
Skrevet

Jeg får dårlig samvittighet likevel om vedkommende er ute av hørevidde, dessuten vil andre se at jeg ler av det, det syns jeg ikke er bra for meg heller.

Av samme grunn baksnakker jeg ikke noen, da det kompromitterer meg selv som baksnakker.

Det typiske for meg er at jeg først begynner å le når jeg ligger i senga for meg selv. Da ser jeg episoden for meg og ler så jeg griner! Vel, mannen min er vel den eneste som ser det, men han begynner å bli godt vant ;-)

Gjest togli
Skrevet

Åh fy!!! Den må ha vært grusomt pinlig :-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en lignende, men ikke like pinlig historie:

Da kjæresten min tok sertifikatet, hadde han er kjørelærer (en lite vakker kvinne) som likte å snakke om sexlivet sitt. På vei til glattkjøring i minibuss fortalte kjæresten min om disse historiene til kjørelæreren til en annen elev. Så viste det seg at minibusssjåføren var gift med denne kjørelærerdama.

Verden er tidvis ufattelig liten. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...