Gå til innhold

Din verste tabbe? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• laguna1365380434

9

• ShitDiddelyDo

7

• Ugga Bugga

7

mariaflyfly
Skrevet

Jeg kan ikke huske noe som har gjort meg skikkelig, skikkelig flau. Men hørte om noen som virkelig tabbet seg kraftig ut en gang...

Et par, som nylig var blitt sammen, var på scootertur på fjellet. Plutselig kjente mannen at han måtte så voldsomt på do. Så han stopppet scootern, gikk bak et tre, dro ned scooterdressen og satte seg ned og gjorde det han skulle.

Etter at de hadde kjørt en stund til, gjorde dama, som satt bak ryggen til kjæresten, tegn til at han måtte stoppe. "Det lukter helt forjævlig her!", sier hun. Etter nærmere undersøkelse viste det seg at odøren kom fra hetta på scooterdressen til mannen. Han hadde rett og slett driti oppi hetta da han gjorde sitt fornødne, og hele greia lå godt plassert oppi der.

Det ble visstnok slutt mellom dem rett etterpå.

*gapskratter*

Mary Poppins
Skrevet

Jeg må fortelle en tabbe til. Dette skjedde ikke med meg, men til en bekjent av en kompis av meg.

Han hadde vært en tur på byen, funnet seg en dame og blitt med henne hjemme. De havnet i seng og skulle til å ha sex, men så oppdager de at ingen av dem har kondom. Hun finner ut at hun skal stikke på nærmeste 7/11 og kjøpe en pakke. Det siste hun sier før hun går ut døren er at doen ikke funker ordentlig bare sånn at han er klar over det. Dette synes han var jævlig kjipt for han måtte nemlig veldig på do. Han vandrer ut i stuen i mørket for å se om det finnes et bad til, noe det ikke gjør. Men så oppdager han at jenta har en hund (som ligger og sover i kurven sin borti det ene hjørnet) så han finner ut at han skal gjøre sitt på gulvet og skylde på hunden.

Han vender tilbake til sengen til jenta, særdeles fornøyd med sitt kloke påfunn. Jenta kommer hjem og lurer på hva den jævlige stanken er. Gutten sier at han tror hunden hennes har gjort fra seg på stuegulvet fordi den løp febrilsk rundt istad, hvorpå hun svarer "Jeg har da for pokker ikke noe hund???"

Den kurven han hadde sett i mørket viste seg å være en kurv med diverse rot oppi ;-)

Han stakk rimelig fort etter det, forsåtelig nok ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må fortelle en tabbe til. Dette skjedde ikke med meg, men til en bekjent av en kompis av meg.

Han hadde vært en tur på byen, funnet seg en dame og blitt med henne hjemme. De havnet i seng og skulle til å ha sex, men så oppdager de at ingen av dem har kondom. Hun finner ut at hun skal stikke på nærmeste 7/11 og kjøpe en pakke. Det siste hun sier før hun går ut døren er at doen ikke funker ordentlig bare sånn at han er klar over det. Dette synes han var jævlig kjipt for han måtte nemlig veldig på do. Han vandrer ut i stuen i mørket for å se om det finnes et bad til, noe det ikke gjør. Men så oppdager han at jenta har en hund (som ligger og sover i kurven sin borti det ene hjørnet) så han finner ut at han skal gjøre sitt på gulvet og skylde på hunden.

Han vender tilbake til sengen til jenta, særdeles fornøyd med sitt kloke påfunn. Jenta kommer hjem og lurer på hva den jævlige stanken er. Gutten sier at han tror hunden hennes har gjort fra seg på stuegulvet fordi den løp febrilsk rundt istad, hvorpå hun svarer "Jeg har da for pokker ikke noe hund???"

Den kurven han hadde sett i mørket viste seg å være en kurv med diverse rot oppi ;-)

Han stakk rimelig fort etter det, forsåtelig nok ;)

Hehe, herregud. :)

Gjest høres vittig ut :0)
Skrevet

Tusen takk! :-) Det er jo hyggelig at jeg gleder ande med å være superkløne, så kommer det hvertfall oe godt ut av det...;-P

Hullet ja...Jeg er i grunne litt glad jeg ikke drev det til avisene...Her står fylledamen og vise frem det livsfarlige hullet, liksom..;-P

Men det VAR et farlig hull, og jeg kan fortsatt merke det i kneet på en regnværsdag..;-)

hey, kan du ikke fortelle om det?

Skrevet

Dette er ikke noe jeg opplevde men som en annen fortalte.

Hun kom på bussen og det var helt fullt og hun lette etter noe å holde seg fast i. Så fant hun heldigvis en stang som hun sto og holdt i hele veien.

Plutselig sier mannen som står ved siden av henne" unnskyld, men jeg skal gå av her jeg":

Hun skjønner ingenting. Hvorfor i all verden forteller denne ukjente mannen henne at han skal gå av?.

Så ser hun at han begynner å løsne på stanga. Det var en gardinstang han hadde med seg. Så tar han med seg stanga og går ut av bussen.

Gjett om hun ble flau da;)

HAHAHA, fy flate saa flaut!

Skrevet

Min verste tabbe har jeg fortalt om her inne en gang før, men kan jo ta den igjen :

Mannen min og jeg er døve, så vi opplever i grunnen mye morsomt i den forbindelse :-)

Vi var på biltur og jeg måtte tisse. Han kjørte inn på en bensinstasjon og jeg gikk til toalettet. Toalettdøra var en sånn tung jerndør med "pumpe" øverst (slik at døra lukkes av seg selv). Jeg så at der var ledig pga hvit farge, ikke rød, på låsen.

Når jeg åpna døra, glei den igjen. Jeg syntes døra var mistenkelig tung å åpne, så jeg tok litt hardt i den og brukte all min muskelkraft (som ikke er så mye å skryte av..). Men det pumpesystemet var så kraftig at døra bare så vidt lot seg åpne før den gikk igjen.

Mannen min syntes jeg var en pingle og kom ilende til for å hjelpe. Han tok først litt forsiktig i døra, men jammen meg var den tung! Nå begynte han å bli en smule irritert, så han røska kraftig i døra!

Døra gikk endelig opp og der satt ei hylende dame på dass, med buksa nede på anklene....

Det mest idiotiske av alt var at mannen min ropte: "kom igjen, vi stikker!" Dumme meg løp med halen mellom beina og jumpa inn i bilen. Vi kjørte fra stedet så støvføyka stod...

Stakkars dame. Hun hadde nok ropt at det var opptatt, men det hørte selvsagt ikke vi ;)

Noen ganger har jeg lurt på om det for ca 10 år siden kan ha stått en notis om "kikkere" i lokalavisa på Otta?

Hahaha, for en fantastisk morsom situasjon =)

En naer slektning av meg er helikoptersjaafoer, og hadde for mange aar siden i oppgave aa fly en liten utedo fra et skianlegg. Senere fikk han vite at en stakkar hadde sittet der hele turen...

Historien kom i avisene osv, og en gang han var paa julebord var det en av gjestene som reiste seg aa skulle fortelle en historie om en "idiot som skulle flytte en utedo for noen aar tilbake"... =)

Gjest togli
Skrevet

Hahaha, for en fantastisk morsom situasjon =)

En naer slektning av meg er helikoptersjaafoer, og hadde for mange aar siden i oppgave aa fly en liten utedo fra et skianlegg. Senere fikk han vite at en stakkar hadde sittet der hele turen...

Historien kom i avisene osv, og en gang han var paa julebord var det en av gjestene som reiste seg aa skulle fortelle en historie om en "idiot som skulle flytte en utedo for noen aar tilbake"... =)

Oh, det er en av de bedre historiene jeg har hørt *flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...