Gå til innhold

Dette må være den styggeste kjøkkenet jeg har sett

Anbefalte innlegg

Gjest Purple delight
Skrevet

Foreldrene mine bygget hus i slutten av 70-tallet. De valgte brun og oransje kjøkkeninnredning. Men de må kunne unnskyldes. De var unge, og de malte kjøkkenet før de byttet det ut.

Men DETTE, dette finnes ikke en unnskyldning for dette: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7640562&reference=764/056/2_-1548885950.jpg&adheading=Sandaker+%2F+Torshov+-+Flott+3+roms+loftsleilighet+med+vestvendt+og+usjenert+takterrasse.&sid=8aY-iV8Lp725619&pos=16

Og enda morsommere, fra annonsen "Den fremstår som tiltalende og moderne med lyse og nøytrale farger." Hehe, jada..kjempenøytrale.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple delight
Skrevet

Jeg synes den fargen er knallfin, men ville nok ikke hatt den på kjøkkenet :) Ellers var jo kjøkkenet flott det.

Joda, fargen hadde gjort seg på noen få puter og pynteting i stua, men arg..ikke på kjøkkenet.

Leiligheten er knallfin, men litt for dyr til at jeg orker å bytte ut kjøkkenet. Og maling..tja..

Begynner å bli litt frustrert i min leilighetsjakt :)

Skrevet

Nøytrale var de vel ikke, heller ganske spese.

Men turkis er stilig da. Men litt rart sammen med sånn mørkt tre.

Ikke helt min stil, men litt kult på en måte.

Gjest togli
Skrevet

Joda, fargen hadde gjort seg på noen få puter og pynteting i stua, men arg..ikke på kjøkkenet.

Leiligheten er knallfin, men litt for dyr til at jeg orker å bytte ut kjøkkenet. Og maling..tja..

Jeg hadde ikke bytta ut kjøkkenet! Denne stilen er faktisk ganske moderne nå :-)

Løp og kjøp ;-)

Skrevet

Det kjøkkenet kunne du bare malt i den fargen du ville og etter min smak var det en kul leilighet.

Og prisen var vel ganske overkommelig til å ligge der den ligger. Men jeg er enig i at det er mye penger.

Skrevet

Det var vel knapt lyst og nøytralt da.

Veldig spesielt, men egentlig litt kult.

Gjest Purple delight
Skrevet

Det kjøkkenet kunne du bare malt i den fargen du ville og etter min smak var det en kul leilighet.

Og prisen var vel ganske overkommelig til å ligge der den ligger. Men jeg er enig i at det er mye penger.

Jeg er såpass kresen (bortskjemt?) at jeg ikke vil male kjøkkenskap. Og jeg får litt angst av å tenke på å bytte ut kjøkkenskap.

Prisene på Sagene/Torshov ligger omtrent i det området, men alle de andre har hatt kjempefine kjøkken i nøytrale fine farger.

Får nesten lyst til å banke disse eierne jeg ;)

Skrevet

Hvis det der er det styggeste kjøkkenet du har sett har du neppe sett så mange:-)

Fin farge, men jeg ville ikke brukt den på kjøkkeninnredningen.

Skrevet

Jeg er såpass kresen (bortskjemt?) at jeg ikke vil male kjøkkenskap. Og jeg får litt angst av å tenke på å bytte ut kjøkkenskap.

Prisene på Sagene/Torshov ligger omtrent i det området, men alle de andre har hatt kjempefine kjøkken i nøytrale fine farger.

Får nesten lyst til å banke disse eierne jeg ;)

Hihi, jeg har nesten samme kjøkkenet jeg men det er cremefarget. Det er orginalfargen da.

Jeg er helt forelsket i leilighetene på Waldemars hage. De er dyre men så lekre.

Jeg hadde gått for en nyere leilighet enn den du la ut link til. Jeg bodde slik i 12 år og de er dyre og vanskelige å vedlikeholde. Selv om jeg synes at de gamle har utrolig sjarm.

Skrevet

Har da sett mye verre kjøkken enn det der, mye kjedeligere også for den saks skyld...

Jeg ville ikke hatt fliser på benkeplata og profilerte dører, ellers kunne jeg gjerne hatt det kjøkkenet.

Skrevet

Åh, den leiligheten vil jeg ha. Kanskje vurdere å male kjøkkeninnretningen.

øh.. inredningen heter det kanskje.

Skrevet

Oi. Syntes den var fresh jeg :)

Men ville nok ikke valgt turkis, heller blått.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes faktisk den var litt tøft jeg. Om jeg fikk velge er det nok ikke akkurat sånt kjøkken jeg ville valgt ut selv, men synes overhodet ikke kjøkkenet var stygt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...