Gjest fordomsfulle meg Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg tenker at alle mennesker har noen fordommer, så hva er deres? Dette er ikke fordommer jeg er stolt av, men dog noen fordommer jeg har. Jeg har fordommer mot somaliske menn og kvinner. Jeg tror ikke de er politelige folk. Dessuten tror jeg folk fra det tidligere jugoslavia driver med narkotika og ikke en jeg ville datet. Dessuten har jeg fordommer mot dolere som sier at de overhodet ikke har fordommer, for da må de jo lyve? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot folk fra en spesiell bydel i nabobyen. De er sosialklienter, barnevernsklienter og har ikke utdannelse eller jobb. Også røyker de selvsagt. Også har jeg fordommer mot folk som skriver f.eks "pålitelig" feil, de er ikke særlig smarte av seg. 0 Siter
Gjest koko koko kokokorokoko Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Litt fårdåmmer får fålk som ikke kan skrive rett bokmål. Da tror jæj dæm ær litt koko, you know? ;P 0 Siter
Gjest Reiseloppa Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot folk som bor i Oslo, og tror de er verdensvante av den grunn, samtidig som de ser ned på andre bosteder. Hallo, det er ikke akkurat noen verdensmetropol. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot folk som skriver "politelig". 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ærlig,jeg er har lite fordommer,mener jeg... Men noen har jeg,fordommer mot dem som er stygge mot andre.. f.eks.pedofile og veldtektsmenn. Har tro på kardemomme loven jeg,men det er vel naivt.. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er litt naiv og tror alltid det beste om de fleste. Men jeg har litt fordommer mot muslimer, særlig etter at en muslimsk venninne sa at alle fordommene om muslimske menn stemmer (sjalu, herskesyke ovs). Jeg ville aldri giftet meg med en muslim; jeg merker til og med kulturforskjell mellom meg og min danske kjæreste. Jeg har nok også noen andre fordommer, men jeg kommer ikke på dem nå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot jenter som klipper sånn rett over lugg,de er nesten alltid kløsene og for nesten alle som mener enten Rød, Hvit eller Blå er verdens beste film. Jeg liker kunstfilm innimellom jeg også, det er slett ike det..Men det er de allikevel sltt IKKE..De er keiserens nye klær, nemlig..;-P For eksempel. Det verste er at jeg ikke kødder..Det er verken de største eller de verste fordommene jeg har, jeg har plenty..;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er litt naiv og tror alltid det beste om de fleste. Men jeg har litt fordommer mot muslimer, særlig etter at en muslimsk venninne sa at alle fordommene om muslimske menn stemmer (sjalu, herskesyke ovs). Jeg ville aldri giftet meg med en muslim; jeg merker til og med kulturforskjell mellom meg og min danske kjæreste. Jeg har nok også noen andre fordommer, men jeg kommer ikke på dem nå. Jeg har forresten også fordommer mot folk som farger håret (i en farge som tydelig ikke er deres egen), især folk som bleker håret nesten hvitt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 I likhet med flere her, har jeg fordommer mot folk som ikke veit hvordan man staver ordet PÅLITELIG. Også har jeg fordommer mot en del folk fra Oslo vest. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordeler mot folk som går rundt og knasker på agurker hele dagen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg må innrømme at jeg har store fordommer mot FrP'ere.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har forresten også fordommer mot folk som farger håret (i en farge som tydelig ikke er deres egen), især folk som bleker håret nesten hvitt. Yo! Ikke kødd med oss helfake blondiner a! ;-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordeler mot folk som går rundt og knasker på agurker hele dagen. Fordeler? Og agurker? Hmm, hvem er det som går rundt og knasker agurker? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Yo! Ikke kødd med oss helfake blondiner a! ;-) hehe... :-) 0 Siter
Gjest brunost Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har ingen fordommer, og det er helt sant, men jeg liker ikke fotballidioter, dumme blondiner, intolerante humanetikere, uutdannet strøbrød, skinnfiller på to hjul og folk som snakker høylytt i mobilen. Folk som ikke liker brunost er det også noe mystisk med. . 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg trenger en vaksine. Mot dumme folk. Men jeg er redd at jeg får kontraindikasjonistidikasjoner. kontradiksjon (av lat. contradictio), motsigelse. — kontradiktorisk, innbyrdes motstridende; motsigende, motsatt. Dette må jeg forske litt på. 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Mot folk som skal være så fordømt sære og utenom det vanlige på alle områder. Da kjenner jeg at kløen kommer! De liker ingenting som "alle andre" liker, og om de nå gjør det slutter de å like det så fort de skjønner at det begynner å bli mange andre som også gjør det. Stønn.... 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Mot folk som skal være så fordømt sære og utenom det vanlige på alle områder. Da kjenner jeg at kløen kommer! De liker ingenting som "alle andre" liker, og om de nå gjør det slutter de å like det så fort de skjønner at det begynner å bli mange andre som også gjør det. Stønn.... Det var da en frustrert uvettig remse, da... 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var da en frustrert uvettig remse, da... Jepp:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.