ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Fordeler? Og agurker? Hmm, hvem er det som går rundt og knasker agurker? Nja. Godt spørsmål. Jeg aner ikke. Og jeg aner heller ikke hvorfor jeg skrev det jeg skrev. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ærlig,jeg er har lite fordommer,mener jeg... Men noen har jeg,fordommer mot dem som er stygge mot andre.. f.eks.pedofile og veldtektsmenn. Har tro på kardemomme loven jeg,men det er vel naivt.. Men altså, det er vel ikke å ha "fordommer" når du ikke liker pedofile eller voldtekstmenn...? Hadde du derimot sagt at du ikke liker rødhårete dansker fordi du tror de kan være potensielle voldtekstmenn... - ja da hadde det vært en fordom... 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot jenter som klipper sånn rett over lugg,de er nesten alltid kløsene og for nesten alle som mener enten Rød, Hvit eller Blå er verdens beste film. Jeg liker kunstfilm innimellom jeg også, det er slett ike det..Men det er de allikevel sltt IKKE..De er keiserens nye klær, nemlig..;-P For eksempel. Det verste er at jeg ikke kødder..Det er verken de største eller de verste fordommene jeg har, jeg har plenty..;-) Laguna da, jeg som holdt på å klippe sånn lugg men så husket jeg plutselig at jeg har et verv i panna slik at sånn lugg blir helt umulig. Hehe, men jeg har klipt av meg alt det blonde håret og alle krøllene da ) 0 Siter
tonie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det var da en frustrert uvettig remse, da... Og nå så jeg hvem som hadde svart meg. Og det sier DU!!!?! Haha! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot jenter som klipper sånn rett over lugg,de er nesten alltid kløsene og for nesten alle som mener enten Rød, Hvit eller Blå er verdens beste film. Jeg liker kunstfilm innimellom jeg også, det er slett ike det..Men det er de allikevel sltt IKKE..De er keiserens nye klær, nemlig..;-P For eksempel. Det verste er at jeg ikke kødder..Det er verken de største eller de verste fordommene jeg har, jeg har plenty..;-) Hva betyr det å være "kløsene"? *lurer* 0 Siter
Jally Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot folk som bor i Oslo, og tror de er verdensvante av den grunn, samtidig som de ser ned på andre bosteder. Hallo, det er ikke akkurat noen verdensmetropol. He, he... Med fare for å bli hengt ut som "harry", henger meg på denne... Mvh 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Men altså, det er vel ikke å ha "fordommer" når du ikke liker pedofile eller voldtekstmenn...? Hadde du derimot sagt at du ikke liker rødhårete dansker fordi du tror de kan være potensielle voldtekstmenn... - ja da hadde det vært en fordom... Var det jeg mente med at jeg ikke hadde fordommer,men er det noen er det mot pedofile og voldtektsmenn. Forstår ikke poenet med fordommer i den fortand du mener,rødt hår,blondiner..osv. Akepterer folk som de er jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Og nå så jeg hvem som hadde svart meg. Og det sier DU!!!?! Haha! ;-) Jeg tar ut ALL min frustrasjon her. Til vanlig er jeg en rik og harmonisk forretningsmann. Tror jeg. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Var det jeg mente med at jeg ikke hadde fordommer,men er det noen er det mot pedofile og voldtektsmenn. Forstår ikke poenet med fordommer i den fortand du mener,rødt hår,blondiner..osv. Akepterer folk som de er jeg. :-) Jeg mente ikke nødvendigvis at du må ha fordommer mot folk pga.utseendet dems da... Men at du kan ikke ha en fordom mot noen som er dømt, hvis du skjønner hva jeg mener! Du kan derimot ha fordommer mot en gruppe e.l.som slett ikke er dømt (for pedolfili e.l.), men som du karakteriserer som noen som godt kunne vært pedofil, pga.karakteristika gruppen/personen sitter inne med. Men ellers er jeg jo enig med deg i at man ikke skal dømme folk pga.utseende! Og det var ehller ikke det jeg ville fram til ;-) 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 :-) Jeg mente ikke nødvendigvis at du må ha fordommer mot folk pga.utseendet dems da... Men at du kan ikke ha en fordom mot noen som er dømt, hvis du skjønner hva jeg mener! Du kan derimot ha fordommer mot en gruppe e.l.som slett ikke er dømt (for pedolfili e.l.), men som du karakteriserer som noen som godt kunne vært pedofil, pga.karakteristika gruppen/personen sitter inne med. Men ellers er jeg jo enig med deg i at man ikke skal dømme folk pga.utseende! Og det var ehller ikke det jeg ville fram til ;-) Okey,forstod hva du mente nå,at jeg ser på dem utifra utseende og tror de er pedofile f.eks. Da dømmer jeg dem jo på gunnlag av utseende,de ser pedofile ut...neida det gjør jeg ikke,tror ikke man kan se det på folk,hvordan de er inni seg.....=) Folk viser ikke utad hvordan de er egentlig,tror jeg... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hm, jeg har fordommer mot enhver mann (lys eller mørk) som går bak meg når det er mørkt ute og jeg er alene. Ja jeg syntes det helt forferdelig, men jeg er litt preget av voldtektsbildet. Bortsett fra det så har jeg faktisk ikke så mange fordommer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hva betyr det å være "kløsene"? *lurer* Å være grunnekkel..Rett & slett! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Laguna da, jeg som holdt på å klippe sånn lugg men så husket jeg plutselig at jeg har et verv i panna slik at sånn lugg blir helt umulig. Hehe, men jeg har klipt av meg alt det blonde håret og alle krøllene da ) Jamen det var enda godt, for sånn lugg får ikke hyggelige folk ha..;-P Du ble sikkert tøff på håret! kanskje jeg år se på mini dol-løkka something øldaten..Det blir gøy! :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Veldig fordommer mot "babes", frp'ere, vestkantfolk og folk som synes arbeid som innbefatter et kassaapparat er helt fantastisk! Ja,og superkristne ungdommer som bare må fortelle alle om sin frelse, og 15-åringer som allerede har funnet ut hva de skal bli når de blir stor! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Å være grunnekkel..Rett & slett! ;-) Åja. Glad for at jeg har kjempekort hår med kjempekort lugg, da. Det er jo veldig sympatisk, har jeg hørt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Åja. Glad for at jeg har kjempekort hår med kjempekort lugg, da. Det er jo veldig sympatisk, har jeg hørt. Ja er alt kort er det selvsagt no prob..;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jamen det var enda godt, for sånn lugg får ikke hyggelige folk ha..;-P Du ble sikkert tøff på håret! kanskje jeg år se på mini dol-løkka something øldaten..Det blir gøy! :-) Knis, jeg skal love deg at folk oppfatter meg annerleden nå som jeg ikke ser ut som en hvitbleika bimbo. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Knis, jeg skal love deg at folk oppfatter meg annerleden nå som jeg ikke ser ut som en hvitbleika bimbo. Spennende! Du er sikkert fin..Du var fin med sånn sveis bdu hadde også da, men de er alltid gøy med litt forandring:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ja er alt kort er det selvsagt no prob..;-) Det er finest! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.