Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Spennende! Du er sikkert fin..Du var fin med sånn sveis bdu hadde også da, men de er alltid gøy med litt forandring:-) Hehe, jeg fikk panikk da jeg så bimboene i bigbrother så det var fram med saksa. Ikke den kuleste fasongen da, det viktigste akkurat da var å få bort blonderinga og krøllene. Men det kan hende jeg ombestemmer meg igjen da. Hm, jeg har sånn merkelig hår med feil fall. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har fordommer mot folk som på alvor synes utseendet er "dødsviktig", og himler med øya hvis de ser noen i knestrømper. (Og jeg er ei "jåle" til tider.) Ingen offroader som det blir sagt. Svak i felt..... You name it. Men koser meg når noen går med knestrømper hvis de vil det. Og skjørt som viser knestrømpene. Jeg synes det er stygt, men fryder meg over alle som blir irriteret over synet. 0 Siter
Mañana Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 *folk under 30 som ikke har peiling på data *alle som har "Grandiosa Lørdagspizza" som ringelyd *asiatiske menn (denne er litt pinlig)- kyniske, lite romantiske og dårlige i senga *Folk som liker Robbie Williams (musikken hans) *Jenter som hele tiden må snakke om kropp og vekt og puppestørrelser og rumper og lår 0 Siter
Gjest liede Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 At du skal spørre så vanskelig da! :-) Fordommer mot: -folk som skriver "an" med to N-er/folk som skriver "visst" i stedet for "hvis", som blander "ovenfor"/"overfor" og "enda"/"ennå". -som ikke drikker kaffe -økonomer og markedsførere -folk som aldri har vært utenfor Norden. -folk med tatoveringer -som ikke drikker vin -som ikke drikker øl -som er avholds -brannsupportere -menn som har katt -folk som ikke liker dyr -folk som er sammen med noen som er mye eldre/yngre -folk i se&hør -dørvakter og folk i utelivsbransjen generelt. -trøndere og finnmarkinger. Når det er sagt: Det er _ingen_ av mine nærmeste venner som ikke oppfyller minst tre av disse kriteriene :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Tror kanskje jeg har litt fordommer mot folk som er "alfor lette på tråden"....? Har meget liten respekt for folk som er totalt arbeidsky, men som når "belønningen" skal deles ut- hopper frem og roper "joho, her ER jeg". Men det der var noe annet. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 At du skal spørre så vanskelig da! :-) Fordommer mot: -folk som skriver "an" med to N-er/folk som skriver "visst" i stedet for "hvis", som blander "ovenfor"/"overfor" og "enda"/"ennå". -som ikke drikker kaffe -økonomer og markedsførere -folk som aldri har vært utenfor Norden. -folk med tatoveringer -som ikke drikker vin -som ikke drikker øl -som er avholds -brannsupportere -menn som har katt -folk som ikke liker dyr -folk som er sammen med noen som er mye eldre/yngre -folk i se&hør -dørvakter og folk i utelivsbransjen generelt. -trøndere og finnmarkinger. Når det er sagt: Det er _ingen_ av mine nærmeste venner som ikke oppfyller minst tre av disse kriteriene :-) Jeg oppfyller ingen av disse kriteriene, så da har du ikke fordommer mot meg :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har fordommer mot personer med store tatoveringer, med mindre de presenterer seg som Prozak ;-) 0 Siter
Gjest little meg Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Fordom betyr å ha en forhåndsmening, å dømme på forhånd. Jeg har fordommer mot (eller rettere sagt er redd for) utenlandske guttegjenger, spesielt kosovoalbanere. Styrer unna mørke guttegjenger på Oslo City (og holder godt på lommeboka). Men jeg har også store fordommer mot rasister samtidig, derfor blir dette maby litt dobbeltmoral? Jeg like heller ikke dundrer som er oppmerksomhetssøkende og skravler som en foss uten å slippe andre roligere personer til. Ellers vet jeg ikke om jeg har så mange fordommer, mangfold er ok så lenge alle respekterer hverandre. 0 Siter
Gjest fordomsfulle meg Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Fordom betyr å ha en forhåndsmening, å dømme på forhånd. Jeg har fordommer mot (eller rettere sagt er redd for) utenlandske guttegjenger, spesielt kosovoalbanere. Styrer unna mørke guttegjenger på Oslo City (og holder godt på lommeboka). Men jeg har også store fordommer mot rasister samtidig, derfor blir dette maby litt dobbeltmoral? Jeg like heller ikke dundrer som er oppmerksomhetssøkende og skravler som en foss uten å slippe andre roligere personer til. Ellers vet jeg ikke om jeg har så mange fordommer, mangfold er ok så lenge alle respekterer hverandre. Jeg har også fordommer mot Sigøynere. Kommer det en flokk inn et offentlig sted, så er jeg overbevist om at de kommer til å lage bråk eller rot. Jeg tror at de er upålitelige folk. 0 Siter
Gjest hobbytarzan Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har også fordommer mot Sigøynere. Kommer det en flokk inn et offentlig sted, så er jeg overbevist om at de kommer til å lage bråk eller rot. Jeg tror at de er upålitelige folk. Enig. Det første jeg spør om når jeg kommer til en camping er om der er sigøynere, de okkuperer alt som kjøkken og vaskerier. Snoker overalt. 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Mot folk som skal være så fordømt sære og utenom det vanlige på alle områder. Da kjenner jeg at kløen kommer! De liker ingenting som "alle andre" liker, og om de nå gjør det slutter de å like det så fort de skjønner at det begynner å bli mange andre som også gjør det. Stønn.... Åååå Gud, jeg er så enig med deg, alle de menneskene som tilenhver tid skal være så forbanne spesielle kun for å være spesielle....*grrrrrrrrr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.