Gå til innhold

Fant et bilde på nettet...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fant en link til dette bildet på en nettside, og jeg turte nesten ikke å se på det:

http://jackson22.googlepages.com/home

Hvor lenge klarer du å se på det, og skjer det noe når du gjør det? Den historien som står under må jo bare være tull.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

2

• Gyda

2

• ShitDiddelyDo

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei det tør jeg ikke se på.

Jeg har sett The Ring, og kan bare tenke meg hva som skjer med bildet etter en stund...

*klikke bildet fort bort*

Gjest togli
Skrevet

Wæææ, jeg tør ikke....

Venter spent på rapport fra de som tør :-/

Skrevet

Jeg har stirret lenge på bildet nå, ingen ting skjer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har stirret lenge på bildet nå, ingen ting skjer.

Skjedde ikke noe når jeg så på det heller...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Wæææ, jeg tør ikke....

Venter spent på rapport fra de som tør :-/

Det er ikke noe som spretter ut og skremmer deg, bare et ganske fint bilde som visstnok var laget av en jente som tok livet av seg etterpå. Skal visst være The Ring i bildeform, eller noe sånt. :) Garantert bare tull, men jeg var litt nervøs for å klikke på linken.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har sett The Ring, og kan bare tenke meg hva som skjer med bildet etter en stund...

Det skjer ikke noe med bildet, det er visst en optisk illusjon. Jeg hadde det oppe i mange minutter uten at noe skremte meg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ble bare trøtt av å stirre på det.

Kanskje du blir hypnotisert? :)

Skrevet

Kanskje du blir hypnotisert? :)

Hehe, kanskje det. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, kanskje det. ;)

Følte meg litt trøtt og uvel første gangen jeg så på bildet, men det var sikkert fordi jeg var så nervøs. :)

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke noe som spretter ut og skremmer deg, bare et ganske fint bilde som visstnok var laget av en jente som tok livet av seg etterpå. Skal visst være The Ring i bildeform, eller noe sånt. :) Garantert bare tull, men jeg var litt nervøs for å klikke på linken.

Jeg skjønner det, men tenk om man blir helt "koko" av å se for lenge på bildet da? Det kan jo virke som det har skjedd med noen - om man skal tro alt man leser ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skjønner det, men tenk om man blir helt "koko" av å se for lenge på bildet da? Det kan jo virke som det har skjedd med noen - om man skal tro alt man leser ;-)

Neida, jeg så på det, og har ikke blitt koko. Tror jeg da. ;)

Gjest togli
Skrevet

Neida, jeg så på det, og har ikke blitt koko. Tror jeg da. ;)

Okei, kanskje jeg tør imorgen...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Okei, kanskje jeg tør imorgen...

Ok... :)

laguna1365380434
Skrevet

Det måtte jeg gjøre også..Klikket ørfort opp og deretter bort..

*kjempepingle*

:-)

Skrevet

Hehe - jeg stirret i noen sekunder før jeg psyka ut!

Gjest girasol
Skrevet

Men man bør jo ikke tro alt man leser da ;-)

Jeg tror dette er en optisk illusjon. Jeg tror dessuten ikke weird things skjer med deg med mindre du har bestemt deg for å tro på det!...

Gjest togli
Skrevet

Men man bør jo ikke tro alt man leser da ;-)

Jeg tror dette er en optisk illusjon. Jeg tror dessuten ikke weird things skjer med deg med mindre du har bestemt deg for å tro på det!...

Jeg er litt overtroisk, så da er det antagelig greiest å droppe det forsøket der ;-)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg er litt overtroisk, så da er det antagelig greiest å droppe det forsøket der ;-)

Ok, da så! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...