Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Fant en link til dette bildet på en nettside, og jeg turte nesten ikke å se på det: http://jackson22.googlepages.com/home Hvor lenge klarer du å se på det, og skjer det noe når du gjør det? Den historien som står under må jo bare være tull. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 nei det tør jeg ikke se på. Jeg har sett The Ring, og kan bare tenke meg hva som skjer med bildet etter en stund... *klikke bildet fort bort* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Wæææ, jeg tør ikke.... Venter spent på rapport fra de som tør :-/ 0 Siter
EllaJo Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har stirret lenge på bildet nå, ingen ting skjer. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har stirret lenge på bildet nå, ingen ting skjer. Skjedde ikke noe når jeg så på det heller... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Wæææ, jeg tør ikke.... Venter spent på rapport fra de som tør :-/ Det er ikke noe som spretter ut og skremmer deg, bare et ganske fint bilde som visstnok var laget av en jente som tok livet av seg etterpå. Skal visst være The Ring i bildeform, eller noe sånt. Garantert bare tull, men jeg var litt nervøs for å klikke på linken. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 nei det tør jeg ikke se på. Jeg har sett The Ring, og kan bare tenke meg hva som skjer med bildet etter en stund... *klikke bildet fort bort* Det skjer ikke noe med bildet, det er visst en optisk illusjon. Jeg hadde det oppe i mange minutter uten at noe skremte meg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg ble bare trøtt av å stirre på det. Kanskje du blir hypnotisert? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Kanskje du blir hypnotisert? Hehe, kanskje det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hehe, kanskje det. Følte meg litt trøtt og uvel første gangen jeg så på bildet, men det var sikkert fordi jeg var så nervøs. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det er ikke noe som spretter ut og skremmer deg, bare et ganske fint bilde som visstnok var laget av en jente som tok livet av seg etterpå. Skal visst være The Ring i bildeform, eller noe sånt. Garantert bare tull, men jeg var litt nervøs for å klikke på linken. Jeg skjønner det, men tenk om man blir helt "koko" av å se for lenge på bildet da? Det kan jo virke som det har skjedd med noen - om man skal tro alt man leser ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg skjønner det, men tenk om man blir helt "koko" av å se for lenge på bildet da? Det kan jo virke som det har skjedd med noen - om man skal tro alt man leser ;-) Neida, jeg så på det, og har ikke blitt koko. Tror jeg da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Neida, jeg så på det, og har ikke blitt koko. Tror jeg da. Okei, kanskje jeg tør imorgen... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Okei, kanskje jeg tør imorgen... Ok... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 nei det tør jeg ikke se på. Jeg har sett The Ring, og kan bare tenke meg hva som skjer med bildet etter en stund... *klikke bildet fort bort* Det måtte jeg gjøre også..Klikket ørfort opp og deretter bort.. *kjempepingle* :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hehe - jeg stirret i noen sekunder før jeg psyka ut! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg skjønner det, men tenk om man blir helt "koko" av å se for lenge på bildet da? Det kan jo virke som det har skjedd med noen - om man skal tro alt man leser ;-) Men man bør jo ikke tro alt man leser da ;-) Jeg tror dette er en optisk illusjon. Jeg tror dessuten ikke weird things skjer med deg med mindre du har bestemt deg for å tro på det!... :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Men man bør jo ikke tro alt man leser da ;-) Jeg tror dette er en optisk illusjon. Jeg tror dessuten ikke weird things skjer med deg med mindre du har bestemt deg for å tro på det!... :-) Jeg er litt overtroisk, så da er det antagelig greiest å droppe det forsøket der ;-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er litt overtroisk, så da er det antagelig greiest å droppe det forsøket der ;-) Ok, da så! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.