Gå til innhold

Fant et bilde på nettet...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe - jeg stirret i noen sekunder før jeg psyka ut!

Hihi, det samme gjorde jeg. Mannet meg opp og så på det en gang til da.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

2

• Gyda

2

• ShitDiddelyDo

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kikket vagt mens jeg leste teksten. Ventet på at det skulle sprette fram et monster eller noe sånt. Har fått en del sånne.

Men det er da ingen normale mennesker som forsøker å stirre inn i jentas øyne i hele fem minutter. Det er lenge.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kikket vagt mens jeg leste teksten. Ventet på at det skulle sprette fram et monster eller noe sånt. Har fått en del sånne.

Men det er da ingen normale mennesker som forsøker å stirre inn i jentas øyne i hele fem minutter. Det er lenge.

Ja, det er lenge. Jeg så i ett minutt, kanskje. Det skjedde heldigvis ingenting, men kanskje jeg blir koko, slik togli sa. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er lenge. Jeg så i ett minutt, kanskje. Det skjedde heldigvis ingenting, men kanskje jeg blir koko, slik togli sa. :)

Ja. Du blir nok det. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja. Du blir nok det. :)

Jeg er redd det allerede har skjedd, dessverre. *kvitre* ;)

Skrevet

Dette bildet var ekkelt, jeg ble kvalm etter bare noen få sekunder. Tror ikke vi skal se mye på dette nei, uansett om det er sant eller ikke det som står under.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette bildet var ekkelt, jeg ble kvalm etter bare noen få sekunder. Tror ikke vi skal se mye på dette nei, uansett om det er sant eller ikke det som står under.

Jeg og følte meg kvalm og svimmel når jeg så på det! Tror det skyldes at jeg var så nervøs da jeg skulle se på det første gangen. :)

Gjest Aina E
Skrevet

Jeg tør IKKE...

Ikke jeg heller... Er du oppe nå?

Gjest LucySky
Skrevet

Dette er ikke noe tegnet eller malt bilde. Det er et datamanipulert fotografi. Så er det fikset slik at jenta SER deg mer DYPT inn i øynene enn et realistisk blikk ville ha gjort.

Jepp.

Skrevet

Jeg er nok enig med deg i at dette er tull. Jeg kikka ganske lenge, og føler meg akkurat like i lodd som før.

Jeg regner med at jeg fortsetter å være meg sjøl, men time will show! :-)

Skrevet

Skjedde ingenting hos meg. Det er jo bare et bilde av en pen jente?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skjedde ingenting hos meg. Det er jo bare et bilde av en pen jente?

Ja, det står jo at øynene skal bli mørkere etc., men jeg så ingenting jeg heller. Var bare litt ekkelt til å begynne med, men det er jo et kjempefint bilde. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er nok enig med deg i at dette er tull. Jeg kikka ganske lenge, og føler meg akkurat like i lodd som før.

Jeg regner med at jeg fortsetter å være meg sjøl, men time will show! :-)

Det spørs da vet du. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette er ikke noe tegnet eller malt bilde. Det er et datamanipulert fotografi. Så er det fikset slik at jenta SER deg mer DYPT inn i øynene enn et realistisk blikk ville ha gjort.

Jepp.

Du har nok helt rett. :)

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Hun ligner på en ung utgave av Jennnifer Connelly, det var vel stort sett det eneste jeg fikk ut av det. Men jeg gadd ikke sitte i fem minutter da :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun ligner på en ung utgave av Jennnifer Connelly, det var vel stort sett det eneste jeg fikk ut av det. Men jeg gadd ikke sitte i fem minutter da :)

Ja, ligner veldig på Jennifer Connely i anime-utgave! :)

Skrevet

Det spørs da vet du. ;)

Du får følge med på om jeg begynner å skrive vel rart her inne, :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får følge med på om jeg begynner å skrive vel rart her inne, :-)

Jeg har jo sett på det jeg også, så jeg blir nok like rar selv. :)

Skrevet

Jepp.

Det samme tenker jeg!

Men veldig pen jente, da!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...