Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 kamper på 2 dager forrige uke, og mørbankede muskler(spesielt høyre lår), har jeg hatt vondt i ryggen hele denne uka. Virker som det blir værre.

Det er venstre muskel i ryggen, nede i korsryggen det er snakk om. Tips til å strekke ut ryggen, evt fikse dette på andre måter mottas med takk.

Fortsetter under...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Heng deg etter armene i dørkarmen, kanskje det hjelper. :)

Skrevet

har du tigerbalsam?

Neeei, men har sportskrem. Gjør det samme nytte?

Gjest pekka
Skrevet

Neeei, men har sportskrem. Gjør det samme nytte?

Jeg vet ikke hva den inneholder, men hvis den varmer og kjøler så er det verdt et forsøk.

Skrevet

Dersom du ikke har skadet deg akutt, men bare kjenner deg støl og stiv, ville jeg prøvd med varme, kanskje få noen til å massere litt slik at spenningene slipper taket. Ikke gjør dette dersom du har en strekk eller kjenner at du er hoven.

Det er vanskelig å strekke ut musklene nederst i ryggen, men du kan prøve å ligge på ryggen og trekke hodet ned og knærne så langt opp mot magen du greier. Eller lage krum rygg på andre måter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...