Piraye Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Etter 2 kamper på 2 dager forrige uke, og mørbankede muskler(spesielt høyre lår), har jeg hatt vondt i ryggen hele denne uka. Virker som det blir værre. Det er venstre muskel i ryggen, nede i korsryggen det er snakk om. Tips til å strekke ut ryggen, evt fikse dette på andre måter mottas med takk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Heng deg etter armene i dørkarmen, kanskje det hjelper. 0 Siter
Piraye Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 har du tigerbalsam? Neeei, men har sportskrem. Gjør det samme nytte? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Neeei, men har sportskrem. Gjør det samme nytte? Jeg vet ikke hva den inneholder, men hvis den varmer og kjøler så er det verdt et forsøk. 0 Siter
drizzle Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Dersom du ikke har skadet deg akutt, men bare kjenner deg støl og stiv, ville jeg prøvd med varme, kanskje få noen til å massere litt slik at spenningene slipper taket. Ikke gjør dette dersom du har en strekk eller kjenner at du er hoven. Det er vanskelig å strekke ut musklene nederst i ryggen, men du kan prøve å ligge på ryggen og trekke hodet ned og knærne så langt opp mot magen du greier. Eller lage krum rygg på andre måter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.