Gå til innhold

Døve med skjult kamera :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Kommer ikke inn på den linken.

Gjest togli
Skrevet

Kommer ikke inn på den linken.

Ny link er lagt inn :-)

Skrevet

Hehe, nå skal jeg være ærlig og si at jeg var skeptisk, men jeg lo ganske høyt her i stua ja. ;)

Gjest togli
Skrevet

Huff, ikke så greit.

Egentlig burde alle lære litt tegnspråk - eller hva sier du, togli?

Det er jeg selvsagt helt enig i :-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, nå skal jeg være ærlig og si at jeg var skeptisk, men jeg lo ganske høyt her i stua ja. ;)

Jeg tipper de hørende folka der ble ganske varm i trøya ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hysteriske damer det der...

Ja, jeg hadde nok bare grøssa litt og latt det stå til!

Men så er jo hørende litt rare også da ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi! Hva er tegnspråk for "den fyren spytta på maten din!"? :D

Skrevet

Hehe, kjempemorsom :)

Har sett den på TV2 - just for laught (tror det var det), med flere..

Skrevet

Ja, jeg hadde nok bare grøssa litt og latt det stå til!

Men så er jo hørende litt rare også da ;-)

Det er vi sikkert... :-)

Skrevet

Egentlig litt rart at vi ikke lærer noen enkle fraser tegnspråk på f.eks. barneskolen eller ungdomsskolen. Det er jo ikke så veldig mye som skal til før man kan si litt og forstå litt - vil jeg tro.

Jeg kan tre ord, tror jeg; rørlegger, gris og forelsket. Vet ikke helt hvor matnyttig de ordene er da...

Skrevet

Egentlig litt rart at vi ikke lærer noen enkle fraser tegnspråk på f.eks. barneskolen eller ungdomsskolen. Det er jo ikke så veldig mye som skal til før man kan si litt og forstå litt - vil jeg tro.

Jeg kan tre ord, tror jeg; rørlegger, gris og forelsket. Vet ikke helt hvor matnyttig de ordene er da...

Jeg kan to ord, kirke og elske. Jeg kunne også tenkt meg å lære litt tegnspråk. Kusina mi på 7 år har en døv elev i klassen, så der lærer alle elevene tegnspråk så de kan snakke med den døve eleven.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan jo for eksempel si: Jeg er forelsket i rørleggeren, den grisen! :D

Skrevet

Jeg kan to ord, kirke og elske. Jeg kunne også tenkt meg å lære litt tegnspråk. Kusina mi på 7 år har en døv elev i klassen, så der lærer alle elevene tegnspråk så de kan snakke med den døve eleven.

Kjempeflott!!!

Slik er det i klassa til nevøen min også. Ingen er døve, men det er 2 med cochlia-implantat. Men alle lærer litt tegnspråk.

Skrevet

Du kan jo for eksempel si: Jeg er forelsket i rørleggeren, den grisen! :D

He, he - den hadde jeg ikke tenkt på :-)

Gjest togli
Skrevet

Hihi! Hva er tegnspråk for "den fyren spytta på maten din!"? :D

Litt komplisert å forklare det skriftlig *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...