Gjest Violsa Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvorfor kan de få lov å jobbe i norge , hvis man greier å snike seg inn til norge og er fra somalia får man jo opphold uansett. Fordi vi ikke kan sende de tilbake. Ble ordentlig deppa. Min overgriper har gjort kriminelle handlinger før , og håpet at dette var spikern i kista som kunne sende han ut av landet. Men han får være her og kose seg. Kona får sosialtrygd og de har det som plommen i egget. memri er forøvrig en utmerket side mer oversettelser fra ting som er sagt i aviser i masse ikke engelsk språklige land. Eller prekener og tv sendinger urettferdig. De burde gjøre noe med det med ureturnerbare asylsøkere , det burde ikke være et begrep engang. og etter straffen kommer han ut og kommer til å begå nye handlinger. han har ikke skjønt hva han har gjort galt i det hele tatt. Husker jeg så et innslag på memr.org . Var en tv sending fra et arabisk land som var oversatt. . Der var det en som simpelthen ikke kunne forstå hva voldtekt i et ekteskap var. Og at folk ble straffet for det her i vesten Det gikk vel ikke ann. Begrepet var helt umulig å ta inn over seg for han 0 Siter
Gjest send dritten ut! Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Heøt enig! Slike drittpikker burde ikke få bli i landet i det hele tatt! De burde vært sendt til hjemlandet for å sone der. Men det er klart, der har de jo ikke like gode soningsforhold som her... og det er jo "såååå synd" på dritten... Det aner meg at ordet voldtekt ikke eksisterer i en muslims vokabular, ja. Og hvorfor jeg nevner muslim her, er fordi at det som regel er snakk om muslimer når det gjelder innvandrere/asylsøkere og voldtekt. 0 Siter
Gjest nesten enig Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 enig i det du skriver, men god mulighet å få dem ut av landet finnes: de får god plass på Svalbard: A cool place ! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.