Gjest Violsa Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Orker ikke å være så aløine og ensom. Jeg trenger å bli elsket og jeg er en snill og ok person selv om dere synes noe annet. tror helt sikkert noen kan bli glad i meg tror dere ikke? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Kjære Violsa! Jeg er helt sikker på at veldig mange kan bli glad i deg! Og jeg tror mange er glad i dag. Jeg er iallefall! Som et medmenneske er jeg glad i deg! Og jeg er helt sikker på at mange flere kommer til å bli det. Glad i deg! Akkurat som den du er! Jeg er glad for at du er den du er! Og jeg håper og tror virkelig at mange vil bli glade i deg! Det fortjener du!! Ønsker deg alt virkelig godt! Masse gode tanker fra meg! 0 Siter
Gjest KinaKinaKina Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Selvfølgelig vil noen bli glad i deg.OG det ER sikkert mange som er glad i deg i dag og 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jo, det tror jeg. Jeg tenkte som deg, og jeg holdt på å gi opp. Så en dag da jeg minst ventet det møtte jeg en person jeg nå er samboer med! Jeg trodde ingen kunne bli glad i meg. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Er du Jeremia med svigerfaren? Jeg er litt glad i deg enda jeg aldri har møtt deg, jeg! Jeg syns du skriver mye rart, og av og til mye fint. Jeg åpner alltid de trådene du starter. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Kjære violsa. Jeg er helt sikker på at noen kan bli glad i deg. Og at noen er det nå også tror jeg på. Ofte finner en mannen i sitt liv når man minst aner det. Og nye gode venner også. Ønsker deg en god dag. Klem 0 Siter
Gjest Knestrømpe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det finnes mange menn som går rundt og tenker det samme, finn en av dem! 0 Siter
Gjest NumLock2 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg er litt glad i deg enda jeg aldri har møtt deg, jeg! Jeg syns du skriver mye rart, og av og til mye fint. Jeg åpner alltid de trådene du starter. Jeg takker for omsorg og gode ord, men det hadde vel kanskje vært mer passende at Violsa hadde fått det svaret? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Tror helt sikkert at du kan bli elsket,og at du er elsket. Men mange vet ikke helt hvordan gi kjærlighet,mange vet ikke riktig hvordan motta kjærlighet. Men jeg tror alt det gode i livet,kommer av kjærlighet... Et smil fra noen,et klapp på skulderen,noen gode ord..osv,alt av "det gode" er kjærlighet....tror jeg 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg takker for omsorg og gode ord, men det hadde vel kanskje vært mer passende at Violsa hadde fått det svaret? Å, så nøye du er da,NumLock. Det var en spontan handling som var så spontan at jeg snublet litt, kunne du ikke hevet deg over det? Men nå ble jo du viktig i tråden, da. 0 Siter
Gjest NumLock2 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Å, så nøye du er da,NumLock. Det var en spontan handling som var så spontan at jeg snublet litt, kunne du ikke hevet deg over det? Men nå ble jo du viktig i tråden, da. Dette var nok morgenen hvor du stod opp med det venstre beinet først, mens du vanligvis står opp med høyre først. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Er du Jeremia med svigerfaren? er nok ikke meg det nei. leste forøvrig den tråden og syntes den var for søkt til å tro på. Skulle jeg først skrive tulleinnlegg er det jo et poeng at folk ikke tror det er tulleinnlegg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.