Gjest urettmessig behandlet Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Har hatt et dårlig arbeidsforhold tidligere som har gjort at jeg har fått psykiske problemer i ettertid. Har man noen rettigheter i denne forbindelse? Jeg ble bedt om å si opp jobben fordi jeg sa at arbeidssituasjonen gikk utover helsen min. De kom med andre unnskyldninger i tillegg. Jeg forstod det slik at de ville si meg opp for å unngå at jeg sykemeldte meg over lang tid. De sa at hvis jeg ikke gikk frivillig ville de bruke sterkere midler. Dette har medført at jeg nå går på attføring. Jeg har utviklet sosial angst i forhold til jobb. Jeg var i en utilfredsstillende situasjon hvor jeg ikke følte at jeg fikk den opplæring jeg hadde krav på. De var ikke villig til å endre på situasjonen. Føler at de har gitt meg en slags yrkesskade. 0 Siter
soleil Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Gå inn på www.trygdeetaten.no og les om yrkesskadeerstatning? Er du fagorganisert så kan du jo også undersøke om du har noen rettigheter gjennom forbundet, feks en liten tilleggspensjon eller noe. Eventuelt bør du kanskje rådføre deg med advokat? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.